וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: החזרה המרגשת של קרייג סייגר, וגם - ההטבעה המצחיקה של השנה

ב-NBA הפיצו סרטונים מיוחדים לכבוד שדר הקווים האהוב שחזר אחרי מחלה קשה. כדורסלן אמריקאי-פיליפיני סיפק ביצוע עלוב, שוטרת שניסתה לסחוט את סטיבן ג'רארד נשלחה ל-22 חודשי מאסר

שחקן ליברפול, סטיבן ג'רארד. רויטרס
לא נכנע לסחטנות. ג'רארד/רויטרס

18:51: דני עמוס מתגעגע למגרש

Missing it all!!!

A photo posted by Dani Amos (@daniamos13) on

18:46: שוטרת שניסתה לסחוט את ג'רארד, נשלחה למאסר

שוטרת לשעבר, הלן ג'ונס שמה, נשלחה ל-22 חודשי מאסר אחרי שניסתה לסחוט את סטיבן ג'רארד. ג'ונס שנתפסה לפני כמה חודשים והיום קיבלה את גזר הדין, ניצלה את היותה שוטרת כדי לדרוש צילומי אבטחה שהראו מעורבות של קפטן ליברפול בקטטה ברחוב. זמן לא רב לאחר מכן, ג'רארד החל לקבל ממנה דרישות שונות כתנאי לכך שתוכן הצילומים לא יפורסם. ג'ונס שבכלל הייתה בחופשה באותה תקופה, נתפסה בסוף נובמבר האחרון. היום היא שמעה את גזר הדין הקשה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שדר הקווים קרייג סייגר לצד הקמע של שיקגו בולס. GettyImages
ברוכים השבים. סייגר עם הקמע של הבולס/GettyImages

17:37: קרייג סייגר חזר

אחת הדמויות האהובות ברחבי ה-NBA, קרייג סייגר, חזר לשמש כשדר קווים במשחק של שיקגו מול אוקלהומה סיטי אתמול בלילה, 11 חודשים לאחר שאובחן כסובל מסרטן. בליגה התרגשו, והפיצו את הסרטון הבא:

והנה עוד רגע מרגש

הכדורסלן ג'סטין מלטון. עמוד הפייסבוק של ג'סטין מלטון, אתר רשמי
פדיחה. מלטון/אתר רשמי, עמוד הפייסבוק של ג'סטין מלטון

16:42: בלי להסתכל

ג'סטין מלטון, כדורסלן אמריקאי-פיליפיני עם יכולות אתלטיות גדולות, סיפק את אחד הרגעים המצחיקים של השנה במשחק האולסטאר בפיליפינים. מכירים את זה ששחקנים מנסים להטביע עם עיניים מכוסו? ובכן, זה מה שקרה למר מלטון:

אבל זה לא כאילו מלטון לא יודע להטביע

11:05: צ'לסי נאבקת בסקסיזם נגד רופאת הקבוצה

מאבק חדש בצ'לסי: אחרי הניסיון למגר את הגזענות, הבלוז מתמודדים עם תופעה חדשה כאשר מתברר שאוהדים של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי השמיעו קריאות סקסיסטיות כנגד רופאת הקבוצה, אווה קרניירו. הקריאות תועדו על ידי ה-BBC והוציאו את הבלוז משלוותם. דובר המועדון אמר ל"גארדיאן: "סוגיית שוויון היא נושא שאנחנו לוקחים מאוד ברצינות ואנחנו מתעבים אפליה בכל צורותיה, כולל סקסיזם. התנהגות כזו אינה מקובלת ואנחנו רוצים לעקור אותה מהמשחק".

צפו ברופאה של צ'לסי חוטפת מטר קללות

10:03: אוהדי הכוכב האדום מלגלגים על מכבי תל אביב

אוהדי הכוכב האדום שמחו לחגוג דווקא על מכבי תל אביב, שהפכה ליריבתה בעקבות השלט שהונף ביד אליהו במפגש ביניהן בעונה שעברה ("Who The Fuck Are You"). אחרי הניצחון אמש הם שמחו ברשתות החברתיות, כולל מם אחד מוצלח במיוחד, שזכה לתגובות אוהדות: דיאן רדוניץ', המאמן הסרבי, בדמותו של סופרמן, עונה לאוהדי מכבי תל אביב - "אני דיאן רדוניץ', תזכירו לי מי אתם?"

9:18: המסורת החדשה של אוהדי פנאתינייקוס

הקריאות נגד שמעון מזרחי במגרשי ליגת העל הפכו לנושא חם בשבועות האחרונים, אבל מסתבר שיש דרכים להקניט את הבעלים של הקבוצה השנואה עליך עם הרבה יותר קלאסה. אוהדי פנאתינייקוס, שמתעבים את הבעלים של אולימפיאקוס, החלו אמש במסורת חדשה: שלט גדול שמכנה אותו "סוחר הרואין", זכר לפרשיות מפוקפקות קודמות שבהן היה מעורב בעבר. אוהדי פאו כבר הודיעו שהשלט יונף כבדרך קבע ביציעי האואקה.

9:05: התמונה הקשה של קשר ק.פ.ר

נדום אונוהה מק.פ.ר ספג פציעה לא קלה בפניו במשחק הליגה האחרון מול ארסנל, אחרי התנגשות דווקא עם אחד מחבריו לקבוצה, סטיבן קולקר. אתמול הוא העלה לאינסטגרם תיעוד מטריד ליום שאחרי, עם חתך עמוק בלחי שמאל. שלא נדע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

8:18: הבעלים הוציא עצבים על עיתונאי

בהראם אפשרדזה, הבעלים של אסטג'לל מהליגה האיראנית הבכירה, לא משתגע על עיתונאים. אז אחרי 0:0 מאכזב שדירדר אותה למקום השלישי בטבלה, הוא הוציא עצבים על אחד מהם בעמדת הראיונות. איך, אתם שואלים? ובכן, הוא פשוט בעט בו. צפו בקטע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully