וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "כשהגעתי המטרה הייתה להישאר. שמח שאנחנו מחוץ למלחמה"

מאמן צ'רלטון השיג ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, הפעם 1:2 על נוטינגהאם פורסט, ומרוצה מפרדיק בולו שהבקיע צמד: "זה היה המשחק הכי טוב שלו בשנתיים האחרונות"

צפו בראיון עם גיא לוזון לאחר המשחק

גיא לוזון וצ'רלטון מתחילים לעלות על דרך המלך: הקבוצה מהצ'מפיונשיפ השיגה את ניצחונה הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים, ואתמול (שלישי) היא גברה 1:2 על נוטינגהאם פורסט. פרדריק בולו כבש צמד לזכות צ'רלטון, בעוד מייקל אנטוניו רק איזן זמנית לפני המשחק הבא של הקבוצה נגד קרדיף. בעקבות הניצחון, צ'רלטון טיפסה למקום ה-12.

לוזון העניק את מרבית המחמאות לבולו, אותו הוא הדריך בסטנדרד ליאז'. בשיחה עם העיתונאים אמר המאמן על הקשר מגאבון: "אימנתי את פרדריק במשך שנה וחצי וזה המשחק הכי טוב שלו במשך שנתיים, אבל שני השערים היו בונוס. הוא היה מדהים בהגנה ובהתקפה. מגיעה לו ההצלחה".

ניצחון שני ברציפות לגיא לוזון, 90 דקות לבירם כיאל

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
"המטרה שלנו עד לסוף העונה היא לקחת נקודות מכל משחק וליהנות מהכדורגל שלנו". גיא לוזון/GettyImages

בעקבות הניצחון, צ'רלטון מתרחקת משמעותית מהתחתית ומקדימה את הקו האדום ב-14 נקודות. "כשהגעתי למועדון המטרה היחידה הייתה להישאר בליגה", משחזר לוזון. "אני שמח שאנחנו עכשיו מחוץ למלחמה של התחתית. המטרה שלנו עד לסוף העונה היא לקחת נקודות מכל משחק וליהנות מהכדורגל שלנו".

על הניצחון עצמו, אמר הישראלי: "הראינו לא רק איכות, אלא גם הרבה מאוד אופי. בכדורגל אופי זה דבר חשוב מאוד מכיוון שבשבועיים האחרונים אנחנו משחקים בכל שלושה ימים וזה לא פשוט עבור השחקנים. אנחנו לא רעננים כמו שהיינו לפני שבועיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully