וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל התמונות מהיציע: מכבי תל אביב דורשת זיכוי על העמדתה לדין

4.3.2015 / 18:58

הצהובים שעמדו לדין בשל זריקת רימון העשן מול הפועל חיפה טענו שהזורק אינו אוהד המועדון וביקשו זיכוי או עונש כספי קטן. הדיין הסכים ("זה בהחלט מעורר ספק"), אך עדיין לא החליט. נדחו הערעורים של הפועל חיפה ובני יהודה

צילום מסך

הדיון בעניין רימון העשן שנזרק מיציע אוהדי מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר במשחק מול הפועל חיפה הסתיים הערב (רביעי), כשמכבי תל אביב ביקשה מהדיין עו"ד גיורא לנדאו זיכוי לאור הנסיבות, או לחילופים עונש כספי סמלי בלבד. מי שייצג את האלופה בדיון היה סמכנ"ל הכדורגל של המועדון אריאל אברם, אשר הציג בפני הדיין לנדאו את קטעי הוידאו שפורסמו כאן אתמול, ולפיהם נראה אוהד כדורגל ללא לבוש המייצג את הצהובים, כשהוא פותח רימון עשן ירוק מיד בתום המשחק.

אברם טען כי על פי כל הבדיקות שמכבי תל אביב עשתה ולאור הקשר שיש לה עם ארגוני האוהדים, לא מדובר באוהד של הקבוצה אלא בפרובוקציה שנועדה לפגוע במועדון. במהלך הדיון, ולאור מה שהוצג לו, אמר הדיין: "אכן הדברים מעוררים בי ספק". יחד עם זאת, במכבי תל אביב לא ידעו להגיד מיד לאחר הדיון האם נראה להם כי הדיין שוכנע ב-100 אחוז, ולכן במועדון ממתינים להחלטתו שעשויה להימסר עוד הערב.

בהתאחדות הודיעו: "בית הדין התיר למכבי תל אביב להמציא ראיות נוספות העשויות לשפוך אור על שיוכו של האנשם לאוהדי המועדון". המועד הנקבע להעברת הראיות הנוספות נקבע ל-9 ב 9.3.2015, ואז תתקבל החלטה סופית.

אדם זורק רימון עשן ביציע של אוהדי מכבי תל אביב. צילום מסך
ההחלטה: בקרוב/צילום מסך

בתוך כך, בבית הדין דחו גם את הערעור של בני יהודה על ההחלטה להעניש אותה בהפסד טכני במשחק מול הפועל ירושלים בעקבות שיתופו של קסטוטיס איבסקביצ'יוס שלא כדין והותיר את העונש על כנו.

גם ערעורה של הפועל חיפה בנוגע למשחק מול מכבי פתח תקוה נדחה. כזכור, בחיפה ביקשו לקיים משחק חוזר בעקבות החלטת שופט המשחק שלא לאשר שער שהובקע על ידי חיפה לאחר שריקת הסיום אחרי החמצת פנדל. בנימוק של בית הדין נכתב ש"בהחלטתה, ולאחר ששמעה את טענות הצדדים וקיימה שני דיונים ממצים, החליטה ועדת הליגה והגביע פה אחד לדחות את טענותיה של המערערת משום שאין במקרה דנן טעות חוקתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully