וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאדו בראידה: "מסי יעזוב את ברצלונה? לפעמים דברים מוזרים קורים"

בראידה, חבר בוועדה הטכנית של ברצלונה, התייחס לעתידו של הפרעוש: "עם קבוצות כמו סיטי ופ.ס.ז' דברים יכולים לקרות". סקר בספרד: אוהדי ריאל מדריד מעדיפים את בנזמה על רונאלדו

שחקן ברצלונה ליאונל מסי חוגג. GettyImages
אפשר לדמיין אותו במועדון אחר? ליאו מסי/GettyImages

רק אתמול (ראשון) שבר ליאו מסי עוד כמה שיאים עם שלושער לרשת של ראיו וייקאנו והמשיך את הכושר המטורף שלו ב-2015. האפשרות שמסי יעזוב את ברצלונה קשה לעיכול, אבל יש כאלו שמאמינים שזה בהחלט יכול לקרות ויש מועדונים שיכולים לשלם עליו מספיק כסף. אריאדו בראידה מונה לפני מספר שבועות לחבר בוועדה הטכנית של ברצלונה על ידי הנשיא ברתומאו. בראידה, ששימש בעבר גם כמנהל הטכני של מילאן, סיפק היום ראיון לתקשורת הספרדית שבו הוא שפך אור על תפקידו במועדון, אך גם אמר דברים מעניינים על עתידו של ליאו מסי.

אריאדו בראידה מנהל טכני ברצלונה. GettyImages
"דברים מוזרים קורים לפעמים בכדורגל". בראידה/GettyImages

בראידה נשאל על עתידו של הפרעוש ואמר: "אני חושב שזה כמעט בלתי אפשרי שהוא יילך, אבל עם קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי ופריס סן ז'רמן, שיש להן כל כך הרבה כסף, דברים יכולים לקרות. לפעמים דברים מוזרים קורים. מסי הוא פנומן, הוא חייזר שצריך להשוות אותו למראדונה ופלה".

לבראידה היה גם הסבר מעניין להפסד הליגה מול מלאגה לפני שבועיים: "נגד מלאגה הראש של השחקנים היה במשחק מול מנצ'סטר סיטי".

מאז שהטייקונים מהמפרץ השתלטו על פריס סן ז'רמן, היו לא מעט דיווחים על כך שהם ינסו לפתות את הפרעוש להצטרף לקבוצה שלהם. גם בתקשורת הצרפתית התפרסמו דיווחים על גישושים של פריס ואפילו בספרד היו דיווחים לפיהם המועדון הצרפתי מוכן לשלם לא פחות מ-400 מיליון יורו על השחקן הטוב בתבל.

עוד באותו נושא

ברצלונה עלתה למקום הראשון בספרד אחרי 1:6 על ראיו וייקאנו

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. AP
מחזה נדיר לאחרונה. רונאלדו/AP

תוצאות מעניינות לסקר שנערך ב"אס" הספרדי ממחישות את האכזבה של אוהדי ריאל מדריד. הסקר נשאל על שלישיית BBC, בנזמה-בייל-רונאלדו, שעל פי הנתונים, מממוצע של 2.6 גולים למשחק ב-2014 ביחד הם ירדו ב-50 אחוז - ל-1.3 גולים למשחק ביחד ב-2015 (שלושתם ביחד כבשו ב-2015 רק 15 גולים, לעומת 18 של ליאו מסי לבד).

בסקר נשאלו האוהדים אם ירצו לשמור על השלישייה ביחד בהרכב, ו-92.1 אחוז מהאוהדים מעוניינים שקרלו אנצ'לוטי יזנח את המערך הזה, ויחזור ל-2-4-4. האוהדים נשאלו בסקר מי הם יעדיפו שיירד לספסל, ו-46.1 אחוז העדיפו שזה יהיה גארת' בייל, שלא כבש כבר שישה משחקים. ההפתעה היא ש-32.2 אחוז מהנשאלים מעדיפים שרונאלדו יהיה זה שיירד לספסל, יותר מאשר קרים בנזמה, 21.7 אחוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully