וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראגר ממשיך במלחמת המילים: "מוריניו נאהב רק בקבוצות שלו"

בלם העבר האנגלי, שמשמש כפרשן "סקיי ספורטס", תקף את מנג'ר צ'לסי לאחר שהפורטוגלי התלונן על דברים שנאמרו נגד קבוצתו במהלך שידור משחק ליגת האלופות מול פריס סן ז'רמן

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו. AP
כרגיל, הוא מושך אש. מוריניו/AP

ג'ימי קראגר לא אוהב את ז'וזה מוריניו. זה היה נכון כאשר הבלם האנגלי הקשוח עוד היה שחקנה של ליברפול וזה נכון בעיקר עכשיו, כשקראגר הפך לפרשן ולא מפספס הזדמנות כדי להיכנס ב"מיוחד".

לאחר שצ'לסי הודחה בדרמטיות מליגת האלופות עם ה-2:2 הביתי מול פריס סן ז'רמן ביום רביעי האחרון, קראגר וחברו לשולחן הפרשנים של רשת "סקיי ספורטס", מאמן העבר גרהאם סונס, כינו את ההתנהגות של שחקני צ'לסי "חסרת כבוד ופאתטית" בשל העובדה שהם התנפלו על השופט והלחיצו אותו, מה שהוביל לכרטיס האדום שנשלף לעבר זלאטן איברהימוביץ'.

מוריניו התעצבן ומיהר להגיב: "כנראה שקראגר שכח את כל הדברים שהוא היה עושה על המגרש בזמן שהוא מבלה כפרשן. סונס הוא סתם אדם מתוסכל בלי הישגים משמעותיים".

אם מישהו חשב שכך יסתיימו הדברים, הרי שכעת הגיע תורו של קראגר לענות. בטור שלו ב"דיילי מייל" לקראת משחקי השבת באנגליה אמר האנגלי: "הכבוד להישגים של מוריניו במשחק עצמו הוא ענק. בעוד כמה שנים, אולי נוכל להחשיב אותו כמנג'ר הגדול ביותר אי פעם. אבל האם הוא יהיה נאהב? אין ספק שאוהדי צ'לסי מעריצים אותו. גם בפורטו ואינטר יתמכו בו. מעבר לזה? קשה להאמין. האם אכפת לו איך יזכרו אותו? אני חושב שכן. שעמוק בפנים, לכל מי שנמצא בעולם הכדורגל חשוב מה הוא ישאיר אחריו. לא אוהבים אותו מחוץ לקבוצות שהוא נמצא בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully