וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובעים בפרשת ניימאר ידרשו להשעותו מהליגה לשתי עונות

פרשת ההעברה הלא חוקית של ברצלונה מסתעפת ועלולה להוביל להרחקה ממושכת של הכוכב. לואיס אנריקה מרוצה אחרי הניצחון על אייבר: "אנחנו בכושר מושלם לפני הקלאסיקו, השבוע הזה מכריע"

שבוע לפני הקלאסיקו הגדול, ברצלונה צלחה בשלום את המשוכה האחרונה שלה לפני ריאל כשגברה 0:2 בחוץ על אייבר ופתחה זמנית פער של 4 נקודות בפסגה. ליאו מסי המשיך את כושרו הנהדר עם צמד, כולל מבצע אישי גדול והוא בטוח מוכן לקרב הגדול מול ריאל מדריד. באמצע השבוע תארח ברצלונה את מנצ'סטר סיטי במשחק הגומלין של שמינית גמר הצ'מפיונס וביום ראשון הבא תארח את ריאל מדריד.

ניימאר, ליאונל מסי שחקני ברצלונה חוגגים. AP
לא עוצרים לרגע. מסי וניימאר/AP

"אנחנו מגיעים כמוליכי הליגה ובכושר מושלם לקראת הקלאסיקו", כך אמר לואיס אנריקה מאמנה של ברצלונה והוסיף: "אני לא חושב שזה הולך להיות השבוע הכי חשוב השנה, אבל בהחלט הוא חשוב לנו מאוד. מנצ'סטר סיטי היא יריבה שיכולה לעשות את הדברים קשים עבורנו וזה המשחק לחשוב עליו כרגע".

"מבחוץ, הכול נראה קל, אבל על המגרש אפשר לראות שאנחנו משחקים טוב ומניעים את הכדור מהר. היה לנו משחק טוב מאוד". על סרג'י רוברטו, הקשר הצעיר שרשם הופעה נדירה בהרכב, אמר המאמן: "הוא שיחק משחק נהדר, בעיקר בהתחשב בעובדה שהוא לא קיבל הרבה דקות. הוא נותן לנו הרבה והוא טוב במשחק הגובה והוא גם שומר. אני מכיר אותו מהקבוצה הצעירה, חבל שאני לא יכול לתת לו יותר קדות אבל הוא שחקן חשוב בקבוצה".

ראפינייה, הקשר הברזילאי שרשם 90 דקות אמר: "שיחקנו בקצב שלנו והשגנו שלוש נקודות חשובות. הסגל מגיע מוכן לכל משחק. ידענו שהמשחק הזה מאוד חשוב. אני מרגיש טוב מאוד על המגרש. אני מקווה לענות על הציפיות בכל משחק שאני משחק. יש לנו משחק חשוב מאוד נגד מנצ'סטר סיטי לפני הקלאסיקו".

שחקן ברצלונה ניימאר. GettyImages
הפרשה מסרבת לגווע. ניימאר/GettyImages

במקביל, ברצלונה ממשיכה לעסוק גם בחקירה המתנהלת נגדה ונגד נשיאה לשעבר ג'וזפ מריה ברתומאו, על רקע עסקת ההעברה המפוקפקת של ניימאר לקטאלוניה. חוסה פראלס ופבלו רואיז, שני התובעים בתיק, מקשיחים עמדות ושולפים ציפורניים.

על פי דיווח ב'אל מונדו' הקטלאני התובעים מתכוונים לדרוש מבית המשפט לפסוק על הרחקה של ניימאר ממשחקי הליגה הספרדית למשך עונה או שתיים. אם בית המשפט יקבל את דרישת התביעה, המשמעות היא שניימאר יוכל לשחק אך ורק במשחקי ליגת האלופות. כמו כן, ב'אל מונדו' טוענים כי התובעים שוקלים לדרוש צעד דרסטי עוד יותר, במסגרתו הם ידרשו להרחיק את ברצלונה ממשחקי הליגה הספרדית.

התקשורת הספרדית פרסמה בחודש ינואר בשנה שעברה כי ברצלונה עומדת בפני תביעת ענק בסך 142 מיליון יורו - לא פחות ולא יותר - שמגישים אנשים שהיו מעורבים בעסקה וטוענים כי לא שולמו להם עמלות כפי שסוכם.

(עדכון ראשון: 7:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully