וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן חזרה למקום הראשון לאחר 1:4 על לאנס

האלופה חזרה לפסגת הטבלה אחרי שהתעללה בקבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון. דויד לואיז, איברהימוביץ' (פנדל), מטוידי ופסטורה כבשו, טוזגאר רק צימק. מארסיי הביסה 1:6 את טולוז

שחקן פריס סן ז'רמן, זלאטן איברהימוביץ'. AP
זלאטן איברהימוביץ'. סיים עם שער ובישול/AP

המחזור ה-28 בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם 1:6 מרשים של מארסיי על טולוז בחוץ, כשהיום גם פריס סן ז'רמן נכנסה למעגל המשחקים, כשגברה 1:4 על לאנס וחזרה באופן זמני למקום הראשון בטבלה. הצלע השלישית במאבק האליפות, ליון, תתארח ביום ראשון בערב אצל מונפלייה.

פריס סן ז'רמן - לאנס 1:4

פריס סן ז'רמן חזרה הערב (שבת) למקום הראשון בטבלה, לפחות עד למשחקה של ליון, שתתארח מחר ב-22:00 אצל מונפלייה. אלופת צרפת חזרה לנצח בליגה, כשגברה 1:4 על לאנס, זאת לאחר שרשמה שלוש תוצאות תיקו בארבעת משחקיה האחרונים. דוד לואיז העלה את הקבוצה מעיר האורות ליתרון בדקה ה-43, כששלח בעיטה חופשית חזקה שנעצרה רק ברשת. בדקה ה-60 כבש זלאטן איברהימוביץ' את השער ה-12 שלו העונה בליגה, כשדייק מהנקודה הלבנה, לאחר שגרגורי ואן דר ויל הוכשל ברחבה. יואן טוזגאר הצליח למתוח את יריבתו כשצימק את התוצאה בדקה ה-69, אך המחליף בלס מטוידי קבע 1:3, אחרי שהגיע ראשון לכדור רוחב של חאבייר פסטורה, שגם כן נכנס כמחליף. הארגנטינאי, שבישל את השער השלישי, חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-83 כשכבש בוולה מתוך הרחבה, מבישול נהדר של איברהימוביץ'. ניצחון חשוב מאוד לאלופה רגע לפני המפגש מול צ'לסי בליגת האלופות.

מישי בטשואיי שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
מישי בטשואי. כיכב בחגיגה/רויטרס

טולוז - מארסיי 6:1

מארסיי סוף סוף הצליחה לשים את התקופה הלא טובה מאחוריה ולנצח. הקבוצה של מרסלו ביילסה התייצבה למשחק אחרי ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון (שלוש תוצאות תיקו והפסד), אבל שטפה את המגרש והוליכה 0:4 כבר במחצית. מישי בטשואי כיכב עם צמד (2 ו-44), בפטיסט אלואה (6) ופרנסואה מובאנז' (20, עצמי) השלימו. במחצית השנייה וויסאם בן ידר צימק ל-4:1 בדקה ה-76, לפני שאנדרה איוו (78) ואנדרה פייר ג'יניאק (89) קבעו 1:6 גדול. טולוז האומללה עדיין מתחת לקו האדום.

seperator

אוויאן - מונאקו 3:1

הקבוצה מהנסיכות השאירה מאחור את ההדחה מהגביע והתקרבה מעט לשלישיית הצמרת. אנתוני מרסיאל כבש את הראשון עם ביצוע יפהפה ובעיטה לחיבורים בדקה ה-18. בדקה ה-35, דימיטאר ברבאטוב ביצע מהלך אישי נהדר, השכיב את השוער על חצי מטר וגילגל לכיוון השער. קאסים עאבדללה גלש והשער נרשם כשער עצמי לחובתו. השלישי היה שייך לאלמאמי טראורה בדקה ה-60 ואוויאן, שהצליחה לברוח מעט מהתחתית לאחרונה, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. מודו סוגו צימק בדקה ה-78.

משחקים נוספים:

באסטיה - ניס 1:2
לבאסטיה: גיום ז'ילה (26), ג'ובאני סיו (68). לניס: קרלוס אדוארדו (18)

קון - בורדו 2:1
לקון: סלואן פריבה (72). לבורדו: דייגו רולאן (69, 94 בפנדל)

ריימס - נאנט 1:3
לריימס: גרגורי בוריון (14), אייסהה מנדי (16), דויד אנגוג (59). לנאנט: איסמעל בנגורה (76)

ראן - מץ 0:1
לראן: פול ז'ורז' אנטפ (20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully