וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת ה-MLS יצאה לדרך: שער בכורה לקאקה, 90 דקות לדויד וייה

הברזילאי כבש בבעיטה חופשית בתוספת הזמן והציל את אורלנדו סיטי מהפסד ב-1:1 הביתי מול ניו יורק של דויד וייה. צמד לקלינט דמפסי ושער של אובפמי מרטינס סידרו לסיאטל 0:3 על ניו אינגלנד

קאקה שחקן אורלנדו חוגג. אורי לנץ
במילאן בטוח מתגעגעים אליו. קאקה חוגג שוויון דרמטי/אורי לנץ

ליגת ה-MLS אספה אליה לא מעט כוכבים בשנים האחרונות. הלילה (בין ראשון לשני) היא יצאה לדרך וכבר במחזור הפתיחה קיבלנו דרמה ושער של אחד השחקנים הכי גדולים שמשחקים בה. זה קרה באצטדיון בפלורידה, שם אירחה אורלנדו סיטי של קאקה את ניו יורק סיטי של דויד וייה. הקבוצה של החלוץ הספרדי עלתה ליתרון חוץ משער של מייקל דיסקרוד 14 דקות לסיום, אבל בתוספת הזמן קאקה סיפק ל-62 אלף אוהדי אורלנדו רגע ראשון של תהילה. הפנומן הברזילאי בעט כדור חופשי לא חזק שפגע בחומה, הטעה את שוער ניו יורק והציל את אורלנדו מהפסד ב-1:1 הדרמטי. השער הזה הגיע למרות שאורלנדו נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-83 אחרי שאורליאן קולין הבלם הצרפתי הורחק בעקבות כניסה גסה בדויד וייה.

מי שפתחה מצוין את העונה היא סיאטל סאונדרס שהביסה 0:3 את ניו אנגלנד, ניצחון שהושג בזכות צמד החלוצים הנהדר שלה - קלינט דמפסי ואובפמי מרטינס. חלוץ נבחרת ארה"ב כבש צמד (25 בפנדל ו-67) ומרטינס כבש בתווך (41) ובישל את השלישי של דמפסי.

קאקה שחקן אורלנדו עם דויד וייה שחקן ניו יורק. GettyImages
שניים מהכוכבים הגדולים הליגה. קאקה עם וייה שני הקפטנים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully