וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל באר שבע: לאלה כשיר ויפתח, ארבייטמן ינסה להתאמן

חלוץ המארחת בטוח בהרכב נגד הקבוצה של אלישע לוי (ש', 17:00, ספ' 2), מגרלשווילי: "מקווים להגדיל את הפער מהקו האדום". בקבוצה מהדרום: "אנו מתקשים במשחקי חוץ העונה"

מחזור 25מחצית07/03/2015
הפועל חיפה
    0:1
      הפועל באר שבע
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל באר שבע ניצחה בכל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. הניצחון האחרון של חיפה בליגת העל הגיע במרץ 2012. בחמשת המשחקים האחרונים מאזן השערים עומד על 2:12 לבאר שבע.

      * הפועל חיפה ניצחה את באר שבע רק פעם אחת בבית בשש השנים האחרונות.

      * באר שבע כבשה בכל שמונת משחקיה האחרונים. הפעם הקודמת שלא מצאה את הרשת - באצטדיון החדש בחיפה (הפסד 1:0 למכבי חיפה).

      * 68 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה: באר שבע מובילה 22:34 בניצחונות, 12 משחקים הסתיימו בתיקו.

      *הניצחון האחרון של הפועל חיפה בבית על באר שבע הושג לפני שנתיים, במרץ 2012. זה היה ניצחון יחיד בבית על באר שבע בשבעת המשחקים האחרונים ביניהן.

      *באר שבע ניצחה בכל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. בארבעה מהם היא הבקיעה יותר משער אחד.

      אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע לפני קאסיו פרננדס שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      מגיע במומנטום חיובי למשחק. ברדה/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות

      הפועל חיפה:

      אחרי ההפסד להפועל רעננה, בהפועל חיפה יודעים שכדי לנסות וליצור פער מהמקום שמוביל לליגה הלאומית הם חייבים להשאיר את הנקודות בבית. השבוע הגבירו בקבוצה את קצב וכמות האימונים, אך המאמן טל בנין יחסר את הישאם כיוואן וינסה להסתדר עם הכלים שעומדים לרשותו. על פי המסתמן נראה שבנין מתלבט מאוד לגבי ההרכב וכן לגבי המערך, כשלא ברור עדיין אם הקבוצה תעלה עם שלושה שחקני התקפה או רק שניים, כשאם שניים מהם יעלו, ההתלבטות היא בין חמדי סליחי לז'רקו קוראץ', בעוד מהראן לאלה צפוי להיות בהרכב בכל מקרה.

      אם שלושת השחקנים יפתחו בהרכב, נראה שאור אוסטוינד או סטיבן כהן יירדו לספסל. בחיפה מודעים לחלק ההתקפי האיכותי של באר שבע, אך בצוות המקצועי החדירו לשחקנים במשך כל השבוע את האמונה שניתן להפתיע כפי שקרה נגד מכבי תל אביב. בבאר שבע מאמינים שקהל רב יגיע לתמוך בקבוצה ולכן הצפי הוא שכ-6,000 צופים יגיעו לסמי עופר מצד שני מחנות האוהדים.

      המגן חיים מגרלשווילי התייחס למשחק ולמטרות של הקבוצה: "אחרי ההפסד לרעננה, אנחנו רחוקים רק שלוש נקודות מהקו האדום ואנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו בבית. זה לא משנה מול מי אנחנו משחקים, אנחנו חייבים את הנקודות ואני מקווה שהם יישארו אצלנו. באר שבע קבוצה חזקה מאוד, אבל המטרות שלנו זה להתרכז במשחק שלנו. נשארו עוד שני מחזורים לליגה הסדירה ואנחנו מקווים להיות בפער גדול מהקו האדום. חשוב לנצח את שני המשחקים עד הפלייאוף".

      הפועל באר שבע:

      אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע המדינה, בהפועל באר שבע רוצים להשיג שני ניצחונות עד סיום העונה הסדירה, בתקווה להתקרב עוד קצת למכבי תל אביב ואולי לחלוף על פני קריית שמונה. הקבוצה יצאה מוקדם לצפון, לקראת המשחק מול חיפה מחר, ואחר הצהריים תקיים במתחם האימונים "קצף" את האימון המסכם שלה לקראת המשחק. שלומי ארבייטמן נסע עם הקבוצה לצפון וינסה להתאמן. אם הוא יצליח, ייתכן שיהיה בסגל למשחק. ההערכה היא שלוי לא ישנה את ההרכב שניצח את קריית שמונה. אליניב ברדה ימשיך בחוד ההתקפה.

      דובב גבאי התייחס למשחק הקרוב ואמר: "זה לא סוד שאנחנו לא לוקחים הרבה נקודות בחוץ, אבל זה משחק שהוא מוקש. הפועל חיפה נמצאת במאבקי תחתית וחייבת לקחת נקודות, אבל אותנו זה לא מעניין. אנחנו רוצים לקחת שלוש נקודות ולהתקדם הלאה. כל משחק הוא שונה לחלוטין ואנחנו לא מקלים ראש. הפועל חיפה יריבה עיקשת וטובה, אנחנו באים לעשות את המקסימום". אלישע לוי הוסיף: "העונה אנחנו מתקשים במשחקי החוץ, ולכן צריכים לייצר מוכנות ואגרסיביות אחרת נאבד נקודות. ראינו מה קרה בין הפועל חיפה למכבי תל אביב. חשוב שהגישה תהיה נכונה".

      sheen-shitof

      תוצאות מהיום ה-1

      הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

      בשיתוף נומייר פלוס
      מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה עם חמדי סליחי. אדריאן הרבשטיין
      אחד בטוח בהרכב, השני מתנדנד. לאלה וסליחי/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      פז'מיסל קובארז': הפועל חיפה

      שוערה הצ'כי של הפועל חיפה ידע משחקים לא טובים העונה, אך לצידם גם כמה משחקים שהראו שיש לו את הפוטנציאל והיכולת. מול התקפה אימתנית כמו באר שבע, קובארז' חייב להיות בשיאו כדי לתת שקט וביטחון לקבוצה כדי לנסות ולהפתיע.

      פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. קובי אליהו
      ינסה להשרות ביטחון. קובארז'/קובי אליהו

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: חיפה
      קהל: 3850

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully