וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה - מכבי פתח תקוה: נקודות לפני הכל

במארחת, שסובלת מחיסורים רבים, אמרו: "מה זה משנה מול מי משחקים? צריך נקודות". עשרות אוהדים חשבו אחרת והגיעו לאימון. בן שמעון עשוי לסכם עם סעיף יציאה, מונונגה ואלו חוזרים לסגל

מחזור 25מחצית07/03/2015
הפועל פתח תקוה
    0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 110. הפועל פתח תקוה מובילה 32:42 בניצחונות, 36 משחקים נגמרו בתיקו.

      * הפרש השערים הכללי בדרבי (בליגה הראשונה) הוא 123:144 להפועל.

      * מכבי פתח תקוה לא הפסידה בששת משחקי הליגה האחרונים שלה וספגה בהם רק שער אחד.

      * מאז הדרבי הקודם, מכבי ספגה שבעה שערים ב-13 משחקים ואילו הפועל הוציאה 16 כדורים מהרשת.

      *הניצחון האחרון של הפועל פתח תקוה בדרבי בליגה כשהיא מארחת היה מזמן: דצמבר 2011. איזה גול של ארמון בן נעים, זוכרים?

      * ב-12 משחקי ליגה מאז הניצחון בדרבי הליגה בסיבוב הקודם, ניצחה הפועל פתח תקוה רק משחק אחד.

      רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
      ייפגש עם הלוזונים. בן שמעון/מגד גוזני

      מפתחות והכנות: הפועל פתח תקוה

      דרבי? בהפועל פתח תקוה צריכים נקודות ויוקרת השליטה בעיר ממש לא מעניינת אותם בשלב הזה. "מה זה משנה מול מי משחקים, אנחנו צריכים שלוש נקודות", אמר היום (שישי) אחד השחקנים וזאת על אף שבשעות הבוקר הגיעו עשרות אוהדים לאימון כדי להזכיר לשחקנים שיש כאן גם קרב על הכבוד העירוני. ניצחון בודד השיגה הפועל פתח תקוה בליגה מאז שניצחה את מכבי פתח תקוה בסיבוב הקודם. זה נתון איתו יורדים ליגה ומולו צריך להתמודד מנחם קורצקי שיחסר שחקנים, אבל גם לא מחפש תירוצים. מנכ"ל הקבוצה יורם עינב אמר היום: "לפני החיזוק שעשינו בחלון ההעברות, היעדרות של שישה שחקנים היתה יכולה לפרק אותנו, אבל היום יש להפועל פתח תקוה סגל טוב ואני משוכנע שמי שיעלה, יראה מה הוא יכול".

      רשימת החסרים כוללת את צ'ימאזי אמבה ומירקו אורמוש המוצהבים ואת שחר הירש, מייקל טוקורה ועודד גביש הפצועים. בן בן יאיר יחמיץ אף הוא את המשחק לאחר שחתם כי לא ישחק מול מכבי פתח תקוה אחרי שהושאל בחלון ההעברות האחרון.

      גל אראל סובל מפציעה בשריר רגלו אבל נראה כי יקבל זריקה לפני המשחק וישחק במרכז ההגנה כבלם. אם לא יהיה כשיר, יעלה חסן אבו זייד כבלם לצידו של אורי פסו. בהתקפה ישחקו דור ג'אן ועמרי אלטמן כשמאחוריהם גיא דיין, לירוי צעירי ושגיב כהן.

      sheen-shitof

      בדקו התאמה לטיפול

      פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

      בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
      סטיבן כהן הפועל חיפה מול גל אראל הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
      עדיין בספק גל אראל/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי פתח תקוה

      במכבי פתח תקוה מקווים שניצחון בדרבי ישכיח מעט את ההדחה מהגביע מול הפועל עפולה. אם תנצח, הקבוצה של רן בן שמעון תבטיח את השתתפותה בפלייאוף העליון, ולאור התוצאות בגביע המדינה ייתכן שתוכל להגיע גם לאירופה דרך המקום הרביעי. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ספורט, פתח תקוה תציע לבן שמעון חוזה לעונה נוספת אחרי הדרבי, אם הקבוצה תבטיח את השתתפותה בפלייאוף העליון.

      בן שמעון אמור להיפגש עם אבי לוזון, ואחרי הפגישה יתברר האם ימשיך לעונה נוספת. שני הצדדים מעריכים כי ייתכן שתתקיים יותר מפגישה אחת, וזאת משום שבן שמעון ירצה לברר קודם את מטרות הקבוצה לעונה הבאה. כזכור, אחת האפשרויות שעלתה היא לעגן בהסכם אפשרות שבן שמעון ייצא לקבוצה גדולה עוד בקיץ הנוכחי.

      במועדון לא ביקרו אתה השחקנים בעקבות ההדחה, מתך חשש שהדבר ישפיע על תוצאת הדרבי. "חשוב מאוד וכדאי לשחקנים להביא את הדרבי. צריך להרים אותם מהקרשים. הם גם ככה סובלים", אמרו שלשום. מרואן קבהא הוסיף: "אנחנו חייבים להחזיר לקהל, לנצח את הדרבי. אין לנו הרבה זמן. זה ניצחון שחשוב כדי להיות סופית בפלייאוף העליון. אנחנו עדיין לא חושבים על אירופה. קודם נבטיח את המקום בפלייאוף העליון".

      דור אלו ויואכים מונונגה יחזרו לסגל אחרי שלא שותפו בגביע בגלל צבירת כרטיסים צהובים. בן שמעון יערוך שינוי בהשוואה להרכב שפתח מול עפולה. הוא ישמור על מערך של חמישה שחקני הגנה, כשדניאל דימוב ואיבן הרצג ימשיכו לשתף פעולה לצד עומר דנינו. עוז פרץ, שכבש את שערו החמישי העונה מול עפולה, נמצא בתמונת ההרכב. המגן דדי בן דיין פצוע ולא יהיה בסגל. חגי גולדנברג ימשיך לקבל קרדיט ב-11.

      שחקן מכבי פתח תקוה, חגי גולדנברג. מגד גוזני
      רוצים לפצות את האוהדים על ההשפלה בגביע. גולדנברג/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      הפועל פתח תקוה: דור ג'אן

      החלוץ משוכנע כי היה לו מקום בהתקפת מכבי תל אביב ולפעמים יש כאלה בקרית שלום שמזכירים את השחקן שהבקיע המון בקבוצת הנוער של המועדון. עכשיו, כששחר הירש פצוע לתקופה ממושכת, ג'אן צריך להתחיל לספק קבלות ואין כמו משחק כה חשוב ועוד בדרבי כדי להתייצב ולהוכיח שיש לו את זה.

      מכבי פתח תקוה: מרואן קבהא

      אחד השחקנים שנמצאים במגמת שיפור גדולה העונה אצל רן בן שמעון מקבל שוב את המפתחות במרכז הקישור. אחרי ההדחה מהגביע, קבהא יודע שאין שחקן נכון יותר להשכיח את ההדחה מאשר הקרבה של שחקן בית הדרבי מול היריבה השנואה. האיש עם הנעליים האדומות הולך להזיע המון כדי להשיג לרן בן שמעון את הכרטיס שהוא כל כך רצה לקבל – לפלייאוף העליון. כמו שהדרבי האחרון נראה, לקשרים במרכז השדה תהיה לא מעט עבודה.

      - מרואן קבהא שחקן מכבי פתח תקוה (מימין) מול צ'ימזי אמבה שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
      במגמת שיפור. קבהא בדרבי הקודם/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 5000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully