וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חואן פאבלו עשוי לפתוח בגביע, ברק בדש בחוד?

רגע לפני הגומלין ברבע גמר הגביע מול קרית שמונה (רביעי, 20:30, ספורט 5), פאקו שלל תיאוריה לפיה הוא מחוייב לתת לברק לוי לפתוח בגביע. בן הרוש ייעדר בגלל צהובים, מנגה הפצוע ייעדר כחודש

רבע הגמר, גומליןמחצית04/03/2015
מכבי תל אביב
    0:2
      עירוני קרית שמונה
      one

      מאמן מכבי תל אביב, פאקו אייסטרן, שומר את הנאום שלו לאסיפה שלפני משחק הגומלין ברבע גמר גביע המדינה (רביעי, 20:30), אבל שחקני הקבוצה כבר החלו לחמם מנועים לקראת אחד המשחקים החשובים של העונה. "זה יהיה מבאס לאבד את הסיכוי לטרבל", אמר אחד השחקנים לקראת מפגש הנוקאאוט מול קרית שמונה. "הגענו לחודש מרץ והרבה מתנקז לתוך המשחק הזה. לא במקרה בלומפילד יהיה מלא", הוסיף שחקן אחר.

      באימון היום הקרין הבאסקי קטעי וידאו ממשחק רבע גמר הראשון בקרית שמונה שהסתיים ב-1:1. היו שם דברים טובים שעשתה הקבוצה, אבל גם מקבץ של טעויות. "אנחנו צריכים להראות גם משהו לעצמנו", אמר אחד השחקנים. "התחושה שלנו היא שאנחנו טובים יותר מקרית שמונה, אבל זה שעוד לא ניצחנו אותה העונה, לא עומד לזכותנו". למעלה מ-12,500 צופים כבר הבטיחו את מקומם כשהרוב המוחלט יהיה צהוב. גילי ורמוט לא התאמן היום וייעדר מהסגל. גם הפצועים האחרים כמו ראדה פריצה, יובל שפונגין וברק יצחקי עוד לא כשירים לחזור. ברק לוי פתח בכל משחקי הגביע עד כה.

      פאקו שלל במסיבת העיתונאים תיאוריה לפיה הוא מחוייב לתת לשוער המשנה לפתוח בגביע ונראה שחואן פאבלו קולינאס ישחק. בהגנה צפוי יואב זיו לשמור על מקומו בהרכב, עומרי בן הרוש המושעה ייעדר. ניקולה מיטרוביץ' ירצה עוד משחק בחוץ בשל הכרטיס האדום שספג מול הפועל חיפה. ברק בדש אמור לפתוח בחוד.

      פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
      פאקו אייסטרן. מי יפתח בשער של מכבי תל אביב?/קובי אליהו

      קרית שמונה: דויד מנגה סובל מקרע בשריר הירך האחורי וייעדר כחודש

      בתקופה הקרובה מצפים לעירוני קרית שמונה כמה מבחנים לא פשוטים בכלל. כבר מחר (רביעי, 20:30, ספורט 5 ו-HD), הקבוצה תפגוש בגומלין רבע גמר גביע המדינה את מכבי תל אביב בבלומפילד, אחרי 1:1 במשחק הראשון. ביום ראשון, מצפה לה משחק ליגה ביתי נגד מכבי חיפה, במחזור הלפני אחרון של העונה הסדירה וזמן קצר לאחר מכן ייצא לדרך הפלייאוף העליון.

      לצערה של הקבוצה של ברק בכר, שלא ניצחה בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, היא תיאלץ להתמודד עם התקופה הזו ללא אחד הכוכבים הגדולים ביותר שלה, דויד מנגה, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי ולא יהיה כשיר בחודש הקרוב. מנגה נפצע במהלך משחק ההפסד של קרית שמונה ביום ראשון, 2:1 בחוץ מול הפועל באר שבע.

      לקרית שמונה יש שני פצועים נוספים: טובארנו פינאס יעבור מחר ארתרוסקופיה בברך וגם הוא צפוי להחמיץ כחודש. רוג'רס קולה, שגם הוא נפגע מול באר שבע, סובל מהתכווצות בשריר התאומים ונמצא בספק גדול מאוד למשחק מחר בבלומפילד.

      שחקני קרית שמונה השתתפו הבוקר במסיבת פורים המסורתית עם בית הספר רננים, לילדים עם צרכים מיוחדים.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה במסיבת פורים. עירוני קרית שמונה,
      שיר צדק במסיבת החג/עירוני קרית שמונה

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן ליאני
      אצטדיון: בלומפילד

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully