וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע בדקה אפשרות לצרף את מיכאל נס בעונה הבאה

5.3.2015 / 6:53

מאמן הצעירה שעזב את תפקידו יחבור לצוות המקצועי שבונה ברקת? שחקנים: "לא מובן מאליו ששחזרנו את ההישג בגביע המדינה מהעונה שעברה". גבאי: "רוצה להישאר בעונה הבאה"

one

הפועל באר שבע הקפיאה בימים האחרונים את המגעים בעניין שחקני רכש לעונה הבאה, אבל נראה כי בכל הקשור לשדרוג צוות האימון שלה, אלונה ברקת ממשיכה לעבוד מסביב לשעון. בימים האחרונים בדק המועדון אפשרות לצרף את מאמן הנבחרת האולימפית, מיכאל נס, לצוות המקצועי בעונה הבאה. האפשרות הזאת עלתה לאחר שיחה שהתנהלה בין ראשי המועדון לאנשי מקצוע שהמליצו עליו. כרגע עדיין לא ברור אם יצטרף, ולאיזה תפקיד זה יהיה. אחת האפשרויות שעלתה היא לצרף אותו לצוות האימון, או כמנהל מקצועי. במהלך שיחה שהתקיימה לאחרונה עם נס, טען האחרון כי הוא נמצא בקשרי ידידות עם מאמן לברקוזן לשעבר, קלאוס טופמולר, ומעוניין לצרף גם אותו לצוות שלו, בכל קבוצה שבה יעבוד.

הגרמני אמור להמשיך בתפקידו עד חודש יוני לאחר שעבודתו הופסקה בעקבות שיקולי שכר והאופציה להודיע על הפסקת ההתקשרות בחודש דצמבר. ניס החל לאמן את הנבחרת הצעירה באפריל 2013, כשהגיע במקומו של גיא לוזון. הוא הגיע על תקן המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות, אך מאוחר יותר הוחלט כי יקבל את תפקיד המאמן. קודם לכן שימש כמנהל הטכני בהתאחדות בדרום אפריקה, רואנדה ואיי סיישל. הנבחרת הגיעה למקום השני בשלב המוקדמות של יורו 2015, אך לא העפילה בסופו של דבר לשלב הפלייאוף.

מיכאל נס מאמן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
בין המועמדים. נס/קובי אליהו

בנושא אחר: בבאר שבע מרוצים מאוד מההעפלה לחצי הגמר אחרי 1:1 אתמול נגד מכבי יבנה ו-1:4 בסיכום המשחקים. "העובדה שעפולה הדיחה אתמול את מכבי פתח תקוה מראה עד כמה לא מדובר בהישג שהוא מובן מאליו. עבדנו קשה במשחק הראשון, ושחזרנו את ההישג מהעונה שעברה – כרטיס לאירופה והעפלה לחצי הגמר". ברקת תחליט בקרוב סופית האם היא ממשיכה את ההתקשרות עם אלישע לוי. במקרה שהמאמן יזכה בגביע, ברור שברקת תציע לו להמשיך. ללא קשר לעניין המאמן, ברקת עובדת חזק גם בנוגע לרכש. כפי שפורסם בוואלה ספורט, ברקת רוצה להחתים עוד העונה את אנתוני וואקמה או לארי קאיודה, וכבר פנתה לרעננה ומכבי נתניה בעניינם. גם שמם של דין מורי ושיר צדק עלו.

"הכי חשוב שעלינו שלב והשגנו את המטרה שהיא להגיע לחצי הגמר", אמר דובב גבאי, שנשאל האם הוא מסוגל להיכנס לנעליו של שלומי ארבייטמן, שסובל מפציעה ואמור לנוח מספר ימים. "נולדתי מוכן, אבל אני לא צריך להיכנס לנעליים של שום שחקן ומאחל לשלומי החלמה מהירה. אנחנו צריכים אותו בשביל הקבוצה". על שער הגביע האחרון שהוא כבש בוסרמיל אמר: "הגיע הזמן שניפטר מוסרמיל ונעבור לאצטדיון החדש. מגיע לאוהדים אצטדיון ראוי. אם אני לא טועה, כבשתי את השער האחרון באורווה במדי מכבי פתח תקוה, וגם שם עשיתי היסטוריה". גבאי נשאל לגבי הארכת החוזה שלו בקבוצה. גם במועדון מעריכים שגבאי יחתום בקרוב. "יש לי סוכן שמטפל בזה. אני מתרכז בעבודה שלי על המגרש אבל זה לא סוד שאני רוצה להישאר. אני לא נכנס לעניינים של כסף. אם נסתדר אהיה מאושר מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully