וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט קאסל עובר לבפאלו, וינס וילפורק עוזב את ניו אינגלנד

5.3.2015 / 18:00

הקוורטרבק יחזור לחטיבה בה החל את דרכו ויצטרף לקבוצה של רקס ריאן, שתשלח למינסוטה בחירות דראפט. האלופה החליטה לא לממש את האופציה על שחקן ההגנה הוותיק, שנפרד עם מכתב מרגש. פייטון קיצץ ארבעה מיליון דולר משכרו, פייר תומאס שוחרר מניו אורלינס

מאט קאסל שחקן קנזס סיטי צ'יפס. Kyle Rivas, GettyImages
אחרי סיבוב ארוך, הוא חוזר ל-AFC מזרח. קאסל/GettyImages, Kyle Rivas

הפגרה המעניינת של בפאלו בילס תחת רקס ריאן נמשכת והלילה (בין רביעי לחמישי), הקבוצה מצפון ניו יורק סיכמה על טרייד נוסף, הפעם מול מינסוטה. הקוורטרבק מאט קאסל יגיע לבפאלו יחד עם בחירת דראפט, בעוד הבילס יעבירו לוויקינגס שתי בחירות משלהם. הטרייד הגיע יממה לאחר שבפאלו סגרה מול פילדלפיה על החלפתם של לשון מקוי וקיקו אלונסו. העסקאות הללו יהפכו לרשמיות ביום שלישי הקרוב בשעה 23:00 שעון ישראל, עת תיפתח העונה החדשה של ה-NFL. קאסל חוזר לחטיבה בה החל את דרכו בליגה, ה-AFC מזרח. ניו אינגלנד בחרה אותו בסיבוב השביעי בדראפט 2005 והוא שימש כמחליפו של טום בריידי כאשר זה נפצע לכל העונה ב-2008. קאסל סיים אז במאזן 5:10 ומאז, המשיך לקנזס סיטי ולאחר מכן למינסוטה.

* פייטון מאנינג יקצץ את משכורתו בארבעה מיליון דולר בעונה הקרובה ובמקום להרוויח 19 מיליון, יקבל 15. פייטון ודנבר סיכמו על המהלך הזה לקראת החתימה על חוזה חדש, זאת במטרה לפנות לקבוצה תקציב לשוק השחקנים החופשיים. בשעות הערב, הברונקוס הודיעו באופן רשמי כי פייטון עבר את הבדיקות הרפואיות. "אני נרגש ומחכה לעבודה עמו", אמר המאמן גארי קוביאק.

* ניו אורלינס שיחררה את הרץ האחורי שלה, פייר תומאס בן ה-30. המהלך פינה לסיינטס כמעט שני מיליון דולר בתקרת השכר. תומאס מדורג רביעי בהיסטוריה של הקבוצה ביארדים על הקרקע עם 3,745 כאלה לאורך הקריירה, מאז הצטרף למרות שלא נבחר בדראפט ב-2007. הוא היה חלק מהזכייה באליפות, כאשר תפס טאצ'דאון באותו סופרבול.

* בפיטסבורג מקווים שטרוי פולאמלו, לו ימלאו 34 בחודש הבא, יחליט לפרוש על מנת שהם לא יצטרכו לשחרר את הסמל הוותיק שלהם. הסטילרס מעדיפים לא להמשיך עם הסייפטי, שאמור להרוויח שישה מיליון דולר בעונה הבאה ושלחוזה שלו נותרו שנתיים. פולאמלו סיים את העונה שעברה ללא אף חטיפה או סאק, לראשונה מאז 2007.

* כצפוי, סוכנו של אנדרה ג'ונסון פנה רשמית ליוסטון וביקש מהקבוצה לשחרר את השחקן מחוזהו. הטקסאנס עדיין חפשים טרייד והדברים צפויים להיסגר בקרוב.

* סוף עידן בניו אינגלנד. הפטריוטס הודיעו לוינס וילפורק שהם לא יממשו את האופציה שיש להם עליו לשנתיים הקרובות, מה שהופך אותו לשחקן חופשי. וילפורק פרסם בחשבון הטוויטר שלו מכתב פרידה מרגש מהקבוצה במדיה שיחק ב-11 העונות בליגה שלו וזכה בצמד אליפויות. עזיבתו של השחקן בן ה-33, שחזר רק העונה מפציעה קשה, תפנה לניו אינגלנד 8.06 מיליון דולר בתקרת השכר ועדיין נשאר סיכוי קלוש שהוא יחזור בשכר נמוך יותר, אבל זה כנראה לא יקרה שכן יש קבוצות שיהיו מוכנות להציע לו יותר ממה שהפטריוטס יתנו.

* דרנל דוקט, ששוחרר מאריזונה אחרי 11 שנים, חתם על חוזה לשנתיים תמורת 7.5 מיליון דולר בסן פרנסיסקו.

* מוריס ג'ונס דרו, שכיכב במשך שבע שנים בג'קסונוויל ומשם עבר לאוקלנד, הודיע על פרישה אחרי תשע עונות בליגה.

* למאר וודלי שוחרר רשמית מאוקלנד.

  • עוד באותו נושא:
  • מאט קאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully