וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה בתולדותיה: בנות הרצליה זכתה בגביע המדינה בכדורסל נשים

הפתעת העונה עשתה היסטוריה בגמר הראשון שלה אי פעם, כשניצחה 46:58 את א.ס. רמת השרון בבית מכבי. אסאנס קארסון כיכבה עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, הפסד ראשון בגמר לעדני דגן

ליעד סואץ קרני (משמאל), אבוני הופמן שחקניות בנות הרצליה עם גביע המדינה. מגד גוזני
עם הגביע ההיסטורי. ליעד סואץ קרני מניפה יחד עם אבוני הופמן/מגד גוזני

קבוצת בנות הרצליה זכתה הערב (שני) לראשונה בתולדותיה בגביע המדינה בכדורסל נשים, לאחר שניצחה בהופעת הבכורה שלה בגמר 46:58 את א.ס. רמת השרון וחגגה תואר היסטורי. רמת השרון סבלה מהסקור הנמוך ומיכולת מאכזבת של תמרה ג'יימס, ובמצב הזה המאמן עדני דגן לא יכול היה להימנע מהפסד ראשון במעמד הגמר, אחרי שמונה הופעות ושמונה זכיות לפני כן.

ההתרגשות הגדולה בשני הצדדים נתנה את אותותיה מהרגע הראשון, כאשר 10 דקות הפתיחה הסתיימו בתוצאה הנמוכה 4:6. ברבע השני הקצב השתפר מעט ואסאנס קארסון המצוינת (20 נקודות) סחפה את בנות הרצליה ליתרון דו ספרתי, כשרמת השרון הסתפקה רק ב-13 נקודות במחצית (20:13). ברבע השלישי נראה היה שאנו הולכים לקראת גמר צמוד, כשרוני בן נון המשיכה להיות היחידה שמתפקדת ברמת השרון והיא הקטינה ל-29:28 בלבד, אבל השחקניות של גלעד כ"ץ ברחו מחדש ברבע המכריע, יצרו שוב יתרון דו ספרתי ודהרו לעבר הגביע ההיסטורי.

שחקניות א.ס. רמת השרון מאוכזבות. מגד גוזני
אכזבה גדולה. שחקניות רמת השרון/מגד גוזני

גלעד כ"ץ, מאמן בנות השרון, חגג בסיום: "אני מרגיש מדהים, זה בשביל המשפחה שלי ובשביל כל המאמץ שהשקעתי כל השנה. זה ענף שהוא חדש לי, הכדורסל נשים. אני כל כך גאה להיות המאמן של הבנות האלה. אמרנו שננצח רבע-רבע ותראו מה אנחנו מקבלים - את הגביע. איזה כיף. לנצח מאמן כמו עדני זה רק מעצים את הגאווה שלי. עצרנו קבוצה בגמר גביע המדינה על 46 נקודות, זה מדהים. זו ההוכחה שאין יום רע בהגנה. מגיע לנו, מגיע לליעד שחזרה מפרישה והיא המנהיגה שלנו"

ליעד סואץ קרני הקדישה את התואר לילדיה: "אני הכי שמחה בעולם. יונתן ואריאל, אמא הביאה גביע! יש כאן חבורה מדהימה, משפחה אחת. יש לנו מאמן מדהים ושלוש זרות סופר-מחויבות לקבוצה, אין דברים כאלה. הלב והנשמה ניצחו, זה הכול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גלעד כץ מאמן בנות הרצליה עם הגביע (מימין). מגד גוזני
ענף חדש, גביע ראשון. גלעד כ"ץ, מימין/מגד גוזני

מהלך המשחק

רבע 1

שתי הקבוצות פתחו בצורה נרגשת ורק אחרי יותר משתי דקות דאגה צ'לסי הופקינס לקלוע עבור בנות הרצליה את הנקודות הראשונות של הגמר. רמת השרון המתינה חמש דקות עד שאליסה בארון סיפקה את הסל הראשון עבורה. ההתרגשות לא עברה, ההחטאות לא פסקו והרבע הראשון הסתיים בתוצאה נמוכה במיוחד: 4:6 לבנות הרצליה.

רבע 2

רוני בן נון עלתה מהספסל וקלעה את השלשה הראשונה של המשחק, כדי לסדר לרמת השרון יתרון 6:7. הקצב התעורר מעט ואסאנס קארסון הגיעה ל-10 נקודות אישיות וסחפה את בנות הרצליה ליתרון משמעותי 10:20. בן נון רק הקטינה עם שלשה נוספת וזה 13:20 להרצליה בסיום המחצית.

עדני דגן מאמן א.ס. רמת השרון. מגד גוזני
לראשונה, הפסיד גמר. עדני דגן/מגד גוזני

רבע 3

רמת השרון, שקלעה ארבע נקודות בכל הרבע הראשון, השיגה ארבע בדקה הראשונה של הרבע השלישי, כשיעל אהרונוב צימקה ל-22:17. קארסון המשיכה לשלוט מתחת לסלים, אבל בן נון צלפה עוד שלשה והקטינה ל-26:24 בלבד. אדיה מאתיס קלעה את הסל האחרון של הרבע וצימקה ל-29:28 בלבד, כשרמת השרון פספסה הזדמנות להשיג יתרון עם איבוד כדור שישי במשחק של תמרה ג'יימס.

רבע 4

מאתיס העלתה את רמת השרון ליתרון עם נקודות מהעונשין, אבל שלשה של הופקינס וסל נוסף של קארסון החזירו את בנות הרצליה ל-30:34. ג'יימס ביצעה עבירה בלתי ספורטיבית והרצליה לא ניצלה זאת מהקו, אבל לאחר מכן אופיר בנט קלעה שלשה והופקינס כיפרה על ההחטאות מהעונשין עם סל ועבירה במתפרצת, וזה 32:42 להרצליה כשנותרו רק ארבע דקות לסיום. היתרון הדו ספרתי הוציא את הרוח מהמפרשים של רמת השרון, שאיבדה סיכוי ונתנה להרצליה להתחיל את החגיגות על הספסל בשתי הדקות האחרונות. 46:58 בסיום, תואר היסטורי להרצליה.

אסאנס קארסון שחקנית בנות הרצליה. מגד גוזני
המצטיינת במשחק. אסאנס קארסון/מגד גוזני

סטטיסטיקה

קלעו לבנות הרצליה: אסאנס קארסון 20 נקודות (7 ריבאונדים), צ'לסי הופקינס 15 (6 אסיסטים ו-6 ריבאונדים), אבוני הופמן 10 (8 ריבאונדים), אופיר בנט 7, ליעד סואץ קרני 4, נופר שלום 2.

קלעו לרמת השרון: רוני בן נון ואדיה מאתיס 12 נקודות כל אחת, תמרה ג'יימס 10, אליסה בארון (12 ריבאונדים), יעל אהרונוב, אן מארי ארמסטרונג 4 כל אחת.

ההגנה עשתה את ההבדל עבור בנות הרצליה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully