וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמאיו ואבו סובחי נפגשו כדי להרגיע את האווירה לקראת המפגש ביניהם

בני לוד ובני יהודה ייפגשו היום (15:00, 5+ לייב), השניים הבטיחו לעשות ככל שניתן כדי להרגיע את הקהל והרוחות סביב המשחק. דמאיו: "מקווה שנחזור כולנו שיכורים משמחת הניצחון כי אל לנו לשכוח שזה רק ספורט"

משה דמאיו, יו"ר בני יהודה. יוסי ציפקיס
"לצערנו העונה חווינו לא מעט פעמים את נחת זרועו של בית הדין של ההתאחדות שמגלה אפס סובלנות כלפי קריאות גזעניות, והקבוצה נענשה על כך ובמלוא חומרת הדין". דמאיו/יוסי ציפקיס

בני לוד ובני יהודה ייפגשו היום (שישי, 15:00, 5+ לייב) במחזור ה-27 בליגה הלאומית, ולאור המפגש הטעון בין שתי הקבוצות, נעשה ניסיון מצד שתיהן להרגיע את האווירה כאשר משה דמאיו ואבו סובחי, ראשי שני המועדונים , נפגשו והבטיחו לעשות ככל שניתן כדי להרגיע את הקהל והרוחות סביב המשחק.

כזכור, במהלך המפגש הקודם בין שתי הקבוצות נשמעו קריאות גזעניות לעברו של סלים טועמה כאשר גם אבו סובחי זכה לקבלת פנים "חמה" מצד אוהדי הזהובים. בעקבות הדברים, שקל אבו סובחי להוריד את שחקניו מהמגרש.

"בני-יהודה נמצאת על שביל הזהב בדרך לליגת העל, השחקנים עושים ככל יכולתם על מנת להשיב את המועדון הזה למקומו הראוי בקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי בליגת העל", אמר דמאיו בפנייתו לאוהדי קבוצתו. "לצערנו העונה חווינו לא מעט פעמים את נחת זרועו של בית הדין של ההתאחדות שמגלה אפס סובלנות כלפי קריאות גזעניות, והקבוצה נענשה על כך ובמלוא חומרת הדין.

"אני מבקש מכאן לפנות לאוהדי הקבוצה ולכל הארגונים המרכיבים את הקהל הנהדר שלנו לגלות איפוק ולהימנע בכל דרך שהיא מקריאות גזעניות ומאלימות, לפני, תוך כדי ואחרי המשחק. אני מבקש מהאוהדים להגיע ולתמוך בקבוצה, לעודד ולהרים את השחקנים כמו שרק הם יודעים. קשה להאמין כמה ההשפעה של הקהל על השחקנים משמעותית וכמה היא עוזרת כשהקהל דוחף בהמוניו את הקבוצה, והמשחק הזה בהיבט הספורטיבי הוא אולי החשוב ביותר העונה בו השחקנים צריכים את הקהל יותר מתמיד, תומך ונלהב, ספורטיבי והגון. אני מאחל לכולנו משחק ספורטיבי ומהנה, על כר הדשא וביציעים, שנחזור כולנו שיכורים משמחת הניצחון בריאים ושלמים למשפחותינו כי אל לנו לשכוח שזה רק ספורט. בהצלחה".

בני לוד מארחת את בני יהודה למפגש המוליכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully