וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה לרונאלדו: "אם אתה צריך מספר 10, אני מוכן לבוא"

אגדת הכדורגל מארגנטינה אירח בתכנית הטלוויזיה שלו את חלוץ העבר הברזילאי, שהודיע לאחרונה על חזרה מתכוננת למגרשים והציע לו הצעה שאי אפשר לסרב לה. רונאלדו אמר: "אני מתרגש"

דייגו ארמנדו מראדונה במשחק הראווה למען השלום. AP
גם הוא יחזור? מראדונה/AP

בשבוע שעבר ריגש רונאלדו, הברזילאי, המקורי, את עולם הכדורגל לאחר שהודיע כי הוא חוזר לשחק. נכון, הקאמבק לא יהיה מלא או ארוך מדי והוא יתממש רק בנובמבר וגם זה יקרה רק אם הקבוצה במדיה הוא אמור להופיע, פורט לודרדייל מפלורידה, שגם נמצאת בבעלותו, תצליח להעפיל לשלב הפלייאוף של ליגת ה-NASL (ליגת הכדורגל הצפון אמריקאית), שהיא הליגה השנייה בטיבה בארצות הברית אחרי ה-MLS.

אלא שלמרות כל המגבלות, אף אחד כבר לא באמת יכול לחכות לרגע בו רונאלדו, אחד החלוצים הגדולים ביותר שראה המשחק מימיו, יעלה שוב אל המגרש. גם לא דייגו ארמנדו מראדונה, ששוחח עם הברזילאי במסגרת תכנית הטלוויזיה שלו, "דה סורדה" (עם הרגל השמאלית).

דייגיטו אמר לרונאלדו: "אני אוהב אותך מאוד כאדם. אתה באמת איש טוב". רונאלדו השיב: "היית אליל עבורנו, נתת לנו השראה, לכל אלה שאהבו כדורגל. היה לי את הכבוד והעונג לשבת איתך לארוחות משותפות לאורך השנים, כי אתה איש טוב על המגרש, ומחוצה לו".

על הקאמבק אמר רונאלדו: "אשחק בפלייאוף ובשביל זה, אני הולך להיכנס לכושר. הכדורגל בארצות הברית גדל מאוד לאחרונה וזו הזדמנות לעזור לפתח אותו עוד יותר. אשחק בפורט לודרדייל. אין לי כבר כאבים, הברך לא מפריע לי יותר. אחרי 20 שנה של כדורגל, הגוף חוטף המון מכות, אבל כרגע הברך שלי בסדר. אני הולך להתאמן, להוריד במשקל ואני חושב שאוכל לשחק שלושה או ארבעה משחקים. אני מאוד מתרגש".

מראדונה סיים את השיחה עם הצעה שאי אפשר לסרב לה: "אם אתם צריכים מספר 10, אני מוכן לבוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully