וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: מרטין אודגארד ורונאלדו מציגים את השילוב ביניהם

צפו ביהלום הצעיר מבשל באימון לפורטוגלי. באלוטלי פרסם פוסט מוזר מאוד באינסטגראם אחרי הניצחון על ברנלי, בנו של החלוץ האגדי של סלטיק לשעבר מככב בשבדיה עם שערים מרהיבים

21:58: האוהד שדחה המתת חסד כדי לראות את ברוז' מנצחת

לורנזו שונבארט בן ה-41 היה אוהד קלאב ברוז' מסור, שעבר ב-20 השנים האחרונות 37 ניתוחים לא מוצלחים, עד שהחליט לבחור בהמתת חסד. אלא שלאחר שהתאריך הטרגי כבר נקבע, הוא רצה משאלה אחרונה: לראות את ברוז' מנצחת עוד פעם אחת. ביום ראשון הגיע לורנזו לאצטדיון, שרק לפתיחת המשחק והתיישב לצד בתו ואשתו בתא הכבוד כדי לראות את קבוצתו מנצחת 0:3. "אני כבר אחגוג בגן עדן", הוא אמר ואכן, משפחתו הודיע שלורנזו קיבל את זריקת הרעל שלו והלך לעולמו. מרגש ועצוב.

20:29: הכירו את המתעמלת המבוגרת בעולם

הכירו את ג'ואנה קוואס, המתעמלת המבוגרת בעולם, בת 89. אתם לא מאמינים מה היא עושה.

מלבד הסרטון שלמעלה, תוכלו לראות עוד כמה מההיילייטס שלה כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

20:22: רונאלדו רוקד בפרסומת חדשה

ככה נראית הפרסומת החדשה לליין המוצרים של כריסטיאנו רונאלדו. הוא, והכפיל, רוקדים לא רע בכלל.

20:12: השילוב מתחיל לעבוד

נכון, זה רק שער נגיחה פשוט אחרי הרמה בלי לחץ, אבל כשמדובר במרטין אודגארד, היהלום הצעיר שבריאל מדריד השקיעו כל כך הרבה בהבאתו ובונים עליו לעתיד, שמכין לכריסטיאנו רונאלדו, כנראה שיש לא מעט אנשים בהנהלת ריאל שמתמוגגים.

16:44: כוכבת הפורנו זורקת את פלאיני

לפני שנה החלו קשר מנצ'סטר יונייטד מרוואן פלאיני וכוכבת הפורנו רוקסן ג'פרס לצאת, אבל הרומן הזה נגמר, למרות חיבתה של הכוכבנית ל"שיער החמוד שלו". השניים, ששלחו מסרונים שופעי אהבה וארוטיקה כשהשחקן היה במונדיאל בברזיל עם נבחרת בלגיה, נפרדו, ועל פי מקורביה של ג'פרס זה קרה משום שהוא הפך ל"מטרד". אגב, ג'פרס הייתה בעבר גם חברתו של אשלי קול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו צריכים לדבר". רוקסן ג'פרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

16:03: ככה מגייסים סלבס

כוכבי קולנוע וסלבריטאים רבים, בהם ריהאנה, לאונרדו דה קפריו ו-וויל סמית', רוצים להגיע לקרב בין מני פקיאו לפלויד מייוות'ר, שיתקיים במלון MGM בלאס וגאס ב-2 במאי. הם לוחצים לקבל כרטיס חינם, אבל רובם ייאלצו לשלם יותר מ-100 אלף דולר עבור מקום בזירה. המארגנים רקמו פיתרון יצירתי: תלבשו חולצות שמקדמות את הקרב, ונסדר לכם כניסה בחינם. נראה מי ירים את הכפפה.

ליאונרדו דיקפריו. Francois Mori, AP
רוצה לראות קרב? תלבש חולצה/AP, Francois Mori

12:47: מאחורי הסורגים

חשבון הטוויטר המצוין הזה מפרסם מדי יום תמונות יפות מההיסטוריה, והיום הוא סיפק את הצילום הזה מכלא איתיקה בניו יורק ב-1972, שמציג שני אסירים בשני תאים נפרדים משחקים שח בדרך יצירתית

12:12: זהירות, כדור

קווין גרוסקרויץ ספג פגיעה ישירה באימון דורטמונד

12:20: בספרד מסתלבטים על הבעיטות החופשיות של רונאלדו

51 בעיטות חופשיות לקח העונה רונאלדו בריאל מדריד, אבל התוצאות בינתיים מאוד מאכזבות. בתמונה שלפניכם מפורטים אחוזי ההצלחה או חוסר ההצלחה של הפורטוגלי במצבים הנייחים.

מריו באלוטלי שחקן ליברפול. AP
הפה שלו ממשיך לסבך אותו. באלוטלי/AP

11:45: דויד דה חאה במחווה יפה לחונאס גוטיירז

מנצ'סטר יונייטד ניצחה אתמול בקושי 0:1 בחוץ את ניוקאסל ונצמדה לצמרת הגבוהה. אולם, הסיפור הגדול התרחש אצל המארחים, שם חונאס גוטיירז נכנס כמחליף והשלים קאמבק מרגש אחרי 14 חודשים שבהם הוא השתקם מסרטן באשכים. דויד דה חאה שוער יונייטד לא שכח את גוטיירז ופרגן בטוויטר

11:30: באנגליה מסתלבטים על ווינסטון ריד

ווינסטון ריד חתם אתמול על הארכת חוזהו בווסטהאם. באנגליה פרסמו תמונה מצחיקה מאוד שאולי מסבירה איך התיימר השחקן להמשיך במועדון מלונדון

10:45: הבן של הנריק לארסון מככב בשבדיה

הנריק לארסון, זוכרים? מסתבר שהחלוץ השבדי האגדי שזכה בליגת האלופות עם ברצלונה וכיכב גם בסלטיק, הוכיח כי הקלישאה שהתפוח לא נופל רחוק מהעץ, נכונה במקרה שלו. ג'ורדן לארסון, הבן של חלוץ העבר, כבש שער נפלא במדי הלסינבורג מול סיריאנסקה בליגה השבדית. צפו.

10:30: מריו באלוטלי ממשיך לעורר סערה ברשת

מריו באלוטלי ידוע כשחקן עם פה לא קטן. ליברפול קבוצתו המשיכה אתמול בכושרה הטוב וניצחה 0:2 את ברנלי, אבל באלוטלי לא היה שותף לחגיגה והתייבש על הספסל. לאחר המשחק, החלוץ השנוי במחלוקת פרסם פוסט מוזר באינסטגרם שבו הוא טען "מישהו לא אוהב אותי". מבינים למי הוא התכוון?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully