וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה צפוי להזמין שני דרום אמריקאים נוספים לנבחרת איטליה

על פי התקשורת האיטלקית, פרנקו ואסקס הארגנטינאי ואדר הברזילאי אמורים לקבל זימון בכורה לקראת המשחקים נגד אנגליה ובולגריה. גם מירקו ואלדיפיורי מאמפולי אמור להיות מוזמן לראשונה

פרנקו ואסקס שחקן פאלרמו חוגג. GettyImages
בדרך לסקוודרה אזורי. ואסקס/GettyImages

התקשורת האיטלקית מדווחת שמאמן הנבחרת המקומית, אנטוניו קונטה, מתכנן להזמין שלושה שחקנים חדשים לסגל למשחקים נגד בולגריה ואנגליה בסוף החודש: מירקו ואלדיפיורי מאמפולי, אדר מסמפדוריה ופרנקו ואסקס מפאלרמו. הסקוואדרה אזורי ישחקו נגד בולגריה במוקדמות יורו 2016 (28 במרץ) ומול האנגלים במסגרת משחק ידידות בטורינו (31 במרץ).

הנתון המעניין הוא בהתעקשות החוזרת ונשנית לשים את היד על כדורגלנים שלא נולדו באיטליה. אדר הברזילאי שמשחק באיטליה מאז 2006 הוא גם אזרח מקומי ו-ואסקס הארגנטינאי, מחזיק גם בדרכון איטלקי. קונטה גם שוחח לאחרונה עם פאולו דיבאלה המצוין מפאלרמו, אבל החלוץ בן ה-21 הודיע לו שהוא מעוניין ללבוש רק את מדי נבחרת ארגנטינה.

בשנים האחרונות לא מעט שחקנים שנולדו מחוץ לאיטליה לבשו את מדי הנבחרת המקומית. בסגל הרחב לקראת מונדיאל 2014 היו חברים בסגל שלושה דרום אמריקאים: גבריאל פאלטה הארגנטינאי וטיאגו מוטה ורומולו הברזילאים.

ואלדיפיורי הוא אחת מהתגליות המרעננות בסרייה א' העונה והוא כבר נמצא על הכוונות של מילאן, נאפולי ושאלקה לקראת העונה הבאה. הפציעה ממנה אנדראה פירלו סובל, עשויה לסלול את דרכו של הקשר לנבחרת בפעם הראשונה בגיל 28.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully