וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: שופטים הפכו לבני ערובה בגאנה, קוונית חמת מזג בברזיל

אוהדי בופואקווה לא אהבו את השיפוט, פרצו לכר הדשא והשתלטו על השופטים. הקוונית שלא עושה חשבון לאף אחד וגם: הקליעות המשוגעות של לאב וחאמס רודריגס חוזר לעניינים

19:00: השופטים שהפכו לבני ערובה

במהלך משחק ליגה בליגה השנייה בגאנה, אוהדים של אחת הקבוצות, בופואקווה, מאסו בהחלטות השיפוט. הם החליטו לפרוץ לכר הדשא ולקחו את השופטים כבני ערובה במרכז המגרש. אחרי המתנה ארוכה, צוות אבטחה הצליח לחלץ את השופטים בבטחה.

18:23: הפציעה הביזארית של שחקן הבייסבול מטורונטו

פציעות בספורט הן דבר שכיח. גם פציעות מוזרות בספורט הן דבר שכיח. אבל מה תגידו על הפציעה הבאה? קווין פילאר, שחקן בייסבול מקצועני מטורונטו, נפצע במהלך משחק ידידות לאחר שנפגע בשרירי הבטן, זאת לאחר שהתעטש. זה אמנם מפתיע, אך אין זו הפעם הראשונה ששחקן בייסבול נפצע בעקבות אפצ'י. סאמי סוסה מתח שריר בגבו אי שם ב-2004 לאחר פעולה דומה. ממתי התעטשות הפכה למסוכנת?

18:15: חאמס רודריגס חוזר לבעוט

La puntería sigue intacta. 😜

A video posted by James Rodríguez (@jamesrodriguez10) on

הפעם האחרונה שבה חאמס רודריגס שיחק בליגה הייתה בתחילת פברואר. הקשר הקולומביאני נפצע, ולא שיחק כחודש וחצי. היום העלה חאמס לחשבון האינסטגרם שלו וידאו ובו הוא נראה בועט בעיטה חופשית במהלך אימון. האמת? נראה שהקשר חוזר לעניינים.

18:07: קווין לאב בסדרת קליעות משוגעות

קווין לאב אולי לא ממש פוגע בקליבלנד בתקופה האחרונה, אבל באימונים, כך נראה, הוא צולף ועוד איך. הפורוורד של הקאבס פגש את כוכב ניו יורק ג'טס אריק דקר והשתתף בקליפ קצר בו הוא צולף בכל מיני זריקות משוגעות ואקרובטיות. אמיתי או מבוים? תשפטו אתם.

17:52: מי אתה שתרים עליי את הקול, הא?!

הקוונית במשחק הכדורגל בברזיל פסקה על עבירה שביצע אחד השחקנים. אחרי שהיא שמעה מה היה לו לומר עליה, היא לא התאפקה, חטפה עצבים וצעקה בחזרה מה היא חושבת עליו.

17:49: המאמן של פאקיו מתחיל לחמם את האווירה

אחרי מסיבת העיתונאים המנומסת לקראת הקרב ההיסטורי בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו, לאט לאט מתחילים שני הצדדים לעבור לקצת טראש טוק כדי לחמם את האווירה לפני ה-2 במאי. מאמנו של פאקיאקו פרדי רואץ' אמר על מייוות'ר: "הוא חסר ביטחון. הוא לא בחור טוב, הוא לא אדם טוב, הוא לא מהווה דוגמה טובה. לא ראיתי את מני שונא אף יריב, אבל את מייוות' הוא לא אוהב".

14:22: לואיס אנריקה וההשראה מהכדורסל

ב"מארקה" (שדווקא מזוהה עם ריאל מדריד) החליטו לנתח היום את ההצלחה של ברצלונה בכדורים נייחים העונה וסיפרו שלואיס אנריקה מרבה לעבוד עם השחקנים שלו על מצבים חופשיים, הן בהגנה והן בהתקפה. כדורסלן העבר וחברו הטוב של מאמן ברצלונה, טונין יורנטה (אחיינו של פאקו חנטו האגדי), הסביר שלואיס אנריקה מרבה לצפות בכדורסל ולוקח משם רעיונות, בעיקר בכל הנוגע לחסימות שמפנות שחקנים. בניצחון על אייבר בסוף השבוע למשל, מארק ברטרה וג'רארד פיקה משכו/חסמו שני שחקני הגנה והשאירו את ליאונל מסי לבדו בכדור קרן. הארגנטינאי נגח פנימה וקבע 0:2.

לואיס אנריקה, בעיטות חופשיות, מתוך "מארקה". מארקה, צילום מסך
לואיס אנריקה, בעיטות חופשיות, מתוך "מארקה"/צילום מסך, מארקה

13:30: האצבע של שון מריון

פורוורד קליבלנד שון מריון מושבת לאחרונה בגלל פציעה במותן, אבל נראה שהוא סובל מבעיה גדולה יותר: מריון העלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של הזרת הנפוחה והעקומה שלו, והמחיש שלא יכול לענוד את טבעת האליפות שלו.

A photo posted by matrix31 (@matrix31) on

12:32: הנוקאאוט של רוני

חגיגית האיגרוף של ויין רוני אחרי שערו מול טוטנהאם ממשיכה להעסיק את אנגליה

11:13: המאמן שחגג יותר מדי

למאמן מכללת ג'ורג'יה סטייט, רון האנטר, היו סיבות מצוינות לחגוג בסיום גמר חטיבת הסאן בלט. קבוצתו ניצחה בקושי 36:38 (כן, זו תוצאת הסיום...) את ג'ורג'יה סאות'רן וזכתה בכרטיס הנכסף לטורניר המכללות, בנו אר ג'יי האנטר קלע את שתי קליעות העונשין המכריעות בשניות הסיום, והתוצאה הייתה חגיגה פרועה של המאמן עם שחקניו על הפרקט. אבל ההמשך היה כואב, כשהאנטר מעד וקרע את גיד האכילס. הפציעה הקשה קטעה את החגיגות, אבל כשהשחקנים התכבדו לגזור את הרשתות, אנשי האולם התנדבו להוריד את הסל לגובהו של המאמן החבול על מנת שיוכל להשתתף בטקס המסורתי.

10:30: רונאלדו יוצא להפגין

כמיליון וחצי אזרחים ברזילאים הפגינו אתמול (ראשון) נגד נשיאת המדינה דילמה רוסף. ההפגנות התקיימו בלמעלה מ-70 מוקדים שונים ברחבי המדינה ואחד מהמפגינים היה כדורגלן העבר רונאלדו, שאמר: "דילמה רוסף היא אסון, אנחנו חייבים להציל את ברזיל"

9:07: דרמה ענקית בבלגיה

מכלן יצאה אתמול (ראשון) למשחק חוץ נגד סרקל ברוז' במחזור ה-30 בליגה הבלגית. עד הדקה ה-89 היא הייתה בפיגור 2:0. אחרי ארבע דקות היא חגגה קאמבק מהסרטים. לחצו כאן לצפייה בדרמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:23: השופט שגה

השופט שניהל את המשחק בין קלמאטה לאהיקי בליגה השלישית ביוון, החליט שזה פנדל. שופט גרוע, או ריח של משהו מכור?

7:48: היום לפני

ב-16 במרץ 1872, בדיוק לפני 143 שנים, התקיים גמר הגביע האנגלי בפעם הראשונה. וונדררס FC הלונדונית ניצחה 0:1 את רויאל אנג'נירס שבעצם שימשה כקבוצה של חיל ההנדסה של הצבא הבריטי. הגביע האנגלי הוא תחרות הקבוצות הכי ותיקה בעולם הכדורגל, כך שוונדררס היא בעצם הקבוצה הראשונה אי פעם שזכתה בתואר אחרי טורניר כלשהו.

קבוצת רויאל אנג'נירס, 1872. ויקיפדיה, צילום מסך
רויאל אנג'נירס, מודל 1872/צילום מסך, ויקיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully