וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייוות'ר: "זה הקרב הגדול בהיסטוריה", פאקיאו: "כולנו מתרגשים"

שני המתאגרפים המיתולוגיים ערכו מסיבת עיתונאים משותפת לקראת הקרב ב-2 במאי. מייוות'ר: "מעולם לא רציתי לנצח יותר ממה שאני רוצה עכשיו". פאקיאו: "נתאמן קשה ונעשה הכול כדי לשמח אתכם"

המתאגרפים מני פאקיאו (ימין) פלויד מייוות'ר (שמאל). AP
כרטיס יעלה בין 15 אלף דולר ל-75 אלף דולר. פאקיאו ומייוות'ר על הבמה/AP

עולם האגרוף מחכה בכיליון עיניים לקרב ההיסטורי בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו, והערב (רביעי) השניים ערכו מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות שתכריע מיהו המתאגרף הגדול ביותר בדור הזה. הקרב ייערך ב-2 במאי באולם של מלון MGM בלאס וגאס, ועד לקביעת התאריך התקיים משא ומתן שארך שנים. מחירי הכרטיסים ינועו בין 15 אלף דולר ל-75 אלף דולר.

מסיבת העיתונאים הרשמית בלוס אנג'לס הייתה הפעם היחידה בה השניים הופיעו זה לצד זה עד לקרב המיוחל. אירוע
זה היה סגור לקהל, ובשל הביקוש האדיר, העיתונאים קיבלו כרטיס כניסה מיוחד, אקרדיטציה, דבר שאינו נהוג כלל במקרים דומים.

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. AP
מייוות'ר לפני מסיבת העיתונאים/AP

הכרוז המיתולוגי מייקל באפר היה זה שהזמין את מני פאקיאו לבמה. הפיליפיני, שמאזנו בקריירה עומד על 5-2-57 (38 נוקאאוט), עלה לבוש בחליפה כחולה כהה, ואחריו הגיח פלויד מייוות'ר, האמרקיאת הבלתי מנוצח שמעמדו עומד על 0-47 (26 נוקאאוט). האווירה הייתה מנומסת, מחויכת וחגיגית.

מני פאקיאו אמר לקראת הקרב: "אני מודה לכל מי שעזר לארגן את הקרב, וגם לצוות של מייוות'ר. חמש שנים חיכיתם לזה, כולנו מתרגשים, שנינו נתאמן קשה ונעשה הכול ב-2 במאי כדי להפוך אתכם לשמחים. הדבר הכי חשוב לי זה שאלוהים יכול להפוך מישהו מכלום למשהו. אני באתי מכלום והפכתי למישהו בזכות אלוהים. תודה לאוהדים, ולעם הפיליפיני שתומך בי".

פלויד מייוות'ר אמר לקראת הקרב: "אני מודה לאבא שלי, אדם מדהים ומאמן גדול. אני מודה למארגנים, לאוהדים, לצוות של פאקיאו. הייתה דרך ארוכה אבל אנחנו פה. הכי גדול נלחם בהכי גדול, ופאקיאו הוא אחד הגדולים בדורו. זה קרב לא ייאמן, כזה שהעולם לא יחמיץ. אני מתאמן עכשיו, דוחף את עצמי לקצה, כי מעולם לא רציתי לנצח יותר ממה שאני רוצה עכשיו, וגם פאקיאו ידחוף את עצמו לקצה כי זה הניצחון שהוא רוצה. זה הקרב הגדול בהיסטוריה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
המתאגרף האמריקאי מני פאקיאו. AP
פאקיאו לפני העלייה לבמה/AP

מאמנו של מני פאקיאו פרדי רוז: "אני מודה לכל מי שגרם לקרב לקרות. זה האתגר הגדול של חיי. חיכיתי לזה הרבה זמן ואני אכין את המתאגרף שלי לזה. זה הקרב הכי גדול שלנו, ואנחנו נכסח את פלויד. מצטער פלויד".

מפיק העל בוב ארום אמר: "אנחנו עדים לקרב שמרים את ענף האגרוף. העולם שוב נושא את עיניו לזירה, ומחכה ל-2 במאי. הקרב הזה, האירוע הזה, תורם תרומה גדולה לאגרוף".

מעבר למסיבת העיתונאים הנוכחית, כל אחד משני המתאגרפים יקיים עוד מסיבת עיתונאים אחת בלבד עד הקרב, כך נחתם בהסכם בין השניים. את מסיבת העיתונאים הבאה ינהל כל אחד בנפרד. אגב, מארגני הקרב כל כך מרוצים מקצב המכירות לקראת האירוע, שהם כלל לא יצאו בקמפיין ארצי בארצות הברית לפרסום הקרב, כנהוג במקרי עבר.

המתאגרפים מני פאקיאו (ימין) פלויד מייוות'ר (שמאל). AP
קרב שייכנס היישר להיסטוריה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully