וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל עכו: "הפסד יגרום לזה שיתחילו לקשקש ולדבר"

6.3.2015 / 15:39

רוני לוי שוחח עם שחקניו לפני משחק ההזדמנות האחרונה שלהם להשתחל לפלייאוף העליון, מול נועלת הטבלה. עומר פרץ עשוי לפתוח בהרכב על חשבון עמית בן שושן. פפאדופולוס חוזר בעכו

מחזור 25מחצית07/03/2015
מכבי נתניה
    1:1
      הפועל עכו
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל עכו השיגה בשבוע שעבר ניצחון ביתי ראשון מאז אפריל 2014 וקטעה רצף של 736 דקות ללא שער זכות.

      * נתניה לא ניצחה את עכו בבית מאז ינואר 2010. אלמוג כהן קבע אז 0:1 בתוספת הזמן.

      - שלושת משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות שנערכו בנתניה, לא האירו פנים למארחת. בשניים מהם הפסידה נתניה 1-3 והשלישי הסתיים בתיקו.

      - לא בטוח שכדאי לנתניה לעלות ליתרון ראשונה. בארבעת המשחקים האחרונים שלה, היא עלתה ראשונה על הלוח, אבל ניצחה רק פעם אחת.

      שחקן מכבי נתניה, עומר פרץ. ג'יני
      אמור לחזור להרכב. פרץ/ג'יני

      מפתחות והכנות

      מכבי נתניה:

      באופן תיאורטי מכבי נתניה עוד יכולה לעשות את הבלתי יאמן ועם כל צרותיה, להיכנס לפלייאוף העליון. אבל המשחק מחר מול הפועל עכו יכול גם לדרדר את הקבוצה במידה שתפסיד למאבקי התחתית ומזה חושש רוני לוי. פלייאוף עליון היה נותן רשת ביטחון לשחקנים אשר להם עוד נכונים ימים קשים מאוד בכל הקשור למשכורות שספק מאוד מתי יראו עד סיום העונה. איש בנתניה לא רוצה מאבקי הישרדות בשבתות כשבכל ימי השבוע, מתעסקים השחקנים בכסף שלא שולם.

      זו הסיבה בגללה אמר היום רוני לוי לשחקנים: "זה משחק שיכול להשאיר לנו סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון או לסבך דווקא את העניינים. מה שחשוב מבחינתי זה שבשבועות האחרונים אנחנו מלוכדים ויש כאן רוח טובה. הפסד יכול לגרום לזה שיתחילו לדבר ולקשקש על זה שאנחנו לא ביחד וששחקנים כאן לא מספיק טובים".

      לוי אוהב להקרין קטעי וידאו ולנתח את היריבה. על עכו היה לו מלים חמות לומר: "יש לעכו כוח ויש לה יצירתיות והיא באה בתנופה. זו קבוצה שמאוד קשה לשחק נגדה ואני אומר לכם את זה מנסיון אישי". עומר פרץ קיבל היום באימון המסכם את גופיית ההרכב על חשבון עמית בן שושן אף שהאחרון היה טוב בסמי עופר ובישל את שער היתרון של ערן לוי. בשאר העמדות נראה שלוי לא יבצע שינויים.

      הפועל עכו:

      הניצחון על הפועל תל אביב החזיר את החיוכים להפועל עכו, אך כולם במועדון הקטן מהצפון יודעים כי אם לא תהיה לזה המשכיות שלוש הנקודות בשבוע שעבר לא ממש יעזרו. "זה החזיר לנו את האמונה שלא הכל אבוד", אמרו היום בעכו, "יש אנרגיות טובות בקבוצה בשבועות האחרונים ואנחנו מקווים שזה ימשיך גם במחזורים הבאים".

      שלומי דורה לא מתכוון לערוך יותר מידי שינויים בהרכב, מלבד אחד כפוי. יוסי דורה ייעדר מחר בגלל צבירת כרטיסים צהובים ובמקומו יחזור יאניס פאפאדופולוס שנעדר מול האדומים מאותה סיבה. ברניסלב יובאנוביץ' ספג מכה בפניו והוא בספק . אם הוא לא יהיה כשיר בסופו של דבר, עדי קוסטנטינוס עשוי לתפוס את מקומו.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      אמיר האדז'יץ' שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
      עכו צריכה ממנו יותר תפוקה. האדז'יץ'/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: רומאריו פירס

      אחרי פתיחה צולעת מתגלה רומאריו פירס כאחד מעמודי התווך של מכבי נתניה. יש לו מנהיגות וגם יכולת והדבקות שלו לשחק מול מכבי חיפה על אף פציעה, לימדה המון על האופי של הקשר האחורי הברזילאי שניחן יותר בתכונות אירופאיות. מול עכו יצטרך פירס יותר יצירתיות שכן קרוב לוודאי שהאורחים יתבססו על מתפרצות ונתניה תחזיק יותר בכדור.

      הפועל עכו: אמיר האדז'יץ'

      שער אחד ועוד שני שערים שנפסלו בשבעה מחזורים, הם לא כמות מספקת כדי להשאיר את עכו בליגה. האדזיץ' חייב לתת תפוקה הרבה יותר גדולה כדי שחלומות ההישרדות של הקבוצה יתחילו להיות מציאותיים.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אלי חכמון
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 5000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully