וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "המטרה היא טרבל, רוצים את כל התארים"

מאמן ברצלונה מעודד לאחר צמצום הפער מריאל מדריד ולפני גומלין חצי גמר גביע המלך מול ויאריאל (ד', 21:00, ספ'1 ו-HD) ומבהיר כי אין הסתמכות מוחלטת על הטריו מסי-ניימאר-סוארס

לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. GettyImages
לנצח, כל הזמן. לואיס אנריקה/GettyImages

ברצלונה רוצה להעפיל מחר (רביעי, 21:00, ספורט1 ו-HD) לגמר גביע המלך בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות, וכדי לעשות את זה היא צריכה לשמור על יתרון 1:3 בגומלין בחוץ מול ויאריאל. הצוללת הצהובה שירתה את בארסה באמצעות התיקו בסנטיאגו ברנבאו ביום ראשון מול ריאל מדריד, וכעת מקווה לבצע מהפך שידהים את כולם ויסדר לה גמר היסטורי. הבעיה? ויאריאל לא ניצחה את ברצלונה בבית מאז 20 באוקטובר 2007. אז זה נגמר 1:3. שחזור התוצאה מלפני שמונה שנים, ישלח את חצי הגמר להארכה.

אחרי שהפער מריאל מדריד צומק בחזרה לשתי נקודות, לואיס אנריקה מכוון לכל התארים ובמסיבת העיתונאים הבהיר שוב: "המטרה היא תמיד לנצח, בכל המשחקים. אנחנו רוצים לזכות בכל התארים ולהשיג את התוצאות הכי טובות. ויאריאל היא אחת הקבוצות הטובות בליגה ואני בטוח שהיא תגיע בגישה הכי התקפית שלה. יש להם פוטנציאל להזיק לכל קבוצה, נצטרך להיות במיטבנו ולשמור ככל האפשר על הכדור. שער חוץ יהיה חשוב להשגת המטרה".

ג'רארד פיקה יחזור לסגל של ברצלונה אחרי הרחקה והשוער מארק אנדרה טר סטגן צפוי לפתוח כרגיל בגביע על חשבון קלאודיו בראבו. ליאונל מסי, ניימאר ולואיס סוארס ימשיכו יחד בהתקפה, כשלואיס אנריקה טען בתוקף כי ברצלונה לא מסתמכת יתר על המידה על הטריו ההתקפי שלה: "החלוצים זקוקים לקשרים, למגנים ולשוערים. הרעיון שלי הוא שהקבוצה תעבוד יחד בכל המישורים".

מנגד, ויאריאל מקבלת בחזרה את דניס צ'רישב, הרוסי הכישרוני המושאל מריאל מדריד, שלא יכול היה לשחק מול קבוצת האם שלו ומגיע חם אחרי שכבש בהפסד הליגה 3:2 לברצלונה בקאמפ נואו בחודש שעבר. הקפטן ברונו סוריאנו ימשיך להיעדר בגלל פציעה, כמו גם אנטוניו רוקאבינה ובויאן יוקיץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully