וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל התעצבן על עיתונאי: "לגיגס ולי יש יחסים גרועים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד לא אהב שאלות של עיתונאי לגבי היחסים שלו עם עוזרו אחרי שנראה חוגג מול פניו ההמומות של הוולשי, והשיב בציניות: "אני כועס מאוד על השאלה הזו. התקשורת יוצרת את המצב הזה"

צפו בחגיגה המוגזמת של ואן חאל מול גיגס ההמום

פחות מ-24 שעות אחרי ששוחח עם התקשורת על הניצחון על ניוקאסל, לואי ואן חאל, מאמנה של מנצ'סטר יונייטד הגיע למסיבת עיתונאים נוספת, הפעם לקראת משחק הגביע ביום שני נגד ארסנל, אבל נראה שזה לא הלך חלק כפי שאפשר לצפות מאירועים מהסוג הזה.

ואן חאל איבד את שלוותו כאשר נשאל על חגיגות השער של אשלי יאנג בדקה ה-89 כאשר ההילוכים החוזרים הראו כיצד המאמן ההולנדי חוגג מול פניו של ריאן גיגס עוזרו, בעוד עוזר המאמן נותר בוהה במאמן. גיגס עצמו לא נראה בסיום המשחק חוגג , בעוד ואן חאל עשה זאת יחד עם השחקנים.

צפו בוואן חאל מתעצבן על העיתונאי

כאשר נשאל ואן חאל על היחסיםשלו עם גיגס, הוא השיב: "אני לא יכול לענות על זה. יש לנו יחסים גרועים", אמר בציניות, והוסיף: "אני כועס מאוד על השאלה הזו. יש לנו יחסים טובים מאוד, כולם יכולים לראות שאנחנו עובדים קשה מאוד יחד, וזה קשור לצוות ולשחקנים. אני חושב שזו התקשורת שיוצרת את המצב הזה, ואני לא מרוצה". אגב, מי שחיפש שאלות בנוגע להתמודדות הקרובה עם ארסנל, כמעט ולא שמע כאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully