וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקני מפתח לא הופיעו, פארגו צריך לשפר הרבה דברים"

6.3.2015 / 9:36

כעס אצל הצהובים לאחר ההפסד לכוכב האדום. הרכז ספג האשמות, הנתק עם שחורציאניטיס נמשך ורק וויצ'יץ' מנסה להרגיע: "יש לנו צ'אנס מצוין". ירושלים לוטשת עיניים לעבר ג'ו אלכסנדר

עריכת וידאו: טל רזניק

1. "העלייה להצלבה לא מובטחת. שום דבר לא בטוח. אני תמיד מודאג", כך הצהיר המאמן גיא גודס לפני מספר שבועות, רגע לאחר שהשיג ניצחונות מרשימים מול ברצלונה וריאל מדריד. אם ההצהרות של גודס גרמו להרמת גבות בעבר, הגבות ירדו עתה בכמה סנטימטרים. לא לתוצאה הזו ציפו הצהובים במשחק החוץ בבלגרד אמש.

ההפסד המפתיע לכוכב האדום בלגרד עלול לסבך את הצהובים בהמשך המאבק והמיקומים להצלבה. "זה היה משחק מפתח. מקום בו היינו צריכים לנצח בחוץ. חבל", סיכם בפשטות גורם במועדון. "הייתה לנו קבלת החלטות לא טובה במשחק, פארגו? לא היה לו משחק טוב אתמול והוא צריך לשפר הרבה דברים. שחקני מפתח לא הופיעו, אולי זו עייפות, אולי גם עניין מנטלי, למרות שגיא חזר והזהיר את השחקנים. בשורה התחתונה זה הפסד שלא היה מחויב המציאות", סיכם הגורם.

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו מול שחקן הכוכב האדום בלגרד יאקה בלאז'יץ'. GettyImages
הפסד לא מחויב. פארגו/GettyImages

2. מנהל הקבוצה, ניקולה וויציץ' שוחח עם לא מעט שחקנים לאחר ההפסד אתמול. וויצ'יץ' סיפר הבוקר בשיחה עם וואלה ספורט: "המשחק היה חשוב עבורנו, כמו כל משחק בשלב ה- 16, אבל לכוכב האדום היה רבע אחרון מדהים. למה זה קרה? שילוב של הרבה דברים, המון משחקים, עייפות, שחקני מפתח שלא היו בשיאם אצלנו, אבל גם רבע אחרון מצוין שלהם. לקלוע 37 נקודות באחוזים כאלו זה לא דבר קל".

על ההפסד במשחק שהוגדר כמשחק חוץ בו 'חייבים לנצח', אמר מנהל הקבוצה: "איזה משחק חוץ או בית הוא לא חשוב? מעולם לא היה משחק לא חשוב במכבי. כל משחק מסומן כמטרה עבורנו לנצח, לא רק המשחק אמש. אנחנו עדיין במאזן של 6:3, ועם צ'אנס מצוין להמשיך ולהתקדם בטופ 16. אם ננצח שלושה מתוך חמשת המשחקים הנותרים הכל יהיה בסדר".

נייט לינהארט שממשיך להציג יכולת טובה ביורוליג הוסיף: "הפסד מאוד מאכזב, במיוחד כי ידענו כמה המשחק הזה חשוב לנו להמשך הדרך. מגיע קרדיט גדול לכוכב האדום, הם נלחמו חזק כל המשחק ונשארו צמודים, שיחקו פיזי מאוד, עד שברבע האחרון פשוט ברחו לנו".

לינהארט הדגיש: "למרות ההפסד הקשה, צריך לזכור שאנחנו חבורה מוכשרת ועם הרבה ביטחון עצמי. אנחנו נעבוד השבוע קשה, קשה מאוד באימונים, ונעשה הכל לחזור לעצמנו במהרה. אין סיכוי שנוריד את הראש".

בצד של היריבה נשמעו מרוצים. המאמן דיאן רדוניץ' סיכם : "למרות שהיינו עייפים הבטחנו שנעשה הכול כדי לנצח. ניצחנו את אלופת אירופה. יש למכבי רצון גבוה אבל היינו מוכנים להתמודד מולם. פתחנו טוב את המשחק , אבל אז היו לנו דקות רעות ומכבי ניצלו את זה. נהיה לנו רבע אחרון מצוין, מאוזן עם קליעות טובות ומשחק פנים טוב".

מרכוס וויליאמס אמר: "היו לנו עצירות גדולות ברבע האחרון. בובאן, הבחור שלנו בכל השנה קיבל את הכדור. הוא תרם לנו נקודות וריבאונדים ועשה מהלכים גדולים".

עוד באותו נושא

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 89:76 לכוכב האדום בבלגרד

לכתבה המלאה
ניקולה וויצ'יץ' מנהל מכבי תל אביב. קובי אליהו
שומר על פאסון. וויצ'יץ'/קובי אליהו

3. על פי גורמים שנכחו אמש לאחר המשחק, במכבי נראו מאוכזבים מאוד לאחר ההפסד. בריאן רנדל וג'רמי פארגו נראו מתוסכלים במיוחד מההופעה הרעה שלהם. גם עם שחורציאניטיס הנתק ותחושת המתיחות בינו לבין חלק מהשחקנים ואנשי הקבוצה, הורגשה היטב. כפי שפורסם בוואלה ספורט, במכבי הגדירו את הסיכוי שהסנטר היווני ימשיך כ"קלוש". זאת בעקבות המחלוקת על תנאי החוזה, משקלו של השחקן והתנהלותו מאז במכבי שגרמו לקרע בין הצדדים. גם לפני התקריות האחרונות וכבר לפני מספר שבועות הצוות המקצועי הלין לא אחת העונה כי הוא לא מרוצה מהסנטר היווני.

מי שמאוד רציניים לגביו בקבוצה הוא דאור פישר, אשר צפוי לקבל הצעה כספית גבוהה. לגבי אלכס טיוס, "הוא ילך לאן שיציעו לו הכי הרבה", סבור גורם המעורה במצבו. כפי שפורסם כאן, על הכוונת של הצהובים נמצאים עוז בלייזר, דני רובין ודגן יבזורי, כשבמקביל ששיחות עם סילבן לנדסברג וסוכנו כבר החלו , כך גם לגבי יוגב אוחיון. במקביל במכבי כבר ביקשו וקיבלו חלק מהמסמכים לגבי ג'ו אלכסנדר בכדי לקדם את אזרוחו. "ברגע שכל המסמכים יגיעו נראה שמשם זה יתגלגל מהר", אמר גורם במכבי. אגב, גורמים בהפועל ירושלים כבר לוטשים עדין לעבר אלכסנדר: "אם הוא יקבל אזרחות, ננסה להיאבק עליו כל עוד היה שחקן חופשי. כל שחקן ישראלי בכיר ופנוי מועמד מבחינתנו", סיפר אתמול גורם בקבוצה.

ג'ו אלכסנדר שחקן מכבי תל אביב (ימין) נמניה דנגוביץ' שחקן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
ירושלים לוטשת עיניים. ג'ו אלכסנדר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully