וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי אזולאי: "חשוב לנו לשמח את אלי טביב אחרי מה שהוא עבר"

4.3.2015 / 15:15

שחקני בית"ר ירושלים שלחו הודעות תמיכה לבעלים, הקשר: "אנחנו שומעים בתקשורת הכול ושאלי ייצא מזה חזק, ונעשה הכל בשביל לשמח אותו". שחקני הקבוצה ביקרו בבית חולים שערי צדק

צילום: קובי אליהו

בווידאו: אלי טביב בבית המשפט ביום שני

בבית"ר ירושלים עדיין מנסים לעכל את אירועי הימים האחרונים עם ניסיון החיסול של הבעלים אלי טביב וגזר הדין שניתן בעניינו בנוגע ל"פרשת הנער". בקבוצה מנסים לחזור כמה שיותר מהר לשגרה ולמנוע מהשחקנים להכניס את הראש לכל הנושא, כאשר המטרה היא להתרכז אך ורק במשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בסמי עופר.

שחקנים שרצו להגיע לביתו של טביב על מנת לחזק אותו הבינו כי הבעלים מעדיף כרגע שקט. במקום זאת הם שלחו לו באופן פרטי הודעות מחזקות ותומכות. אחד השחקנים סיפר אתמול (שלישי): "זה מטורף מה שהולך כאן. לפני הפועל פתח תקוה הוא נכנס לחדר הלבשה, הדליק את כל השחקנים ואמר שאנחנו חייבים לרוץ יותר מהיריבה ושהמטרה היא לא רק פלייאוף עליון, אלא גם מקום רביעי ואירופה. אחרי המשחק הוא היה מחויך ופתאום אחרי שעתיים אנחנו שומעים שניסו לחסל אותו. זה לא נתפס, כולם עדיין מסתכלים מהצד ולא בדיוק מבינים מה קורה, רק מרחמים עליו שהוא עובר את הימים האלה. זה עניין של חיים ומוות, כל השחקנים מאחוריו, הוא עובר ימים קשים".

גם בתו של אלי טביב הצטרפה ללחץ: עזוב את הכדורגל

ההתאחדות לאחר גזר הדין: "נשקול את צעדינו בנוגע לאלי טביב"

אלי טביב בבית המשפט. ברני ארדוב
"רק שייתנו לו להתעסק נטו בכדורגל, לדבר עם המאמן, לשמוע, להבין מה קרה באימון. הדברים הקטנים שעושים לו את היום". אלי טביב/ברני ארדוב

טביב עצמו שב להתעסק אתמול מעט בענייני המועדון, בירר מעט פרטים מקצועיים בנוגע להכנות, ובמועדון שאבו מכך עידוד. גורם במועדון אמר: "הכדורגל זה התראפיה של אלי. אם יש משהו שיכול להוציא אותו קצת מהמצב הנוכחי זה רק הכדורגל. הוא לא מתעסק בכל הלוגיסטיקה והניהול מסביב. רק שייתנו לו להתעסק נטו בכדורגל, לדבר עם המאמן, לשמוע, להבין מה קרה באימון, הדברים הקטנים שעושים לו את היום".

יחד עם זאת, הלחץ על טביב מצד משפחתו עדיין גדול מאוד ונראה כי הבעלים ייקח בשלב זה את הזמן כדי לקבל החלטות. עד לסוף השבוע תתקבל ההחלטה הסופית האם להגיש ערעור בנוגע לעונש שנגזר עליו, כאשר בשלב זה הנטייה היא לעשות זאת. במקרה ויוגש ערעור, יידחה כל הדיון בנושא במסגרת ההתאחדות לכדורגל עד לתוצאותיו הסופיות.

בפן המקצועי, נראה כי ההתלבטות של המאמן גיא לוי תהיה אם להחזיר את אופיר קריאף להרכב על חשבון אחד הקשרים הקדמיים. גם חנן ממן נמצא באותה סיטואציה. זאב חיימוביץ' ימשיך להיעדר כאשר טל כחילה ימשיך לקבל קרדיט. כחילה זכה למחמאות מהמאמן גיא לוי בסיום המשחק ונראה כי ללא קשר לחזרת חיימוביץ', הוא צפוי לקבל הרבה יותר דקות משחק.

אלי אשכנזי מוסיף: מפקד תחנת חיפה נצ"מ אבי אדרי סיים את הערכת המצב לקראת המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים שייערך ב-9.3.15 עם צפי לכ-23 אלף אוהדים. המשטרה מבקשת מהקהל להגיע כשעתיים-שלוש לפני תחילת המשחק. כמו כן, במשטרה מדגישים כי לא יתאפשר למאחרים להיכנס ללא בידוק גם אם המשחק כבר החל.

אופיר קריאף בית"ר ירושלים. קובי אליהו
אופיר קריאף. יחזור להרכב?/קובי אליהו

בנושא אחר, בית"ר ירושלים ערכה היום ביקור בבית החולים שערי צדק לכבוד פורים. הקשר שלומי אזולאי אמר: "זאת מסורת של שנים להגיע לפה כל חג כדי לשמח את הילדים האלה וזה באמת מצווה וכבוד גדול בשבילנו. אנחנו שמחים שאנחנו יכולים לקחת חלק בזה".

על המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני אמר אזולאי: בשבילנו זה משחק העונה, זה משחק שייקבע אם נגיע לפלייאוף העליון, זה משחק של שתי קבוצות מאוד טובות עם קהלים מאוד גדולים שמאוד רוצים לנצח. אני קורא לכל האוהדים שלנו להגיע לסמי עופר למרות שהמשחק רחוק מירושלים. הנוכחות שלהם תחזק אותנו, זה משחק חשוב לנו וגם לבעלים שלנו אלי טביב, חשוב לנו אחרי התקופה הקשה שהוא עבר לשמח אותו".

על טביב הוסיף הקשר: "יש את הצוות המקצועי וכל אנשי ההנהלה שמנסים להוריד אותנו לקרקע ושנתרכז רק בכדורגל ובמשחק החשוב שלנו מול מכבי תל אביב. אנחנו שומעים בתקשורת הכל ורואים את המצב מקווים שאלי ייצא מזה חזק, ונעשה הכל בשביל לשמח אותו".

לסיכום התייחס אזולאי ליחסי הכוחות בין בית"ר למכבי תל אביב: "מכבי זאת אולי הקבוצה הכי טובה בליגה אבל גם בית"ר זה מועדון גדול ואנחנו לא מפחדים מאף אחד, אנחנו באים לכל משחק כדי לנצח אותו אני מקווה שנעשה תוצאה טוב במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully