וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "זו הדרך של לברון להמשיך להיות השחקן הכי גדול שאנחנו מכירים"

מאמן קליבלנד הצדיע לכוכבו שהתעלה בקלאץ' אחרי שביקר את עצמו על שאיכזב את חבריו, והתייחס לעוד עבירה קשה שספג: "זה משהו שקורה כבר שנים". פרשנים בקליבלנד: "לבלאט מגיע קרדיט על החלטה אמיצה, קשה להתווכח עם תוצאות הרוטציה החדשה שלו"

קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
לו"ז קשה לפניהם. קווין לאב/רויטרס

קליבלנד חגגה הבוקר (חמישי) את הניצחון המצוין 112:120 בטורונטו, במהלכו התעשתו אחרי שאיבדו יתרון של 19 נקודות ובעקבותיו נצמדו הקאבלירס למקום השני במזרח שם נמצאים הראפטורס והבולס במשותף, עם מאזן 24:39 לעומת 23:38 של שתי יריבותיהם. דיוויד בלאט קיבל תפוקה משלושת כוכבי הטריו שלו, וזכה לזריקת עידוד לקראת המשך הלו"ז הקשה של קבוצתו, שתפגוש השבוע את אטלנטה (בחוץ), פיניקס (בבית), דאלאס (בחוץ) וסן אנטוניו (בחוץ).

אחרי שבמפגש הראשון בין השתיים העונה הקאבס חטפו תבוסה ביתית 110:93 בסוף נובמבר, הם גברו על הקנדים בחוץ (91:105) ובבית (101:105) במהלך רצף הניצחונות הראשון שלהם בתחילת דצמבר, והניצחון הלילה, ממנו נעדר קייל לאורי ששוב זכה למנוחה, הבטיח להם יתרון במקרה שהשתיים יסיימו את העונה במאזן זהה.

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס. רויטרס
שוב מטח של שלשות. קיירי אירווינג/רויטרס

מספרי המשחק

* לברון ג'יימס היה מעורב בנקודות או באסיסטים ב-55% מהנקודות של הקאבס במשחק, כולל ב-21 מ-25 הנקודות האחרונות שלהם.

* 15 השלשות של קליבלנד היו המספר הגבוה ביותר שהראפטורס ספגו העונה.

* קליבלנד שיפרה את מאזנה ל-3:10 מול יריבות מהבית האטלנטה, כולל 1:6 במשחקי חוץ.

* לו וויליאמס, שקם מהספסל וקלע 26 נקודות (יותר מכל הספסל של קליבלנד שסיים עם 18 נקודות), קבע שיא מועדון בראפטורס עם 21 נקודות ברבע האחרון.

עוד באותו נושא

לברון כיכב ברבע האחרון, קליבלנד נצמדה לטורונטו עם 112:120 בחוץ

לכתבה המלאה
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. GettyImages
"המשחק הזה היה יכול לברוח לנו מהידיים בקלות". דיוויד בלאט/GettyImages

התגובות

דיוויד בלאט אמר אחרי המשחק: "טורונטו קבוצה טובה מאוד וקואץ' קייסי עושה עבודה נהדרת. זה היה משחק של מומנטום וציפינו למשחק קשה למרות היעדרו של קייל לאורי, כי אנחנו שיחקנו אתמול והם התאמנו לקראת המשחק. הפכנו את המשחק לקל בחלק מהזמן אבל הם חזרו בצורה מצוינת, ואז אנחנו הראינו אופי ובגרות כשהיינו צריכים, כי המשחק הזה היה יכול לברוח לנו מהידיים בקלות, אבל לא איפשרנו לזה לקרות, וזו הייתה תוצאה טובה עבורנו".

על הביקורת העצמית שלברון השמיע אחרי ההפסד ליוסטון אמר בלאט: "קודם כל, הוא בחור שלוקח אחריות. אני חושב שזה לא הוגן, כי הוא לא הפסיד את המשחק הזה. אנחנו מנצחים ומפסידים כקבוצה. הוא ביצע הרבה מהלכים ששמו אותנו בעמדת ניצחון, ומשחקים אף פעם לא מוכרעים בזריקה אחת. הדרך בה הוא התמודד עם ההפסד היא הדרך שלו לצבור מוטיבציה כדי להמשיך להיות השחקן הכי גדול שאנחנו מכירים".

על העבירה הקשה של יונאס ולנצ'יונאס על לברון ברבע השלישי אמר בלאט, שהצטרפה לבעיטה שספג מג'יימס הארדן: "אני חושב שהיום השופטים התייחסו לעבירה הזו כראוי, אבל אני לא בטוח שכל העבירות שהוא חוטף זוכות להתייחסות הנכונה. אני לא חושב שזה משהו חדש, אלא משהו שקורה כבר שנים. בגלל שלברון כל כך חזק וכל כך אגרסיבי הרבה דברים שקורים לו לא מקבלים תשומת לב".

כשנשאל האם הוא מאמין ששחקן שנפגע במהלך מלוכלך צריך להגיב ענה בלאט: "אני לא מתכוון לענות לשאלה הזו, זו שאלה מסוכנת". מי שהיה יותר ברור היה קנדריק פרקינס, שאמר: "יש הבדל בין עבירה חזקה למהלך מלוכלך, וברור שזה היה מהלך מלוכלך. אין לנו זמן לסוג כזה של שיט. זה משחק פיזי וכמובן שהוא ניסה לשלוח בגלל שהוא חטף שוב ושוב בפיק אנד רולים, אבל זה פשוט בולשיט. זה לא קול".

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס מול דמאר דרוזן שחקן טורונטו ראפטורס. רויטרס
לא מפסיק לחטוף. לברון ג'יימס/רויטרס

מה אמרו בתקשורת

כריס פידור מ-"נורת'איסט אוהיו מדיה גרופ" כתב: "דיוויד בלאט גרם לי לגרד בראש בחוסר הבנה מספר פעמים, אבל מגיע לו קרדיט על החלטה אמיצה כשהוציא באמצע הרבע הרביעי את קווין לאב והשאיר את ג'יימס ג'ונס כפאוור פורוורד. במהלך הבא ג'ונס קבר שלשה שנתנה לקאבס יתרון, לאחר מכן הוא צירף חטיפה חשובה כי הוא היה במקום הנכון בהגנה. בלאט גם הקטין את מספר הדקות של מת'יו דלבדובה לתשע בלבד. המאמן קיבל כמה החלטות חכמות ברוטציה לאחרונה, ומגיעות לו תשבוחות על כך שגרם לקבוצה יחסית חדשה לשחק ביחד במהירות בלי הרבה זמן להתאמן".

ג'ייסון לויד מ-"אקרון ביקון ג'ורנל" כתב: "קשה להתווכח עם התוצאות של הרוטציה של בלאט, כולל שילובו של טריסטן תומפסון בדקות הכרעה של משחקים צמודים. אבל כשבלאט אמר בסיום 'זוכרים שאמרתי לכם שעוד ייקרו הרבה דברים בצמרת המזרח וכולם הסתכלו עליי מוזר כי היינו במרחק של שמונה משחקים מהמובילות', הוא לקח לעצמו קצת חופש לתקן את המציאות. נכון שהוא אמר את זה, אבל אף אחד לא הסתכל לעברו בצורה מוזרה. למעשה, רבים הסכימו איתו. היה ברור שיש לקאבס זמן להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully