וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן חודש פברואר בליגת העל: הצביעו

לארי קאיודה הפגיז, אלירן עטר פרח, שלומי ארבייטמן נכנס חזק לעניינים, מהראן לאלה לא ראה בעיניים ואיתמר ניצן שוב נעל את השער. מיהו שחקן חודש פברואר בליגת העל? חמש אופציות, בחירה אחת. היכנסו לצפות בביצועי המועמדים והצביעו

עיבוד תמונה

פברואר היה חודש פורה עבור חלוצי ליגת העל, ולכן ארבעה מתוך חמשת המועמדים לשחקן החודש הם חלוצים. אלירן עטר (מכבי חיפה) הבקיע ארבעה שערים ובישל פעם אחת. מהראן לאלה (הפועל חיפה) הבקיע אף הוא ארבע פעמים. לארי קאיודה (מכבי נתניה) החסיר משחק, אבל בשלושה שנטל חלק מצא אף הוא ארבע פעמים את הרשת ושלומי ארבייטמן (הפועל באר שבע) כבש שלושה שערים בליגה והוסיף אחד בגביע. ורק שוער אחד פשוט לא סופג: איתמר ניצן (מכבי פתח תקוה), שמועמדותו עולה חודש שני ברציפות, ולא בכדי: הבחור שוב נעל את השער והוציא מהרשת כדור אחד בפברואר.

אז מי יהיה שחקן החודש? ההתמודדות הפעם מעניינת מתמיד ועכשיו ההזדמנות שלכם לבחור בקרב הצמוד. הצביעו למועמד שלכם.

בחרו את שחקן החודש, ואולי תקבלו פרס בשידור חי
לדף הפייסבוק של מנהלת הליגות

אלירן עטר

מכבי חיפה עברה מתיחת פנים בחודש ינואר, אחד השחקנים המעניינים ביותר שנחתו בכרמל הוא החלוץ, אלירן עטר.

עטר, הצטרף מקבוצת ריימס הצרפתית וכבר בחודש פברואר הוכיח כמה כישרון יש לו ברגליים, עם שלושה שערים בשלושה משחקים. .

מנהלת הליגה בשיתוף וואלה ספורט הכניסו את החלוץ הירוק לרשימת המועמדים לתואר שחקן החודש של מנהלת הליגה.

עכשיו זה הזמן שלכם, הקהל הירוק לדחוף את אלירן לתואר שחקן החודש: הצביעו כאן.

אלירן עטר, שחקן מכבי חיפה. מכבי חיפה
צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה/מכבי חיפה

לארי קאיודה

בזמן שמכבי נתניה נואשת למכור אותו למרבה במחיר, ובהקדם האפשרי, לארי קאיודה מצליח איכשהו לנתק עצמו מכל ההתרחשויות סביבו ולספק את הסחורה על כר הדשא. החלוץ הניגרי המהיר עשה שמות בהגנת מכבי תל אביב והבקיע לרשתה פעמיים ב-3:3 המסקרן בבלומפילד. כשריצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים, רוני לוי לא הסתדר בלעדיו וחווה הפסד בכורה מול הפועל רעננה. עם חזרתו, הכול הסתדר ונתניה חגגה עם 2:4 על באר שבע, כשקאיודה שוב מבקיע צמד ומעלה את מאזנו העונתי ל-10 שערי ליגה. קרית שמונה, באר שבע, מכבי תל אביב? בינתיים קאיודה עדיין בנתניה, ובעיקר בזכותו היא תפסה מרחק ביטחון מסוים מצרות התחתית.

עכשיו זה הזמן שלכם, קהל היהלומים, לדחוף את קאיודה לתואר שחקן החודש: הצביעו כאן.

שחקן מכבי נתניה, לארי קאיודה. ברני ארדוב
צילום: ברני ארדוב/ברני ארדוב

איתמר ניצן

זו מועמדות שנייה ברציפות לאיש שאחראי יותר מכל לשינוי ההגנתי של מכבי פתח תקוה. ב-15 המחזורים הראשונים ספגה הקבוצה לא פחות מ-27 שערים. מאז חלפו עוד תשעה מחזורים, אך הרשת של איתמר ניצן רעדה רק פעמיים. בחודש פברואר נכנע השוער בן ה-27 רק לטיל האדיר של אלי דסה ב-1:1 מול בית"ר ירושלים - שער שקטע לו 672 דקות רצופות ללא ספיגה. פרט לביטחון שצבר וליכולת הנהדרת בין הקורות, ניצן אף בישל שער לעידן שמש ב-0:2 על הפועל עכו בעזרת כדור ארוך, במשחק בו מנע מקבוצתו לפחות שני שערי חובה. לא מעט בזכותו, מכבי פתח תקוה התבססה במקום הרביעי, קרובה מאוד להבטחת המקום בפלייאוף העליון.

עכשיו זה הזמן שלכם, אוהדי מכבי פתח תקוה, לדחוף את איתמר ניצן לתואר שחקן החודש: הצביעו כאן.

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. מגד גוזני
צילום: מגד גוזני/מגד גוזני

מהראן לאלה

בלי מהראן לאלה, הפועל חיפה היתה ממוקמת היום הרבה מתחת להפועל עכו. בכלל, העונה כבש החלוץ כבר תשעה שערי ליגה מתוך 19 של כל הקבוצה. והחודש - ארבעה שערים, שניים מול בית"ר ירושלים, אחד מול מכבי תל אביב ואחד מול הפועל פתח תקוה. ולחשוב שראובן עטר החל להשתמש בו באופן מהותי רק בסוף נובמבר.

עכשיו זה הזמן שלכם, אוהדי הפועל חיפה, לדחוף את לאלה לתואר שחקן החודש: הצביעו כאן.

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה עם חמדי סליחי. אדריאן הרבשטיין
צילום: אדריאן הרבשטיין/אדריאן הרבשטיין

שלומי ארבייטמן

סוף סוף מישהו מוצאים מישהו שמספק את הסחורה בהפועל באר שבע ושלא קוראים לו מאור בוזגלו. לשלומי ארבייטמן לקח קצת זמן להתעורר, אבל בחודש פברואר, עם 4 שערים - מול אשדוד, הפועל תל אביב ויבנה בגביע - הוא כבר רשמית כאן. 11 שערים העונה כבר רשומים על שמו, פלוס אחד בגביע, ואם האדומים רוצים תואר שישבור את הבצורת, הם צריכים את ארבייטמן בכושר של פברואר.

עכשיו זה הזמן שלכם, אוהדי הפועל באר שבע, לדחוף את ארבייטמן לתואר שחקן החודש: הצביעו כאן.

שחקן הפועל באר שבע, שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
צילום: ברני ארדוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully