וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לקדמת הבמה: מוטי דניאל מונה לתפקיד מנהל נבחרת העתודה של ישראל

איגוד הכדורסל הודיע כי שחקן העבר יחזור לשתף פעולה עם המאמן דן שמיר "כחלק ממדיניות איגוד הכדורסל לשלב שחקני עבר בתפקידים כאלו ואחרים". אימון הבכורה של הנבחרת ב-18 במרץ בהדר יוסף

מוטי דניאל עם אורי מנצור. ברני ארדוב
מוטי דניאל. מעולם לא התנתק מהענף/ברני ארדוב

איגוד הכדורסל הודיע היום (רביעי) על מינויו של מוטי דניאל לתפקיד מנהל נבחרת העתודה לקראת אליפות אירופה דרג א' שתיערך הקיץ באיטליה. את הנבחרת יאמן דן שמיר, והשניים יחזרו לשתף פעולה אחרי שעשו זאת קודם לכן בהפועל חולון, כששחקן העבר שימש כמנכ"ל הקבוצה. "שילובו של דניאל בתפקיד הוא כחלק ממדיניות איגוד הכדורסל לשלב שחקני עבר בתפקידים כאלו ואחרים וכך גם שמשה לירון כהן קפטנית נבחרת הנשים לשעבר כמנהלת נבחרת הנערות בקיץ הקודם", נכתב בהודעת איגוד הכדורסל.

דניאל שגדל במחלקת הנוער של הפועל חולון, שיחק במכללת ג'ורג' וושינגטון, מכבי תל אביב, הפועל ירושלים ופרש במכבי אשדוד בשנת 2002 כשברזומה שלו שמונה אליפויות וארבעה גביעים והגדיר מחדש את תפקיד השחקן השלישי בשנותיו במכבי תל אביב. דניאל שיחק בנבחרת ישראל 162 פעמים וקלע 1,213 נקודות. דניאל לא התנתק מהענף מעולם. בנו הבכור שון משחק בהפועל חולון בה שימש כמנכ"ל במשך מספר שנים ובנו הצעיר ריאן הוא בוגר האקדמיה של האיגוד ומשחק במכבי קרית גת.

נבחרת העתודה, שתחל את אימוניה לקראת אליפות אירופה ב-18 למרץ בהדר יוסף, תנסה לשרוד זאת השנה השלישית ברציפות בדרג א' של אירופה, כשהמטרה הקיץ היא קשה ביותר. מתוך 20 נבחרות שתשתתפנה באליפות ירדו שבע לדרג השני, כשמכל שמונה הנבחרות שלא תעפלנה לשלב הבתים השני, רק אחת תשרוד. הנבחרת תשתתף בבית אחד עם נבחרות בולגריה, סרביה, לטביה ויוון, כששלוש נבחרות יעלו לשלב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully