וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר: "לא רציתי לשחק מול הפועל? מי שאמר, לא מכיר אותי"

6.3.2015 / 10:17

חלוץ מכבי חיפה הגיב לשמועות: "לא נולדתי בהפועל, אני לא מחובר לוורידים שלה", והחמיא לאלירן עטר. בוקולי יוזמן בתום העונה לשיחה, יובהר לו מדוע כדאי שיפרוש. אלעד גבאי תורגל בהרכב

one

יומיים לפני המשחק החשוב בקרית שמונה, במכבי חיפה מגבירים את הקצב לקראת המשחק. המאמן מרקו בלבול, שנפגש אתמול (חמישי) עם הנשיא יעקב שחר, מתלבט האם לערוך שינוי בהרכב שניצח את מכבי נתניה. אלעד גבאי תורגל בהרכב שכולל את כל ה-11 שפתחו נגד מכבי נתניה. השוער ולדימיר סטויקוביץ' לא התאמן אתמול בשל שפעת, אבל היום צפוי לחזור לאימונים.

עוד לפני המשחק, בחיפה התייחסו אתמול למקרה זריקת רימון העשן במשחק בין הפועל חיפה למכבי תל אביב ביציע אוהדי מכבי תל אביב, אירוע שבעקבותיו עלתה אפשרות שמדובר באוהד מכבי חיפה (הדליק רימון עשן ירוק). "נשמעו טענות שונות מהן עולה כי אוהד מכבי חיפה הוא האחראי לכך", אמרו אמש במועדון. "מועדון כדורגל מכבי חיפה מבקש להבהיר, כי אין להטיל דופי באוהדי הקבוצה. אנו כמועדון מכבי חיפה מגנים כל מעשה אלימות שהוא ואף נלחמים ללא פשרות למניעת תופעה זו. הפניית אצבע מאשימה כלפי אוהדי מכבי חיפה טרם נמצא האשם, איננו דבר שנסכים לו".

עמית בן שושן מכבי נתניה מול אלעד גבאי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
סיכויים טובים שיפתח. אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

הקשרים גוסטבו בוקולי ורובן ראיוס התאמנו היום. בוקולי ערך אתמול אימון חלקי, אך לאור חזרת מיצ'ל לסגל ספק אם ייכלל בו. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בוקולי צפוי להודיע על פרישה בתום העונה וייתכן שיקבל תפקיד במחלקת הנוער. השחקן יוזמן לשיחה מיד בתום העונה, בה יוצעו לו מספר תפקידים ומדוע כדאי שיפרוש. חיפה בונה בעונה הבאה על ידין, קמארה, מויאל שחוזר מפציעה וג'אבר עטאא. לגבי רובן ראיוס, ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק. מיד בתום עונה תיערך שיחה גם עם מנהל הקבוצה אדורם קייסי שצפוי לעזוב את תפקידו. כזכור, רפי אוסמו הוזכר כמועמד להחליפו אך במועדון טרם החלו לקיים סבב שיחות בעניין.

אייל משומר טרם קיבל הצעה להארכת חוזהו אך זה צפוי לקרות בשבועות הקרובים, לאחר שסוכנו גלעד קצב נפגש עם מכבי חיפה. כזכור, בחיפה אישרו שהם מתכוונים להציע חוזה למשומר ועידן ורד, שבינתיים גם לא זוכה לדקות משחק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
איתי שכטר שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"יש כאן קבוצה חזקה, והיא תצא לדרך חדשה". איתי שכטר/ברני ארדוב

החלוץ איתי שכטר, שחזר להרכב מול נתניה, התראיין אתמול לתכנית "יציע ג'" ברדיו "צפון ללא הפסקה"' FM104.5, שעלתה אתמול לאוויר ותעסוק בעיקר בענייני מכבי חיפה. שכטר התייחס בתכנית לשמועות כאילו חשש לשחק נגד הפועל תל אביב. "יום לפני המשחק, אחרי אימון הערב, הרגשתי כאבים בגרון. אני חולה פעם בארבע שנים, אבל בבוקר התעוררתי והתקשרתי לרופא. נתנו לי כדורים, חיכו עם אנטיביוטיקה כדי שלא אהיה חלש. באצטדיון מדדו לי חום, קרוב ל-39, אבל יצאתי לחימום. נתנו לי אינפוזיה, ואחרי זה החום נשאר. מי שאמר שאני לא רוצה לשחק לא מכיר אותי. זה ממש לא עניין של רגש", אמר שכטר. "הפועל נתנה לי המון, אבל לא נולדתי שם. אני לא מחובר לוורידים שלה. זה מקום שחשוב לי, אבל לא היה לזה אחוז בהחלטה של לא לשחק. יש יותר טוב מלשחק בבלומפילד מלא?".

שכטר התייחס גם לציוות על עטר: "זה נכון שאני ואלירן גם חברים מחוץ לכדורגל, אנחנו שני שחקנים שיכולים להוסיף המון להתקפה של מכבי חיפה. רואים שאלירן מבחינת מספרים מראה עליונות מדהימה ונותן שקט לחלק הקדמי. עם הזמן מכבי חיפה תחזור למקומה הטבעי. אני מרגיש מחובר לחדר ההלבשה, עם הזמן חדר טוב ומיוחד מקרין למשחק. יש כאן קבוצה חזקה, היא תצא לדרך חדשה".

על השאלה האם לקח בחשבון שחיפה עשויה לשחק בפלייאוף התחתון העונה ענה: "מכבי חיפה בתקופה פחות טובה, אבל לכל מועדון יש תקופות וזמנים פחות טובים. לקחתי הכול בחשבון, בעונה כזו חשבתי על הכל. חשבתי שאולי אפשר להביא גביע בעונה פחות טובה. כשהייתי בצרפת ראיתי את הפנדלים מול קרית שמונה והתאכזבתי. באתי לכאן לכמה עונות כי בונים משהו חדש עם השחקנים החדשים. עם איצטדיון וקהל כזה, זה אפשרי. נגד נתניה לא רציתי להיות מוחלף. כבר ראיתי את ה-2:2, כמו שקרה מול הפועל. אני לא אוהב לצאת אף פעם אבל בסופו של דבר מקבלים את החלטות המאמן. זה חלק מהמשחק".

על אביחי ידין אמר: "אביחי הוא גם שחקן מאוד דומיננטי בחדר ההלבשה, מאוד אהוב. בשבילי הוא אחד הקשרים הכי טובים שיש לנו בישראל. הוא צריך שקט במערכת, גם ביטחון והערכה מהקהל. בתור שחקן, כשאביחי משחק מאחורי יש לי המון שקט. השילוב שלו עם קמארה, ככל שיתקדם, תראו אמצע שיוביל את מכבי חיפה קדימה". שכטר דיבר גם על המשחק ביום ראשון מול קרית שמונה: "אנחנו עולים באותו מערך, באותה שיטה, אלא אם כן מרקו יעשה שינוי. החלק הקדמי שלנו כולל שחקנים התקפיים מאוד, נעלה איך שאנחנו, ונעשה הכול כדי לנצח. קרית שמונה עומדת טוב. יש לנו קבוצה לא פחות טובה, נקווה שעם דחיפה של הקהל נחזור עם שלוש נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully