וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב מודאגת מפארגו, המאמנים יערכו עמו שיחה אישית

13.3.2015 / 8:47

הצהובים שוב לא מרוצים מהרכז ומוטרדים מהחולשה שהציגה סוללת הגארדים בתבוסה לברצלונה: "ההפרש עלול להיות מכריע". ג'ו אלכסנדר מאוכזב" "הרגשתי טוב אישית, אבל זה חסר משמעות"

אימג'בנק GettyImages

מד הלחץ במכבי תל אביב עולה לאחר התבוסה אמש (חמישי) לברצלונה בתוצאה 89:71. הקבוצה ממשיכה לאבד את היתרון שבנו בעמל רב בסיבוב הקודם, כשכבר הפסיקו לבדוק את המיקומים או יתרון ביתיות בהצלבה - אלא מתרכזים במטרה אחת: עלייה להצלבה. בקבוצה מציינים כי מעבר להפסד "גם ההפרש בו הפסדנו אמש לא אידאלי וקובע", כשגם אלבה ברלין כבר מהווה איום מבחינתם.

המאמן גיא גודס הביע כעס בחדר ההלבשה והטיח בשחקניו כי הציגו "הגנה חלשה והנעת כדור לקויה". גודס ציין כי למרות שברבע הרביעי יהיו יכולים לשוב למשחק, הם לא ניצלו את ההזדמנות.

במכבי מודעים כי בשבוע הבא, במשחק הבית מול ז'לגיריס, הם חייבים לנצח. הצהובים ציינו כי דווין סמית' ששב מפציעה לא היה במיטבו ומודאגים מהחולשה של הגארדים. כבר בשבוע שעבר ביקר גורם בקבוצה את משחקו של ג'רמי פארגו, וקבל על "משחק לא אחראי של פארגו". לאחר המשחקים ביקרו בקבוצה בשיחות פנימיות את המשחק שלו. בצוות המקצועי ישוחחו בימים הקרובים עם הגארד. אגב, גורמים בקבוצה מעידים כי בדומה לאחר ההפסד לבלגרד בשבוע שעבר, גם אמש נראה פארגו מאוד מתוסכל בסיום.

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מול שחקן ברצלונה בראד אולסון. AP
ממשיך להדאיג את מכבי תל ביב. פארגו/AP

ג'ו אלכסנדר, אשר מכבי מנסה לזרז את אזרוחו והיה מנקודות האור הבודדות אמש, סיכם: "הפסד קשה. לא שמרנו טוב ונתנו להם יותר מדי סלים קלים. המחצית הראשונה גרמה לנו להיכנס לבור. ברבע הרביעי התקרבנו והרגשנו טוב, אבל היה חסר לנו משהו ולא הצלחנו לסגור עליהם. חייבים לשחק חזק וטוב יותר במשחקים הבאים ואני בטוח שנעשה זאת. כל משחק הוא חשוב עבורנו ונילחם במשחקים הבאים. אישית הרגשתי בקצב טוב היום והזריקות זרמו לי יפה, אבל זה חסר משמעות ברגע שלא ניצחנו. העבודה שלי זה לנצח משחקים וזו לא הרגשה עבורה נעימה עבורי להגיע לברצלונה ולהפסיד במשחק".

בתוך כך, מכבי תל אביב נמצאת במו"מ עם יוגב אוחיון במטרה להחתימו על חוזה ארוך טווח. אוחיון אף התייחס לכך והביע אופטימיות לגבי החתימה כשאמר לפני שבועיים: "כולם יודעים שאני רוצה להישאר, אני מרוצה מהמקום שלי פה. מכבי זה בית חם, אין כמוהו באירופה".

בצד השני, מאמן ברצלונה צ'אבי פסקואל נשמע מרוצה: "היה לנו רבע ראשון מצוין. למרות שהרבע השני שלנו היה פחות טוב, הובלנו את הקצב במחצית הראשונה. מכבי רצה בחצי השני, אבל ידענו לעצור את זה. המשחק היה חשוב עבורנו ועשינו עבודה מצוינת בהגנה. סיימנו את המשחק אמנם עם 34 אחוזים מהשלוש, אבל שיחקנו טוב. אנחנו במצב טוב לסיים במקום השני את הבית. זה היה ערב מצוין עבורנו. הקהל שלנו העניק אווירה מצוינת ומילא את האולם".

אנטה טומיץ' הוסיף: "זה היה משחק חשוב עבורנו, כי עכשיו אנחנו השגנו את המקום השני בבית. מכבי היו פיזיים, זו דרך המשחק שלנו, אבל הצגנו הגנה טובה מולם וזה היה המפתח עבורנו להשגת הניצחון".

עוד באותו נושא

המקום השני הולך ומתרחק: מכבי תל אביב הובסה בברצלונה

לכתבה המלאה
דווין סמית', מכבי תל אביב. GettyImages
לא חזר טוב מהפציעה. דווין סמית'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully