וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן ניצחה את בראנשוויג 0:2, מחצית לדאמרי

האלופה לא התקשתה מול הקבוצה מליגת המשנה, אלאבה (45) וגצה (57) העלו אותה לרבע הגמר. הישראלי הוחלף במחצית, קבוצתו הפסידה 2:0 לוולפסבורג. ורדר ברמן הפסידה 3:1 לבילפלד

מריו גצה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
קלי קלות. גצה/GettyImages

חמישה ימים לאחר ה-1:4 על קלן, שבה הערב (רביעי) באיירן מינכן לאליאנץ ארנה במסגרת שמינית גמר הגביע. הבווארים לא התקשו, וגברו על איינטרכט בראונשוויג מהבונדסליגה השנייה 0:2. עוד קבוצה לוהטת, וולפסבורג, ניצחה 0:2 את ר.ב. לייפציג ועומר דמארי. בורוסיה מנשנגלדבאך ניצחה את קיקרס אופנבאך 0:2. ההפתעה הגדולה של הסיבוב הגיעה מהמפגש בין ארמיניה בילפלד מהליגה השלישית לוודרר ברמן, כשהראשונה ניצחה 1:3.

דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שער גדול. אלאבה/GettyImages

באיירן מינכן - איינטרכט בראונשוויג 0:2

האלופה אמנם לא כבשה רביעייה, שישייה או שמינייה, אבל גם כך פפ גווארדיולה בוודאי יהיה מרוצה מהניצחון 0:2 על הקבוצה מהבונדסליגה השנייה. באיירן מינכן, שזכתה בגביע בשנה שעברה לאחר ניצחון מול בורוסיה דורטמונד בגמר בברלין וחולמת להגיע לפחות פעם אחת לברלין בקיץ, המשיכה לרבע הגמר.

דויד אלאבה כבש את השער הראשון של הבווארים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם כדור חופשי מושלם למשקוף ופנימה מ-22 מטר. השער השני הגיע בדקה ה-57 כשמריו גצה קיבל כדור מאריאן רובן, ביצע מהלך אישי יפה ובעט מתוך הרחבה פנימה את ה-0:2. באיירן מינכן ברבע הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דניאל קאליג'ורי שחקן וולפסבורג. רויטרס
קאליג'ורי חוגג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 2:0

הקבוצה של דיטר הקינג הגיעה בכושר פנטסטי והצליחה לרשום משחק 15 ברציפות ללא הפסד וגם 0:2 למרות מחצית ראשונה די חלשה מול ר.ב. לייפציג מליגת המשנה. עומר דמארי, שמשחק בקבוצה מהבונדסליגה השנייה, פתח בהרכב והוחלף במחצית. באס דוסט, אולי החלוץ הלוהט ביותר באירופה, לא כבש, אבל גם כך הצליחה וולפסבורג לעשות את שלה.

דניאל קאליג'ורי, שכבש צמד ביום ראשון האחרון מול ורדר ברמן, כבש את הראשון בדקה ה-21 לאחר מסירת עומק של קווין דה ברוין ועם בעיטה אדירה. השני הגיע בדקה ה-57 כשקרן של מרסל שייפר מצאה את טים קלוזה, והבלם השוויצרי נגח פנימה את ה-0:2.

מקס קרוזה שחקן מנשנגלדבאך (אמצע) עם תורגן הזאר, גרניט ג'אקה. GettyImages
לא הסתבכו. קרוזה חוגג עם החברים./GettyImages

קיקרס אופנבאך - מנשנגלדבאך 2:0

מהליגה הרביעית בהיררכיה, הליגה האזורית-דרומית, הצליחה קיקרס אופנבאך להגיע עד לשמינית הגמר, אבל שם היא כבר נעצרה מול יריבה טובה ממנה בצורה משמעותית. בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה לרבע גמר הגביע עם 0:2. מקס קרוזה כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-52 ופטריק הרמן, שנמצא לאחרונה בכושר מצוין, כבש את השני בדקה ה-83. השלישית בבונדסליגה עולה לרבע הגמר.

משחק נוסף:
ארמיניה בילפלד - ורדר ברמן 1:3
לבילפלד: מנואל יונגלאס (32 ו-83), סבסטיאן שופאן (57), לברמן: קלמנס פריץ (76. הורחק בדקה ה-89)

מנואל יונגלאס שחקן ארמיניה בילפלד. GettyImages
יונגלאס חוגג את הסנסציה הגדולה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully