וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר לשחקניו: "אל תקשיבו למה שאומרים. אין לי הצעה אחרת"

6.3.2015 / 14:50

מאמן קרית שמונה שוחח עם שחקניו על האפשרות שיעזוב בתום העונה: "אם הייתה לי הצעה, הייתי אומר את זה ישירות לשרצקי. נחליט בסוף החודש ברוח חברית". קולה כשיר לקראת מכבי חיפה

one

מאמן עירוני קרית שמונה, ברק בכר, שוחח הבוקר (שישי) עם שחקניו והתייחס בין השאר לשמועות באשר לעתידו במועדון. "הכול שמועות ודיבורים", אמר בכר. "אין לי שום הצעה משום קבוצה אחרת. אם הייתה לי הצעה, הייתי אומר את זה ישירות לאיזי שרצקי. אל תקשיבו לכל מה שאומרים ואל תיתנו לזה להשפיע עליכם. בסוף החודש אני אשב עם איזי ונחליט על הדברים ברוח חברית כשהכול פתוח. אל תיתנו לזה להשפיע עליכם".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
מקווה שההתעסקות עם עתידו לא תשפיע. ברק בכר/ברני ארדוב

בינתיים מלבד עתידו של המאמן בקרית שמונה מתעסקים בקבוצה במשחק הקרוב נגד מכבי חיפה, כשבקבוצה יכולים להיות מעודדים מכך שהחלוץ רוג'רס קולה התאמן היום ובקרית שמונה מקווים שיהיה כשיר למשחק. מי שלא יהיו כשירים הם כמובן דויד מנגה וטובראנו פינאס הפצועים, כשבכר מתלבט אם להישאר עם עאהד עזאם כמגן ימני ולהשאיר את עודד אלקיים כמגן שמאלי או להסיט חזרה את אלקיים לצד הימני ולתת את המפתחות בהרכב לחן דילמוני.

"זה משחק קריטי מאוד", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "אנחנו כבר שומעים שמספידים אותנו, אבל נצחון על מכבי חיפה ישאיר אותנו חזק במאבק ואנחנו בטח שלא רוצים לצאת ממנו אז נעשה הכול כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully