וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במחדל: אוהד פותח רימון עשן ביציע האוהדים של מכבי תל אביב

3.3.2015 / 20:20

האוהד, שטרם אותר, צולם מבריח רימון עשן ירוק ליציעי סמי עופר ופותח אותו בסיום ההפסד של האלופה להפועל חיפה. הצהובים יעמדו לדין, אוהדיהם טוענים כי מדובר באוהד מכבי חיפה

צילום מסך

מכבי תל אביב תעמוד ביום רביעי לדין בעקבות אירוע שהתרחש במשחק ההפסד שלה להפועל חיפה לפני עשרה ימים באצטדיון סמי עופר. בסיום אותו משחק נפתח ביציע אוהדי מכבי תל אביב רימון עשן ירוק אש, בגינו מכבי תל אביב הועמדה לדין. עוד באותו לילה דיווחו אוהדי מכבי תל אביב להנהלת הקבוצה כי מדובר בפרובוקציה וכי האוהד שפתח את הרימון אינו אוהד של מכבי תל אביב, אלא שמדובר, לטענתם, באוהד של מכבי חיפה שהסתנן ליציע. הנהלת מכבי תל אביב בדקה את המידע ובמשך מספר ימים עבדה מול הנהלת אצטדיון סמי עופר כדי להגיע לראיות מצולמות מתוך מצלמות האבטחה, במטרה לאתר את הבחור שנראה פותח את הרימון. לידי וואלה ספורט הגיעו הצילומים בהם נראה אוהד נכנס ליציע של אוהדי הצהובים ופותח רימון.

החומר המצולם נשלח גם למשטרת ישראל כדי שזאת תצליח להגיע אל הבחור ולאושש את המידע שהועבר להנהלת מכבי תל אביב, לפיו אכן מדובר באוהד מכבי חיפה כפי שהם טוענים. למרות שהצילומים נמצאים בידי המשטרה כשבוע, עדיין לא אותר האוהד, וכאמור, ביום רביעי מכבי תל אביב תעמוד לדין. לא ברור כיצד ינהגו המוסדות המשפטיים של ההתאחדות בעניין. מכבי תל אביב הייתה אמורה לעמוד לדין בשבוע שעבר, אבל היא ביקשה דחייה של שבוע מתוך הנחה שבימים אלה יאותר האוהד.

דובר האצטדיון בחיפה מסר בתגובה: "חשוב להדגיש כי האחריות לנושא האבטחה בזמן משחק היא על הקבוצה המארחת ועל חברת האבטחה שלה. הנהלת האצטדיון תמשיך להעמיד את מתקן הכדורגל המתקדם ביותר בישראל, גם בתחום האבטחה והיכולת לאתר ולתחקר לאחור אירועים שתועדו במתחם האצטדיון, כדי להעניק תחושת בטיחות וביטחון מרבית וליהנות מחוויית הצפייה".

אדם זורק רימון עשן ביציע של אוהדי מכבי תל אביב. צילום מסך
אדם זורק רימון עשן ביציע של אוהדי מכבי תל אביב/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully