וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לטרבל ראשון בהיסטוריה? פ.ס.ז' בחצי גמר הגביע הצרפתי

דויד לואיז ואדינסון קבאני כבשו והעניקו לקבוצה מהבירה 0:2 על מונאקו. סנט אטיין כבר בחצי הגמר, תמונת העולות תיסגר ביום חמישי בערב

דויד לואיז שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
נגח את הראשון. לואיז/GettyImages

שערים של דויד לואיז בדקה ה-3 ואדינסון קבאני בדקה ה-52, העניקו הערב (רביעי) ניצחון 0:2 לפ.ס.ז' על מונאקו, ואת המקום בחצי גמר הגביע הצרפתי. הקבוצה מבירת צרפת הצטרפה לסנט אטיין שכבר העפילה לחצי הגמר אתמול, אחרי ניצחון בפנדלים עם בולון. מחר יתקיימו שני המשחקי הנותרים: ברסט תארח את אוקזר, וגנגאן מהליגה הראשונה תתארח אצל קונקרנו מהליגה הרביעית.

לואיז כבש מוקדם אחרי נגיחה מקרוב, קבאני הכפיל אחרי מסירת עומק מדודה ומדויקת של מרקו וראטי, ופ.ס.ז' ניצחה את הקבוצה מהנסיכות שלושה ימים אחרי שהן נפרדו ב-0:0 בליגה. זה גם היה המשחק הראשון בין הקבוצות שמוכרע אחרי שש תוצאות תיקו רצופות (ושבעה משחקים ללא הכרעה ב-90 דקות).

פ.ס.ז' זכתה בגביע בפעם האחרונה בעונת 2009-10. אם היא תניף אותו השנה זו תהיה הפעם התשיעית בהיסטוריה שלה שהיא עושה זאת. בנוסף, היא עדיין יכולה לזכות בטרבל ראשון בתולדות המועדון. לפני שנה היא זכתה בדאבל מסוג מסוים (אליפות + גביע הליגה) וכעת היא עדיין במירוץ לזכייה באליפות, גביע וגביע הליגה, שם היא תפגוש בגמר את באסטיה ב-11 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully