וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייסי רייט נקנס ב-2,500 דולר ושב לאימוני הפועל ירושלים

10.3.2015 / 19:49

אחרי שהוענש ולא שיחק באילת, גארד האדומים חזר לפעילות וישחק במשחק הקרוב מול אשדוד. רייט אמר אחרי האימון: "שמח שזה נגמר". גיא הראל: "העניין מאחורינו, כולם מרוכזים במשימות"

one

לאחר עונש ההשעיה שספג, ברייסי רייט חזר היום (שלישי) לפעילות סדירה ונטל חלק באימון הקבוצה. הנהלת ירושלים החליטה לקנוס את השחקן בסכום של 2,500 דולר אשר ייתרמו למחלקת הילדים בבית החולים שערי צדק. רייט הושעה מכיוון שנעדר ללא אישור מפעילות קהילתית לפורים שקיימה הקבוצה באותו בית חולים. בעקבות התקרית, רייט לא שיחק בניצחון 76:88 על הפועל אילת.

בשיחה עם וואלה ספורט יממה לאחר ההשעיה, סיפרו בהפועל ירושלים שזו לא התקרית הראשונה בה ברייסי רייט היה מעורב. על פי גורמים בקבוצה, גם בשבוע שעבר נערכה פעילות קבוצתית למען הקהילה בגוש עציון, אולם רייט בחר שלא להשתתף בארוחה הקבוצתית אחרי האירוע, מה שגרם לראשי הפועל ירושלים לנזוף בשחקן ולהזהירו.

לאחר האימון מסר השחקן: "אני שמח שההשעיה הסתיימה ושמח לא פחות לחזור ולהתאמן עם החברים שלי לקבוצה" מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל הוסיף: "העניין הזה מאחורינו. לכולם ברורה המחויבות של הפועל ירושלים לקהילה. כולנו מרוכזים בהמשך המשימות שלנו בליגה וחשוב שכך".

ברייסי רייט שחקן הפועל ירושלים. קובי אליהו
ושוב איתכם. ברייסי רייט/קובי אליהו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully