וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון: "הייתה התפרצות רגשות, אין לזה קשר לביקורות"

הקשר הסביר את הדמעות אחרי שער הניצחון: "אתה מחמיץ וחושב שאולי זה לא ייכנס כבר. בסוף זה נכנס, הראנו אופי". בלבול: "אנחנו משחקים טוב בחודש האחרון". רוני לוי: "לא עמדנו בלחץ שלהם"

one

מכבי חיפה השאירה לעצמה סיכוי טוב להעפיל לפלייאוף העליון, לאחר שגברה הערב (שני) 1:2 על מכבי נתניה וצימקה את הפער מהמקום השישי לשלוש נקודות. ערן לוי כבש לנתניה (27) בזכות טעות של אלעד גבאי, אבל אלירן עטר היה אחראי על השוויון (57) ובישל ליוסי בניון את שער הניצחון (65). הקפטן, לאחר שכבש, פרץ בבכי.

יוסי בניון אמר בסיום: "מגיע הזדמנות ואתה מחמיץ ועוד הזדמנות ואתה אומר שאולי זה לא ייכנס. בסוף זה נכנס והייתה התפרצות רגשות. אין קשר לביקורות, זו זכותו של כל אחד. אני מנסה לעשות את שלי על הצד הטוב ביותר והיום זה הלך. היינו יותר טובים כמעט כל המשחק, הראנו אופי וחזרנו מפיגור. אנחנו יודעים מה צריך לעשות, אבל אי אפשר לחשוב על שני המשחקים, אלא רק על המשחק הבא. יש לנו משחק נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה ויהיה קשה בקרית שמונה, אבל כל קבוצה בליגה יכולה לנצח את השנייה. ננסה להגיע עם ביטחון לדרבי. הבאתי הרבה רגש למשחק לאורך השנים. הקהל תמיד נותן לי הרגשה הכי טובה בעולם ואני שמח שהכול התחבר לטובה.

"הניצחון חשוב מאוד", הוסיף בניון. "במחצית, אחרי פיגור, במשחק חשוב, השחקנים עלו כמו גברים למחצית השנייה וניצחו את המשחק. יש פה חבורה של גברים. עשינו ניצחון חשוב מאוד היום. חשובה ההמשכיות. אנחנו יוצאים למשחק קשה בקריית שמונה, הכי קשה שיש. לאחר המשחק נראה איפה אנחנו עומדים. אנחנו מאוד רוצים להיות בפלייאוף העליון. בנוגע להתרגשות, לאורך כל הקריירה שלי, מגיל צעיר מאוד גם בקבוצות הגדולות, תמיד התרגשתי מכדורגל. זה בא לי מאהבה, באופן טבעי".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עוד יש לו צ'אנס. בלבול/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול הוסיף: "שלטנו במשחק במחצית הראשונה, אבל היינו מאוד שקופים בהתקפה והיינו לחוצים מול השער. עלינו למחצית השנייה עם אנרגיות טובות, עשינו מהלכים טובים וזה מה שהכריע את המשחק. כבשנו שערים יפים. המטרה היא להיכנס לפלייאוף העליון. אנחנו משחקים טוב בחודש האחרון, מאז שכל שחקני הרכש הצטרפו ומשחקים ביחד, בלי פציעות. אנחנו מבקיעים יותר וסופגים פחות. ננסה לבוא מרוכזים ולנצח בקרית שמונה".

לגבי בניון אמר בלבול: "אני רואה אותו מתאמן, מקבל זריקות ועובד קשה. הוא לא רק הקפטן, אלא גם מנהיג חיובי מאוד. הוא היה פנטסטי". עוד הוסיף בלבול: "אני הרבה שנים בכדורגל ויודע לחיות עם ביקורת. אבל לא לוקחים בחשבון שאני שלושה חודשים בקבוצה והגעתי אחרי משבר גדול. בגלל זה לא שמעתם אותי מתרץ. בחודש הראשון, כל שחקני מרכז השדה היו פצועים והייתי צריך גם לחבר שחקנים ולהחזיר אותם לכושר. כאלה שלא שיחקו חצי שנה או שנה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
רוני לוי מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מאוכזב מהתוצאה, לא מהדרך. לוי/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי נתניה, רוני לוי, סיכם: "בן שושן הגיע למצב בתחילת המחצית והיה יכול לשנות הכול. היה לי ברור שאם לא נחזיק בכדור במחצית השנייה יהיה קשה לעמוד תחת הלחץ של מכבי חיפה ולצערי, לא עמדנו בלחץ. יכולנו לנצח את המשחק, בטח אחרי שהובלנו. אבל גם במחצית הראשונה בניון הגיע למצב שהוא יכול היה להבקיע. חיפה איכותית מאוד בחלק הקדמי וקשה מאוד בבית שלה, עם הקהל שלה".

לוי הוסיף: "אני די גאה בשחקנים ובדרך שהם שיחקו, אבל מאוכזב מהתוצאה. מהרגע שהגעתי ידעתי שהקבוצה במצב קשה מאוד וצריכה לשרוד בליגה. נשקיע את מירב המאמצים בזה, כי הולך להיות קשה עד הסוף. אם היה מסתדר לנו ניצחון עד היום, היינו יכולים לחלום, אבל זה לא קרה. לא רציתי לרוץ קדימה, כי להתפרק ולקבל שלוש או ארבע זה לא משהו שהקבוצה שלי יכולה להרשות לעצמה. עשינו תוצאות מצוינות לאחרונה וגם היום לא היה חסר הרבה. דברים מתחילים לאט לאט להסתדר, גם לגבי המשכורות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully