וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בברצלונה: מסי, ניימאר וסוארס ייעדרו מגמר ליגת האלופות?

הסמיכות בין הקופה אמריקה לגמר ליגת האלופות עשויה ליצור בעיה לקבוצות שתעפלנה למעמד היוקרתי ובראשן ברצלונה, לה שישה שחקנים מנבחרות דרום אמריקאיות. וגם: הרכב החלומות של יאיא טורה

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, לואיס סוארס, ניימאר. רויטרס
ברצלונה מודאגת. מסי, ניימאר ולואיס סוארס/רויטרס

ביום רביעי הקרוב ברצלונה תקווה להשלים העפלה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי המפגש הכפול עם מנצ'סטר סיטי (1:2 לברצלונה במשחק הראשון באנגליה), אך בו זמנית היא כבר מתחילה להיערך לאפשרות מטרידה: אם תעפיל לגמר ליגת האלופות, היא עלולה לשחק ללא כוכביה הגדולים ליאונל מסי, ניימאר ואפילו לואיס סוארס.

הסיבה: הקופה אמריקה ייפתח רק חמישה ימים אחרי התאריך בו נקבע גמר ליגת האלופות (6 ביוני) ובפיפ"א כבר הודיעו כי הקבוצות תחוייבנה לשחרר את שחקניהן לא יאוחר מה-29 במאי לטובת הכנות לטורניר. להחלטה זו תהיינה השלכות על מספר רב של קבוצות באירופה אך ברצלונה, אחת הקבוצות הכי דרום אמריקאיות באירופה, עלולה להינזק קשות. הסגל של לואיס אנריקה כולל לא פחות משישה שחקנים שמתוכננים לשחק בקופה אמריקה: ליאונל מסי, ניימאר, לואיס סוארס, דני אלבס, קלאודיו בראבו וחבייר מסצ'ראנו.

ליאונל מסי, שחקן נבחרת ארגנטינה. GettyImages
יימצא פיתרון? מסי במדי ארגנטינה/GettyImages

גם גמר גביע המלך אמור להתקיים ב-30 במאי, יום אחרי הדדליין שהוצב לקבוצות באשר לשחרור שחקנים. על פי דיווח ב'אס', בפיפ"א כבר המליצו לראשי הקבוצות והליגות להתחיל במו"מ עם מארגני הקופה אמריקה כדי למנוע אי נעימויות.

בינתיים, גם אקס ברצלונה יאיא טורה, שיפגוש את קבוצתו לשעבר שוב ברביעי, הצטרף לטרנד שצובר תאוצה בכדורגל העולמי, ובחר את 11 השחקנים הכי טובים בעולם כיום. באופן לא מפתיע, הקשר בחר בארבעה שחקני ברצלונה, ליאונל מסי, ג'רארד פיקה, צ'אבי ודני אלבס. על חבריו במנצ'סטר סיטי, לעומת זאת, הוא דילג. עוד בהרכב החלומות של טורה: איקר קסיאס, סרחיו ראמוס, ג'רארד פיקה, מאטס הומלס, בשטיאן שווינשטייגר, חאמס רודריגס וכמובן, כריסטיאנו רונאלדו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

צפו ביאיא טורה בוחר ב-11 שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully