וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "הלחץ על פתח תקוה". רן בן שמעון הזהיר מקהינדה

3.3.2015 / 14:19

ללא דור מליחי ודריו פרננדס ואחרי ה-0:0 במשחק הראשון, בהפועל עפולה חולמים על סנסציה מול מכבי פתח תקוה בגומלין רבע גמר הגביע (רביעי, 19:20, 5+ לייב). גיגי ופרץ בהרכב המלאבסים, בן שמעון ייקרא לשיחה עם ההנהלה אחרי הדרבי

one

עד אתמול (שני), במכבי פתח תקוה עסקו בדרבי שיגיע במוצאי שבת, אבל במועדון ביקשו מהשחקנים להתנתק מהמחשבות על הפלייאוף העליון ולהתרכז בגומלין הגביע מול הפועל עפולה (רביעי, 19:20, משולב ב-5+ לייב), במיוחד לאור התוצאה מהמשחק הראשון (0:0), שלא מותירה מקום לספק: גם אם הסיכויים קטנים, הקבוצה עדיין נמצאת בסכנת הדחה.

המאמן רן בן שמעון יערוך מספר שינויים בהשוואה להרכב שפתח ב-0:0 באשדוד. עידן שמש, שלא נכלל בסגל בשני המשחקים האחרונים בשל מחלה, החלים וימתין על הספסל, בעוד דדי בן דיין לא התאמן ולא ייכלל בסגל. במועדון הזהירו את השחקנים מלנרי קהינדה, שנמצא בכושר נהדר. החלוץ כבש צמד במשחק האחרון מול הפועל כפר סבא ובמאזנו כבר 16 שערי ליגה ו-24 בכל המסגרות. "הם ישחקו על מתפרצות והוא הקלף שלהם", הזהיר בן שמעון, שייאלץ להסתדר גם ללא דור אלו ויואכים מונונגה המוצהבים. עוז פרץ ורועי דיין יפתחו בהתקפה וצחי גיגי צפוי להיות בשער. כפי שפורסם בוואלה ספורט, בן שמעון ייקרא לשיחה עם הנהלת הקבוצה לאחר הדרבי, בה יקבל הצעה לחתום על חוזה לעונה נוספת. במועדון מאמינים שהמאמן יסכים לחתום, אם כי נראה שבן שמעון לא ימהר לעשות צעד שימנע ממנו לעזוב לקבוצה גדולה. ייתכן שהצדדים ינסו למצוא פתרון יצירתי, לפיו בן שמעון ישוחרר רק אם יקבל הצעה ממכבי חיפה.

לנרי קהינדה שחקן הפועל עפולה מול עומר דנינו שחקן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
במשחק הראשון הצליחו לבלום אותו. דנינו מול קהינדה/אדריאן הרבשטיין

בעפולה מאמינים שאם יבקיעו ראשונים במושבה, יהיה אפשר לדבר על עלייה. "הוכחנו במשחק הראשון שאנחנו מסוגלים לא לספוג, הכל שאלה של ניצול מצבים. אם נצליח לכבוש, פתח תקוה תיכנס ללחץ ואז יהיה יותר קל. לכולם ברור שהם עדיפים", אמרו בקבוצה. מלבד קהינדה, בשורות עפולה משחקים העונה השוער הוותיק מאיר כהן והקשר דריו פרננדס, שסובל מפציעה. מיכה לאוטה, שגמר את העונה בשל קרע ברצועה הצולבת, לא יהיה בסגל. יובל יוסיפוביץ' יעלה כמגן ימני מחר, העמדה בה שיחק במכבי חיפה ולא בקישור. הסיבה: דור מליחי, שגדל במכבי פתח תקוה, מורחק בשל צבירת כרטיסים צהובים. "הלחץ הוא על פתח תקוה. גם במשחק שעבר הייתי מרוצה מהמשחק והתוצאה. רצינו לנצח, הפעם אנחנו באים עם יותר אמונה שאפשר לעבור את המשחק, מה עוד שכל תוצאת תיקו טובה לנו".

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, דניאל דימוב, עומר דנינו, חגי גולדנברג, מרואן קבהא, בריאן חרסיסיץ', יובל יעקובוביץ', עוז פרץ, רועי דיין.

הרכב משוער, הפועל עפולה: מאיר כהן, יובל יוסיפוביץ', גבע ברקאי, גיזי דורבור, אליהו בלילתי, נתנאל גולדמן, שלומי חנוכה, אור אליהו, יובל שוואט, אפרים טקה, לנרי קהינדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully