וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: גיא לוזון וצ'רלטון חזרו לנצח, שער עצמי לחאתם עאבד אלחמיד

ללא בן חיים שזכה למנוחה, המאמן הישראלי וקבוצתו גברו 0:3 על בלקפול החלשה. המגן הוסט לעמדת הבלם והתקשה ב-3:0 של קבוצתו מול קונקורדיה מתחתית הליגה הרומנית. מחצית לכיאל ב-0:0 של ברייטון

אחרי שרצף שלושת הניצחונות שלה נקטע עם ההפסד הביתי, 3:1 לבלבקבורן במחזור הקודם, צ'רלטון וגיא לוזון חזרו לנצח הערב (שלישי), כשגברו 0:3 בחוץ על בלקפול החלשה, זאת במסגרת המחזור ה-38 בצ'מפיונשיפ. הבלם טל בן חיים, שפתח במחזור הקודם, זכה למנוחה ממאמנו ולא היה בסגל. כריס איגלס, סימון צ'רץ' ויוהאן גודמנסון כבשו את השערים עבור צ'רלטון.

* * נציגינו הנוסף בליגה השנייה בטיבה באנגליה, בירם כיאל, פתח בהרכב של ברייטון והוחלף במחצית ב-0:0 מול מילוול, הנמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה. ברייטון עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

* עוד קודם לכן, חאתם עבד אלחמיד פתח את משחקי הישראלים באירופה בצורה עגומה. מגינה של דינמו בוקרשט כבש שער עצמי בהפסד הביתי של קבוצתו 3:0 לקונקורדיה, שהותיר אותה במקום החמישי בטבלת הליגה הרומנית. הישראלי פתח בהרכב, ואחרי שריקרדו אלבס העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-13 ובלם הרכש אנדריי מארק הורחק בדקה ה-39 הוא הוסט לעמדת הבלם, בה התקשה בתחילה עם מסירה ישירות לשחקן יריב שכמעט עלתה בשער נוסף, ולאחר מכן כבש שער עצמי בדקה ה-53. מחאי דינה חתם בדקה ה-85.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully