וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד ראשון לוויילס ובלגיה: נבחרת ישראל מתכנסת

המאמן אלי גוטמן יכנס בשבוע הבא אימון ללא ליגיונרים, שישמש הכנה ראשונה למפגשים עם הנבחרות המתחרות על ראשות הבית בסוף החודש: "כל אימון מחזק את הפן המנטלי"

אלי גוטמן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. ברני ארדוב
חודש קריטי במיוחד. גוטמן/ברני ארדוב

ביום רביעי הקרוב תקיים נבחרת ישראל אימון ללא הליגיונרים בבית הנבחרות בשפיים החל מהשעה 14:15. לפני כן, ב-13:30, תתקיים מסיבת עיתונאים עם המאמן אלי גוטמן. סגל השחקנים לאימון יפורסם בימים הקרובים. בכך תחל הנבחרת את הכנותיה לקראת המפגשים עם ויילס ב-28.3 ועם בלגיה ב-31.3.

גוטמן אמר: "נכנסנו לחודש מרץ, בסופו מחכים לנו שני משחקים חשובים מאוד בקמפיין הנוכחי. מטרת האימונים לפני ההתכנסות בסוף החודש היא חיזוק הגיבוש שכבר קיים בין השחקנים, והמשך תרגול שיטת המשחק שלנו. אני סמוך ובטוח שכל אימון של נבחרת ישראל מחזק את הפן המנטלי והמקצועי".

נבחרת ישראל נמצאת בעמדת זינוק מצוינת ליורו 2016, לאחר הניצחון על בוסניה 0:3 בנובמבר. המטרה הראשונית של גוטמן היא לצאת בלא הפסד משני המשחקים, כשהוא יודע שניצחון באחד מהם לפחות ישפר מאוד את הסיכויים להעפיל אוטומטית לטורניר. ויילס ובלגיה סיימו ב-0:0 את המשחק האחרון ביניהן, וכרגע הן היריבות הגדולות ביותר של ישראל במאבק על הכרטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully