וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פציעה מזעזעת לקשר קייבו ב-0:0 מול רומא, 2:2 בין נאפולי ואינטר

פדריקו מאטיילו בן ה-19 נפגע בצורה קשה אחרי כניסה של נאינגולן ושבר את רגלו. הג'אלורוסי עם תיקו שמיני בתשעת המשחקים האחרונים בליגה. אינטר חזרה מפיגור 2:0. פארמה שבה לשחק

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית המשיך הערב (שבת) כשבמהלכו נרשם רגע שרבים ירצו לשכוח: הפציעה המזעזעת של קשר קייבו, פדריקו מאטיילו בן ה-19, במהלך ה-0:0 מול רומא. מלבד ה-0:0 בין השתיים, נערכו ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד, פארמה, שעברה זעזוע, חזרה לשחק לאחר שני מחזורים.

אלברטו פאלוסקי שחקן קייבו המום לאחר פציעתו של פדריקו מאטיילו. GettyImages
אלברטו פאלוסקי המום לאחר הפציעה/GettyImages

קייבו - רומא 0:0

פדריקו מאטיילו בן ה-19 שיחק הערב בהרכב של קייבו בפעם השנייה בלבד. הקשר, ששיחק כמגן ימני, נפצע בצורה קשה מאוד ונאלץ לצאת על אלונקה כבר אחרי 19 דקות. מאטיילו נפגע מתיקול של ראג'ה נאינגולן, עיקם את רגלו בצורה נוראית ופונה לבית חולים. לא נראה כי הוא יחזור לשחק בזמן הקרוב.

שחקני שתי הקבוצות ניסו לשים את הרגע הקשה בצד, ולהתרכז בכדורגל, אך אף אחת מהן לא הצליחה לשים את הכדור ברשת. רומא רשמה תיקו שמיני בתשעת המשחקים האחרונים שלה בסרייה A, קייבו הגדילה את הפער מהקו האדום לשש נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ראג'ה נאינגולן שחקן רומא ניגש להתנצל בפני פדריקו מאטיילו שחקן קייבו על האלונקה. GettyImages
ראג'ה נאינגולן מגיע לתמוך במאטיילו/GettyImages
שחקן קייבו, פדריקו מאטיילו. AP
פדריקו מאטיילו. שבר את רגלו/AP

נאפולי - אינטר 2:2

נאפולי פספסה הזדמנות ענקית לצמק את הפער מרומא השנייה לשתי נקודות, כשאיבדה יתרון כפול בדרך ל-2:2 מול אינטר בסן פאולו. הפרטנופי, שהגיעו למשחק אחרי שני משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, עלו ליתרון בדקה ה-51, לאחר שמארק האמשיק מצא את הרשת בנגיחה מבישול של הנריקה. הפעם האחרונה שהאמשיק כבש בנגיחה אגב, הייתה בנובמבר 2012. 12 דקות לאחר מכן גונסאלו היגוואין הכפיל את התוצאה לאחר ביצוע גדול. הארגנטינאי קיבל מהאמשיק כדור במרכז המגרש, התקדם למרכז ומ-20 מטרים שלח בעיטה נהדרת ברגל ימין שחדרה לרשת. זהו שערו ה-13 של היגוואין בליגה העונה.

בדקה ה-72 רודריגו פלאסיו הצליח לצמק, כשניצל ערבובייה ברחבה כדי לדחוק מקרוב, ובדקה ה-87 מאורו איקרדי, עם שערו ה-15 העונה (בדיוק כמו קרלוס טבס), כבש בפאננקה מהנקודה הלבנה אחרי שהנריקה הכשיל את פלאסיו וספג כרטיס אדום.

שחקן אינטר, ג'רדאן שאקירי, עובר את שחקן נאפולי, ראול אלביול. AP
ג'רדאן שאקירי עובר את ראול אלביול/AP

פארמה - אטאלנטה 0:0

פארמה, הנמצאת בעיצומו של משבר כלכלי, קיבלה סיוע מההתאחדות המקומית וחזרה לשחק אחרי שני מחזורים, זאת כדי לא לגרום נזק לליגה. לצערה, היא לא חזרה עם ניצחון וסיימה את משחקה הביתי ב-0:0 מול אטאלנטה, שהציגה את מאמנה החדש, אדוארדו רייה.

משחקים נוספים:

אודינזה - טורינו 2:3
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (17), כריסטיאן מולינארו (עצמי, 25) ומולה וואגה (49). לטורינו: פאביו קווליארלה (15) ומרקו בנאסי (69).

צ'זנה - פאלרמו 0:0

אמפולי - גנואה 1:1
לגנואה: אמבאיי ניאנג (27), לאמפולי: פדריקו בארבה (66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully