וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס נפרדה מיריב האימונים שלה, שעבר לוויקטוריה אזרנקה

סשה באין, שעבד בצמוד למדורגת מספר אחת בעולם והוגדר על ידה כאיש החשוב ביותר בצוות שלה פרט להוריה, נפרד ממנה לאחר שמונה שנים. עבר לעבוד עם הבלארוסית. סרינה: "מקווה שלא תיהנו בלעדי"

סשה באין מאמן טניס עם סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. GettyImages
נפרדה מ"האיש החשוב ביותר בצוות" . סרינה ובאין/GettyImages

שינוי משמעותי בצוות של סרינה וויליאמס. אחרי שמונה שנים משותפות, נפרדה המדורגת מספר אחת בעולם מיריב האימונים שלה ואחד האנשים הקרובים אליה ביותר, סשה באין. האחרון, שלא הצליח להשתלב בסבב המקצועני לגברים והפך לאיש הכי חשוב בצוות של סרינה חוץ מההורים שלה (כפי שהיא עצמה העידה בעבר), צפוי להתחיל לעבוד בקרוב עם המדורגת מספר אחת בעולם לשעבר ו-48 כיום ויקטוריה אזרנקה.

סרינה צייצה בטוויטר לאזרנקה ובאין: "אל תעשו יותר מדי חיים בלעדי, ברכות סשה". באין ענה לה: "תודה רבה לך סרינה, את יודעת שוויקה ואני לא נהנה. תודה רבה לך על שמונה שנים בלתי נשכחות, איזו תקופה זו הייתה". באין לא התלווה אל וויליאמס בתחילת השנה למלבורן, שם זכתה באליפות אוסטרליה, כיוון שסבל מבעיות בגבו. מאוחר יותר הוא גם צייץ: "אני נדהם מכל האהבה שאני מקבל מכם. תודה רבה לכולכם. תמיד תהיו בלבי", ובהמשך: "הולך לתפוס נמנום אחרי האימון 'הקל' עם ויקה, שדי עייפה אותי. לא עשיתי הרבה מאז סינגפור בשנה שעברה".

גם אזרנקה השלימה החלפה של כל הצוות סביבה. לאחרונה היא נפרדה מהמאמן סם סומיק, שעבר לעבוד עם ג'יני בושאר, ושכרה את שירותיו של וים פיסט, שעבד עד לאחרונה עם סימונה האלפ. עכשיו, גם באין מצטרף לצוות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully