וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוהאן קרויף: "ריאל מדריד נמצאת עמוק בחרא עם המקרה של זידאן"

כוכב ומאמן העבר של ברצלונה תקף את הבלאנקוס על כך שאפשרה לצרפתי להיות עוזר מאמן ללא הכשר מההתאחדות: "זה לא מקצועי מצידם. זה מעצבן אותי, מדוע הם לא אמרו שום דבר?"

- יוהאן קרויף. דרור פיקלני
נכנס בריאל. קרויף/דרור פיקלני

יוהאן קרויף, כוכב ומאמן העבר של ברצלונה, ידוע כאיש דעתן שנוהג לבקר בעיקר את קבוצתו לשעבר ודעתו נחשבת ומקבלת במה באתרי התקשורת. היום (רביעי), כוכב העבר התפנה כדי לעקוץ את ריאל מדריד וזינאדין זידאן. קרויף התייחס למקרה שבו זידאן שימש כעוזר מאמן קבוצת המילואים של ריאל והושעה משום שלא החזיק בתעודת מאמן כנדרש בחוק.

"ריאל מדריד ידעה שאין לו תעודת מאמן. מדוע הם לא אמרו שום דבר?", אמר קרויף, "זה לא מקצועי מצידם. אחרי כל השנים שזידאן שיחק במועדון והיה עוזרו של אנצ'לוטי, למה אף אחד לא בדק את זה?"

קרויף המשיך בביקורת: "אני לא מבין מדוע הכל יצא החוצה חודשיים אחרי המקרה הזה. זה מעצבן אותי. ריאל נמצאת עכשיו עמוק בחרא בגלל הסיפור הזה. הם יכלו לפתור את זה בשיחת טלפון אחת. גם כשאני רציתי להיות מאמן נאמר לי שאני צריך לעבור קורס של ארבע שנים".

קרויף הודה גם שיש פגמים במערכת האימון בספרד והשווה אותה להולנד: "זה נכון שיש דברים שאתה תמיד לא יודע, אבל בהולנד שינינו את זה. בהולנד כאשר אתה עוזר מאמן של נבחרת לאומית, כמו פרנק דה בור, מרקו ואן באסטן, פרנק רייקארד ורונאלדו קומאן, אתה מקבל באופן אוטומטי את האישור לאמן. גם אני רציתי לאמן אחרי הפרישה שלי ונאמר לי שאני צריך ללמוד ארבע שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully