וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלאומית לספרד? רועי הובר ייצא להתרשמות בגראן קנאריה

9.3.2015 / 11:35

הכישרון הצעיר של הפועל כפר סבא (18, 1.87) ינסה להרשים את הקבוצה הספרדית בסוף השבוע הקרוב, כשהמטרה שיחתום על חוזה ארוך טווח. רושם העונה 10.2 נקודות ו-4.1 אסיסטים בממוצע

רועי הובר שחקן נבחרת הנוער של ישראל מול גאורגיה. איגוד הכדורסל
גראן קנאריה עוקבת אחרי הכישרון הצעיר זה מספר שבועות. הובר/איגוד הכדורסל

כוכבה הצעיר של הפועל כפר סבא מהלאומית ונבחרת הנוער רועי הובר ייצא בסוף השבוע הקרוב להתרשמות במדי גראן קנאריה מהליגה הספרדית הראשונה. הקבוצה, שרק אתמול (ראשון) השיגה ניצחון יוקרתי על ברצלונה, יריבת מכבי תל אביב ביום חמישי הקרוב, עוקבת אחר השחקן מזה מספר שבועות, ומי שהמליץ על השחקן הם סוכן השחקנים אלון בירנצוויג ואיש העסקים שלומי פרל. אנשיו של הובר מקווים כי יצליח להרשים ולחתום על חוזה ארוך טווח בקבוצה שמתמחה בשנים האחרונות בייצור שחקנים לקבוצות הצמרת בספרד כמו ג'ייסי קארול וריאן טולסון. הובר היה בהתרשמות בשנה שעברה במדי קאוד מהליגה הראשונה ביוון, אותה אימן ננאד מרקוביץ', אקס הפועל תל אביב.

רועי הובר שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
ינסה להרישם את הספרים. הובר/ברני ארדוב

הובר (18, 1.87) הוא תוצר מחלקת הנוער של הפועל לב השרון ואחיו הצעיר של אופיר הובר, שחקנה של עירוני נהריה. הגארד סומן מגיל צעיר כאחד מכישרונות העתיד של הכדורסל הישראלי ושיחק באקדמיה של איגוד הכדורסל החל מגיל 15. בקיץ 2013 היה מהשחקנים המצטיינים בנבחרת הקדטים כשרשם 15.1 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים בממוצע למשחק. הקיץ שיחק עם נבחרת הנוער ורשם 7.8 נקודות, 2.3 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים בממוצע.

עוד לפני אליפות אירופה לנוער בקיץ החליט לעזוב את האקדמיה וכבר בגיל 17 להתחיל לשחק ברמת בוגרים בכפר סבא, שם קיבל את המושכות והפך לאחד משחקני המפתח של הקבוצה. ב-20 משחקים עד כה רשם הגארד הצעיר 10.2 נקודות, 4.1 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים כולל 44 אחוזים מרשימים מחוץ לקשת. משחקו הטוב ביותר היה נגד גליל עליון כשצלף 23 נקודות ב-50 אחוזים מחוץ לקשת.

  • עוד באותו נושא:
  • רועי הובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully