וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אני ממש לא מרוצה שפארגו ואוחיון שיחקו כל כך הרבה"

2.3.2015 / 22:10

מאמן מכבי תל אביב הודה כי העומס על הרכזים שלו גדול, בעיקר בהתחשב בסגל החסר. הלפרין על ה-59:89 על חולון: "המנה העיקרית עוד לפנינו". פלג מיואש: "הקבוצה שכחה איך מנצחים"

מכבי תל אביב נאלצה לעבוד קשה מאוד הערב (שני) לפני שגברה בביתה 81:84 על מכבי אשדוד. הצהובים שסובלים מסגל קצר התקשו מול החבורה הלוחמנית של צביקה שרף, ורק התעלות של ג'רמי פארגו מנעה הפתעה.

"אני ממש לא מרוצה מחלוקת הדקות, שג'רמי פארגו משחק 35 דקות ויוגב אוחיון 32 דקות, זה האילוצים שנסבול מהם בחודש הקרוב", אמר גיא גודס בסיום. "המשחקים כרגע יותר חשובים מהאימונים. אנחנו ממשיכים לכיוון היורוליג, למשחק חוץ חשוב נגד הכוכב האדום. סופו לא התאמן קרוב לשבועיים, עדיין חלוד, עשה אימון אחד אתמול. זה לא הלך טוב היום מבחינה הגנתית, העדפתי ללכת עם השחקנים שבפורמה הטובה כדי לחזור לכושר, הוא יעשה כמה אימונים ויחזור לעניינים".

מנגד, צביקה שרף סיכם: "היינו קרובים אבל לא עשינו את הפעולות הנכונות של ניצחון, ומכבי עשו את הפעולות הנכונות כמו שהם יודעים כדי לנצח את המשחקים. אנחנו בסך הכל שיפרנו את המשחק שלנו, לא רק לגבי המשחק הזה, אלא לגבי כל המשחקים שאני נמצא. עוד לא השגנו את המטרה שלנו, שהיא להישאר בליגה. עשינו כמה משחקים יוצאים מן הכלל, צריכים לא להוריד את הראש אחרי מה שקרה פה, ולהתכונן למשחק הבא".

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. מגד גוזני
נושם לרווחה. גודס/מגד גוזני

הפועל ירושלים, לעומת זאת, לא הזיעה יותר מדי כשמחצה בביתה 59:89 את הפועל חולון המסכנה. "אני לא יכול להיות לא מבסוט", אמר דני פרנקו. "ההגנה שלנו עשתה עבודה טובה מאוד ברוב המשחקים האחרונים. כולם היו מאוד אגרסיביים היום ושיחקו כמו קבוצה. התלכיד הזה השאיר את חולון על 59 נקודות. בתקופה הפחות טובה זה מה שהיה חסר לנו, ומפה צריך לגדול הלאה. המטרה היא להיות יותר טובים בפלייאוף, ומשם לקחת את זה הכי רחוק שאנחנו יכולים".

יותם הלפרין, שהצטיין עם 20 נקודות באחוזים טובים, הוסיף: "פתחנו את המשחק מצוין וזה מאוד חשוב נגד חולון. אני שמח שכולנו לקחנו חלק במשחק הזה, טוני גפני עלה מהספסל ונתן לנו את הדברים שהיינו כל כך צריכים, ושנמשיך ככה". כשנשאל על ההפסד בגמר הגביע למכבי תל אביב אמר הגארד הוותיק: "לא היתה טראומה. הפסדנו לקבוצה ששיחקה טוב מאיתנו. אנחנו לא כל כך מסתכלים על מה שהיה. היתה לנו עונה לא פשוטה עם הרבה עליות וירידות. המנה העיקרית עוד לפנינו, נשתדל להגיע הכי מוכנים שאפשר".

אלעד חסין ניסה להסביר מה לא עבד בקבוצתו: "ככה לא צריכה להיראות קבוצה, בטח לא הפועל חולון, כי זו לא הפועל חולון שאנחנו מכירים. בחיים של קבוצה יש עליות ומורדות. לא יצאתי בהצהרות אחרי שניצחנו 6 מ-7 משחקים, אז עכשיו לא אתחיל להכריז על תוהו ובוהו. הליגה עוד ארוכה, וצריך לדעת איך לעבור את הסיטואציה הזאת ויוצאים מחוזקים וטובים יותר לשבועות הקרובים".

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מור שאולי
הגנה זה שם המשחק. פרנקו/מור שאולי

מכבי ראשון לציון העמיקה את המשבר של הפועל גלבוע/גליל כשניצחה אותה 72:84. ברק פלג אמר בסיום: "זה מה שקורה לנו בהרבה מהמשחקים, יש נקודה שפתאום לא הולך, אנחנו מחטיאים לייאפים וקשה לנו לעצור את הסחף, זה סימפטום של קבוצה לחוצה וחסרת ניסיון. זה דבר שחוזר על עצמו, הקבוצה שכחה איך מנצחים ואני שובר את הראש והולך לישון עם זה. נגזר עלינו להמשיך ולהילחם ולבנות כל שבוע מחדש את האמונה שאנחנו יכולים. אני בטוח שאני יכול לעשות משהו, אני עומד בראש, האחריות היא עליי, האשמה היא עליי, ואני עובד קשה כדי לנסות לשנות. לא בטוח שהאנשים מבינים את הסיטואציה עד הסוף, מה זה גלבוע/גליל, מה זה המסורת וההיסטוריה, וכמה צריך להקריב כדי להשאיר אותה בליגה. ניצחון אחד ויתהפך המומנטום".

המאמן המנצח שרון דרוקר אמר: "ציפינו למשחק קשה, כיאה לקבוצה שנלחמת על מקומה בליגה וככה באמת המשחק התחיל עד סוף הרבע השלישי. אני שמח שהקבוצה שלנו ידעה לעשות את הלחיצה על הדוושה, בעיקר הגנתית שהוציאה אותנו לסלים קלים בהתקפה וידענו להגיע לדקות האחרונות עם יתרון ולשמור עליו".

טוני יאנגר, שהצטיין, סיכם: "הייתי רוצה לומר שמעולם לא הלכנו לשום מקום. זאת עונה ארוכה עם הרבה עליות וירידות, אבל הקבוצה שלנו בנויה מנטאלית טוב כדי לעצור את הנפילה הזאת שעברה עלינו בשבועות האחרונים".

קבוצה שמחה נוספת במחזור הזה היא עירוני נהריה, שגברה על הפועל אילת 82:86. מאמנה, רועי חגאי, אמר: "תעירו אותי, זה כמו חלום. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שראיתי ראיון עם קובי בריאנט שאמר שהוא מתמכר לניצחונות, אז אמרתי להם שאני מכור לניצחונות, אמרתי להם שנמשיך ככה ואין תחושה טובה מזאת. אם לא נישאר צנועים אז נוכל למצוא את עצמנו למטה ונילחם על ההישארות בליגה. אנחנו מאוד מחוברים, זה היתרון שלנו כרגע על הליגה, השחקנים אוהבים אחד את השני". על רוברט רות'בארט, שהצטיין עם 25 נקודות ו-12 ריבאונדים, אמר חגאי: "רוברט מדהים, עושה מספרים של זר ואפילו יותר. ידידי ארז אדלשטיין יהנה ממנו בקיץ".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully