וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטלה: "ידענו שסלאח חזק, אבל ההשפעה שלו היא מעבר לציפיות"

אחרי הניצחון על יובנטוס, מאמן פיורנטינה הודה שלא חשב שיקבל מהמצרי שישה שערים בשבעה משחקים: "יש לנו יותר אופציות טקטיות מאז שקואדראדו עזב". אלגרי: "לפוגבה יש עוד הרבה מה ללמוד"

מוחמד סלאח שחקן פיורנטינה. GettyImages
מה עוד אפשר להגיד עליו? מוחמד סלאח/GettyImages

מה עוד אפשר להגיד על מוחמד סלאח שטרם נאמר? המושאל של פיורנטינה, שהגיע בינואר מצ'לסי, המשיך לפרוע שטרות גם אתמול (חמישי) כאשר הימם את יובנטוס וניצח אותה 1:2 בחצי גמר הגביע. הפעם הוא הבקיע צמד נהדר במשחק הראשון מבין שניים והנחיל לאלופה הפסד ביתי ראשון בכל המסגרות מאז אפריל 2013. כעת יש לו שישה שערים משבעה משחקים במדי פיורנטינה, ומי בכלל רואה את הסוף?

מאמן פיורנטינה, וינצ'נזו מונטלה, הרעיף מחמאות על הכוכב המצרי בסיום, ואמר: "יש לי עכשיו הרבה יותר אופציות טקטיות אחרי שקואדראדו עזב. כל הקבוצה מתקדמת, לא רק סלאח, למרות שהוא מבקיע המון שערים. סלאח הוא בחסדי האל ואנחנו מקווים שהוא ימשיך. הוא השתלב בצורה טובה מאוד. ידענו שהוא חזק, אבל למען האמת ההשפעה המיידית שלו היא הרבה מעבר לציפיות".

עוד הוסיף המאמן המאושר: "הקבוצה הייתה עקבית מנובמבר ועד דצמבר. יש לנו סגל עם הרבה אלטרנטיבות וחלון ההעברות בינואר נתן לי עוד אפשרויות לבחור. הקבוצה בטוחה ומודעת למה שהיא מסוגלת לעשות, אבל גם נשארת צנועה. הגענו לרמה מסוימת של בגרות ואחרי מעט זמן יחד, השחקנים מבינים אותי ואני מבין אותם. זו הייתה הופעה אדירה, החל מהחלוצים, שעבדו היטב בהגנה. כולם יודעים שיכולנו לסיים כקורבן. אני יודע שיובנטוס רוצה להשיג את הגמר ומצפה לנו קרב קשה בגומלין".

לוהט: מוחמד סלאח הנחיל ליובנטוס הפסד ביתי ראשון מאז אפריל 2013

שחקן יובנטוס פול פוגבה מול אוליבר קירש. GettyImages
"אני תמיד אומר לו שטכניקה זה לא מספיק, ושהוא צריך לשחק בצורה מסוימת". פול פוגבה/GettyImages

ומה היה למאמן המפסיד להגיד? מסימיליאנו אלגרי ניסה לגונן בעיקר על פול פוגבה שסובל מירידה ביכולת, ואמר: "לכל שחקן שמשחק 40-50 משחקים בעונה יהיו רגעים של עייפות, ושימו בצד את העובדה שמדובר בשחקן בן 22 שיש לו עוד הרבה מה ללמוד מבחינת שליטה במשחקים ואיך לשמור על קצב במשך 90 דקות. אני תמיד אומר לו שטכניקה זה לא מספיק, ושהוא צריך לשחק בצורה מסוימת. לצעירים יש שיאים ונפילות, כמו אלברו מוראטה, בדרך לבשלות". אגב, סלאח קיבל מחמאות מחברו בצ'לסי, אדן הזאר שצייץ באמצעות חשבון הטוויטר שלו: "מומו סלאח לוהט".

לקראת הגומלין הוסיף המאמן: "יש עדיין את הגומלין ואנחנו ננסה לשנות את הדברים. אנחנו מודעים לכך שזה לא יהיה קל מכיוון שפיורנטינה נמצאת בפורמה נהדרת ומשחקת כדורגל טוב מאוד, אבל ספגנו שער אחד משחקן שרץ 70 מטר עם הכדור לרגליים שלו. זה לא משהו טקטי. התוצאה הזו צריכה לגרום לנו לחשוב ולהתמקד במשחק הבא. הליגה עדיין לא הסתיימה למרות מה שאנשים נוטים להגיד. אירופה זה חלום ועדיין יש לנו את הגומלין נגד דורטמונד ואז את הגומלין בחצי גמר הגביע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully