וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייף: יובל פרייליך זכה באליפות אירופה לנוער

2.3.2015 / 22:10

הישג מצוין לסייף הצעיר בתחרות במאריבור כאשר הוא חגג עם מדליית הזהב שנה שנייה ברציפות אחרי 12:15 בגמר על שמבור בניאיי ההונגרי. בדרך הוא התגבר גם על יולן פריירה, פינאליסט השנה שעברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הישג ענק. פרייליך/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסייף הצעיר יובל פרייליך זכה הערב (ראשון) בפעם השנייה ברציפות באליפות אירופה לנוער, הפעם בתחרות שנערכת במאריבור שבסלוניה. פרייליך המצוין גבר בגמר על שמבור בניאיי ההונגרי 12:15 וחגג את הזכייה יוקרתית.

דרכו של פרייליך לא הייתה פשוטה בתחרות כאשר הוא החל משלב הבתים וסיים במקום השלישי אחרי שהשיג ארבעה ניצחונות, אבל נוצח פעמיים. משם המשיך הישראלי לשלב הנוקאאוט, העפיל לסיבוב השני אוטומטית, וניח את מרקוס קילוננן מפינלנד 10:15.

משם המתין לו רומיין קאנון, יריב צרפתי, וגם עליו הוא התגבר עם 9:15 מצוין. מריו פרסו הרומני ניצב בדרכו בשמינית הגמר, אבל הישראלי שוב היה עדיף עם 9:15 וסלל את דרכו לרבע הגמר. יולן פריירה, פיינליסט השנה שעברה, המתין לו בשלב הבא, אבל פרויליך התגבר על קרב קשה וניצח אותו עם 12:15. פיטר ביץ' המדורג שלישי הפריד בינו לבין הגמר, אבל פרייליך ניצח בעוד קרב קשה 12:15. בגמר כאמור ציפה לו המדורג ראשון בעולם, בניאיי, ופרייליך חגג מולו ניצחון נהדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully