וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה נעצרו באיומים על בן רייכרט: "נשבור לך את הידיים והרגליים"

10.3.2015 / 8:45

שני העצורים בפרשה, אחד מהם עבריין בכיר מנתניה, חשודים כי הגיעו לאימון הפועל תל אביב ואיימו על השחקן: "אם לא תשלם 200 אלף שקל, נגמור לך את הקריירה". גם אבי נמני נכח בפגישה. הסנגור: "האב הבטיח שבנו הכדורגלן ישלם את החוב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

שלושה אנשים החשודים באיומים על בן רייכרט, קשרה של הפועל תל אביב, בשל חוב השייך לאביו, נעצרו על ידי משטרת ישראל. השופט ירון גת האריך היום (שלישי) את מעצרו של החשוד המרכזי, סלהוב רואי מנתניה, בארבעה ימים.

על פי המשטרה, בתחילת החודש הגיעו כמה מהחשודים לאימון של הפועל תל אביב, פנו לרייכרט במגרש החנייה, דרשו ממנו כ-200 אלף שקלים ואיימו: "אם לא תשלם, נשבור לך את הידיים והרגליים ונגמור לך את הקריירה". השחקן סירב לשלם את החוב והמידע על הסחיטה הגיע למשטרה.

לאחר שהדבר נודע למשטרה, ניצב משנה דוד גז, מפקד מרחב יפתח, מינה צוות חקירה מיוחד לטיפול בתיק. הצוות, בראשות פקד אסף צוויג, ערך חקירה סמויה, במהלכה נאספו ראיות לכאורה על סחיטה באיומים של רייכרט על ידי אותם חשודים, כאשר לטענתם, אביו של השחקן חייב להם עשרות אלפי שקלים, סכום שעם הזמן הגיע עד 200 אלף שקלים. מחקירת המשטרה עלה כי לפני שנה רכש אביו של רייכרט מכונית ואן להסעת אומנים ונטל הלוואה של 40 אלף שקלים, אך מבצע "צוק איתן" גרם לעצירת הופעות של אומנים רבים והאב נותר מחוסר עבודה ומבלי יכולת לשלם את ההלוואה. אנשי השוק האפור החליטו שהאב יישא בריבית והסכום תפח עד 200 אלף שקלים, אותם הם ביקשו לגבות מהקשר.

אתמול (שני), לאחר חקירה סמויה שארכה כשלושה שבועות, נערך מפגש מבוקר ומפוקח בקניון שרונים בין האב לחשודים ובמהלכו בוצע מעצר של שניים מהם. סנגורו של החשוד סיפר בבית המשפט כי אבי נמני היה נוכח בפגישה בין אביו של רייכרט לחשוד, בו נדרש האב לשלם את חובו. הסנגור אמר: "החשוד סיפר שאבא של הכדורגלן טען שאין לו כסף והבטיח שבנו הכדורגלן ישלם את החוב".

במקביל, בוצע פיקוח על רייכרט, על מנת שלא ייפגע. בהמשך, נעצר חשוד נוסף, אשר בתום חקירתו שוחרר למעצר בית. שני החשודים העצורים, עבריין בכיר מנתניה, שנורה בשבוע שעבר וטען אז כי אינו מסוכסך עם איש ואין לו אויבים ותושב ראשון לציון בשנות ה-30 לחייהם, יובאו היום לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם. החוקר הוסיף כי ישנו חשוד נוסף שטרם נעצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחד החשודים בסחיטה בהתייעצות עם עורך דינו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בן רייכרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully