וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנאלדו", שלב ההוכחות: רונאלדו מקבל יחס מועדף מהשופטים?

התקשורת בברצלונה בדקה את כמות הפנדלים שבעט כוכב ריאל מדריד לעומת מסי והגיעה למסקנות חותכות: "הנתונים רק מוכיחים עד כמה ליאו גדול". ראקיטיץ': "לואיס אנריקה הוא הבוס"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד כובש פנדל. רויטרס
חוזר על עצמו שוב ושוב. רונאלדו בפוזה אופיינית מ-11 מטר/רויטרס

התקשורת בקטאלוניה לא ידועה בחיבתה הרבה לריאל מדריד. מטבע הדברים, היא גם לא מרבה לפרגן לכוכב הגדול של הבלאנקוס, כריסטיאנו רונאלדו כמובן. אבל מה קורה כשהקטלאנים נדרשים להשוות בין כוכב היריבה השנואה לבין אלילם הפרטי ליאונל מסי? במצב כזה הם שולפים כל נתון אפשרי שיטה את הכף לטובת הפרעוש.

אחרי עוד שער של CR7 מהנקודה הלבנה ב-1:1 של ריאל עם ויאריאל, באתר 'ספורט' הקטלאני, המזוהה עמוקות עם ברצלונה פרסמו השוואה סטטיסטית בין נתוני הפנדלים של הפורטוגלי לארגנטיני. התוצאות מסקרנות למדי. מאז נחת כריסטיאנו רונאלדו בברנבאו והצטרף לריאל מדריד בעונת 2009/10, הוא בעט לא פחות מ-48 פנדלים. ומסי? למרות שהחל את הקריירה ב'לה ליגה' שתי עונות קודמות לכן, הוא בעט רק 30 פעמים מהנקודה הלבנה.

ליאונל מסי ברצלונה כובש פנדל מול נבחרת תאילנד. רויטרס
כובש פחות מהנקודה הלבנה. מסי/רויטרס

ב'ספורט' מצאו תימוכין לטענה על היחס המועדף לו זוכה כוכב ריאל מדריד, והדגישו את העובדה שרונאלדו בעט את הפנדל הראשון שלו כבר בדקה ה-34 בבכורה בליגה הספרדית. בסך הכל, רונאלדו בעט 58 פנדלים בליגה הספרדית ובליגת האלופות מאז הצטרף לריאל מדריד, לעומת 41 של ליאונל מסי על פני אותה תקופה. אחוזי הדיוק של רונאלדו עומדים על 90%, בעוד של מסי מעט פחות טובים, עם 84.8%.

הנתונים הללו, לטענת התקשורת בקטאלוניה, יכולים להסביר מדוע רונאלדו מוביל על מסי כמעט לאורך כל העונה בכמות הכיבושים. נכון לעכשיו, לרונאלדו יש 39 שערים ו-15 בישולים בכל המסגרות העונה, בעוד מסי כובש קצת פחות (38), אך מבשל יותר (18) במספר הופעות זהה.

ובזמן שבברצלונה עוסקים בהשוואות, איבן ראקיטיץ' מגבה את מאמנו לואיס אנריקה. הקשר הקרואטי העניק ראיון במולדתו והכחיש כי לואיס אנריקה אינו האוטוריטה העליונה בקבוצה. "לואיס אנריקה הוא הבוס בברצלונה. הוא מקבל את ההחלטות וכולנו מאמינים בו", אמר. "אולי ריאל מדורגת לפנינו כרגע, אבל הדרך ארוכה. אנחנו מאמינים שהכל אפשרי".

עוד באותו נושא

"ריאל מדריד מכרה את אנחל די מריה כי הוא היה מכוער מדי"

לכתבה המלאה
איבן ראקיטיץ', שחקן ברצלונה. AP
נותן גיבוי. ראקיטיץ'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully