וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורס להכשרת מנהלים ספורטיביים בכדורגל וכדורסל יוצא לדרך

3.3.2015 / 11:24

בין המשתתפים: וויצ'יץ', אוחנה, ברדה ודוידוביץ'. המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, שייעץ למובילי התוכנית ושותף בהכנת הקורס: "זה תפקיד הכרחי בספורט המודרני"

ג'ורדי קרויף, קורס פרו. ברני ארדוב
קרויף/ברני ארדוב

הקורס להכשרת מנהלים ספורטיביים בכדורגל וכדורסל, שעל הקמתו דווח בוואלה ספורט, ייצא לדרך ביום ראשון הקרוב. התוכנית, יוזמה של המכללה האקדמית בוינגייט בראשות ד"ר איציק בן מלך, תתקיים בשיתוף פעולה עם ההתאחדות לכדורגל ואיגוד הכדורסל. המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, ייעץ למובילי התוכנית, היה שותף בהכנת הקורס וייקח חלק נכבד גם בהעברת התכנים בו. בין התכנים שיועברו: הכשרה מקצועית, ניהול, שיווק בעולם הספורט, ניתוח אימונים ומשחקים והבטים משפטיים.

25 נרשמים עברו ועדת קבלה ויפתחו את הקורס, ביניהם ניקולה וויצ'יץ', אלי אוחנה, צביקה שרף, אפי בירנבוים, מוטי איוניר, אלי דריקס, עומר גולן, אליניב ברדה, משה סיני וניר דוידוביץ'.

"בעולם הספורט המודרני התפקיד של מנהל ספורטיבי הוא הכרחי", אמר קרויף. "במהלך הקורס נתייחס לנקודות שונות לגבי תפקיד המנהל הספורטיבי, ונציג פתרונות בהם יוכל להשתמש במהלך הקריירה שלו".

עומרי אפק, שותף לצוות ההקמה שאף ישתתף בקורס: "זה אחד הצעדים הכי חשובים לכדורגל הישראלי, ואין ספק שזה צעד מתבקש. אני שמח שהיו אנשים כל כך איכותיים בצוות, שהצליחו להקים בזמן קצר קורס כל כך חשוב, ולאחד את כל הגופים האלה למען מטרה אחת".

ג'ורדי קרויף (מימין) עם עומרי אפק בקורס פרו. ברני ארדוב
קרויף ואפק/ברני ארדוב

הקורס יכלול 25 מפגשים, בסיומם יקבלו הבוגרים תעודה של 'מנהל ספורטיבי במועדון מקצועני', מטעם המכללה האקדמית בוינגייט, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד הכדורסל. בין המרצים בקורס, פרט לקרויף: פיני גרשון, אריק שיבק, משה דמאיו, מומחים מפיפ"א, אופ"א ופיפ"א ומאמנים ממועדונים שונים באירופה. רונן הרשקו, מנהל אגף הנבחרות והיחסים הבינלאומיים ומנהל אגף ההדרכה בהתאחדות הכדורגל, ינהל את הקורס בפועל, יחד עם שיבק.

"המטרה היא להכשיר את המאמנים והשחקנים ברמה הניהולית הגבוהה ביותר, בשילוב עם עולם התוכן העסקי שיבוא לידי ביטוי במפגשים עם אנשים בתחום הניהול", אמר הרשקו. "מדובר בקורס ייחודי והראייה לכך היא המשתתפים המובילים שיהיו בקורס, ששמם בעולם הספורט הולך לפניהם". "יש חשיבות גדולה לקורס הזה", הוסיף ניר לוין, שילמד בקורס. "יש לנו צורך לקבל את כל הכלים כדי לשפר את יכולות הניהול שלנו".


יום אחד, גם אתם תהיו ג'ורדי קרויף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully